AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg vil ned i vekt. Først og fremst tenker jeg på vekten, men jeg vil også gjerne stramme litt opp. Ønsker også å trene kjernemuskulatur, men kanskje store muskelgrupper er best å starte med? Hater å jogge ol., men går daglige turer med hunden. Trener yoga 1 gang i uken, men ser ikke på det som trening da det er rolig. Vil gjerne trene hjemme og noe som forbrenner mest mulig. Vil også bli sterkere generelt. Forslag til program? Feks 3 dager uken? Anonymkode: ec416...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa Rowe Skrevet 29. juli 2020 #2 Del Skrevet 29. juli 2020 Du kan jo kjøre full body 3x i uken for å øke muskelmasse? Cardio er det som forbrenner mest, men det er ikke noe vits i å gjøre noe du misliker. Muskelmasse øker forbrenningen, så det vil hjelpe deg med å gå ned i fettprosent på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 29. juli 2020 #3 Del Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, Lisa Rowe skrev: Muskelmasse øker forbrenningen, så det vil hjelpe deg med å gå ned i fettprosent på sikt. 1 kg ren muskelmasse forbrenner mellom 10 og 15 kcal pr. dag. Ja, DAG. Det du skriver, er en myte. Hvis ts er heldig og bygger 5 kg med muskler (hvilket er MYE), så øker den daglige forbrenninga tilsvarende inntaket av et lite eple. Men man bør definitivt trene styrke mens man går ned i vekt, men primærgrunnen er å bevare/bygge muskelmasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 2. august 2020 #4 Del Skrevet 2. august 2020 På 29.7.2020 den 21.34, AnonymBruker skrev: Jeg vil ned i vekt. Først og fremst tenker jeg på vekten, men jeg vil også gjerne stramme litt opp. Ønsker også å trene kjernemuskulatur, men kanskje store muskelgrupper er best å starte med? Hater å jogge ol., men går daglige turer med hunden. Trener yoga 1 gang i uken, men ser ikke på det som trening da det er rolig. Vil gjerne trene hjemme og noe som forbrenner mest mulig. Vil også bli sterkere generelt. Forslag til program? Feks 3 dager uken? Anonymkode: ec416...840 Noe som er moro, forbrenner MYE og samtidig bygger digre lår og rumpemuskler er knallhard sykling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 2. august 2020 #5 Del Skrevet 2. august 2020 Kettlebell swing, pull ups, push ups, squats, planke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå