Gå til innhold

Sex er oppskrytt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en jente på 26 med over 20 sex partnere. Mest fordi jeg er impulsiv og har vært på jakt etter den «beste» sexen.

men jeg føler at sex har skuffet gang på gang på gang. Har også hatt 4 faste partnere som kjærester. Jeg har gjort absolutt alt man kan tenke seg.

leketøy, stillinger, ditten og datten gjort det offentlig og hjemme (for å få inn litt spenning)

jeg kommer også flere ganger etter hverandre men

synes fortsatt ikke at det er såååå bra som folk skal ha det til.

den beste sexen hadde jeg faktisk med en som var 40 når jeg 22. Og alt etter det har vært greit... middelmådig eller dårlig. Var bra med eksen men ikke sånn WOW.

andre som også føler at sex er oppskrytt?

Anonymkode: 54c32...54d

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting kan vel måle seg med en vel gjennomført ronk 😂😂😂

Anonymkode: 68746...0a2

AnonymBruker
Skrevet

Sex handler om lidenskap. Høres ut som du mangler noe av det. Lidenskap er noe mer enn å ha litt sex her og der.

Anonymkode: b0f26...702

• Liker 5
Skrevet

Sex ene og alene er ikke all that for meg heller, for meg handler det om kjemien og lidenskapen mellom meg og partneren min. Om jeg ikke har sterke følelser for personen, så blir det rett og slett litt kjedelig for meg, uansett hvor flink han måtte være i senga. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex handler om lidenskap. Høres ut som du mangler noe av det. Lidenskap er noe mer enn å ha litt sex her og der.

Anonymkode: b0f26...702

Jeg har hatt lidenskap med kjærestene jeg har vært med. Jeg sier jo at det har vært bra. Men ikke noe sånn WOW faktor.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker heller ikke sex. Ser mer på det som et ork man må gjøre, slik som oppvask,støvtørking osv. Jeg liker ikke engang å ha sex med samboeren min som jeg har vært sammen med i 7 år. Sex er oppskrytt.

Anonymkode: f3ad0...aa7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er litt enig i dette. Det er vel knapt en arena som er forbundet med så mange oppskrudde forventninger og så mange skuffelser som sex. Både for dem som får og for dem som ikke får er det en konstant kilde til frustrasjon, ulykkelighet, usikkerhet og skuffelse. Men i løpet av et liv er det heldigvis - for mange - noen lysende øyeblikk.

Anonymkode: 165c6...73e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud ,syns synd på dere som syns sex er en plikt man må gjøre 🙄

Jeg har vært sammen med samme mann i 13 år , har to barn og vi har oss annenhver dag på det jevne.

K 41 år

Anonymkode: f602b...a37

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sex er absolutt oppskrytt. Har også prøvd mye forskjellig. Er verken interessant eller magisk. K 31. 

Anonymkode: fc2b3...41c

• Liker 3
Skrevet

Vil ikke si at det er oppskrytt, men er enig at det kan være undervelmende. Det kan jo være alt fra nesten ingenting til "himmelen beveger seg"

AnonymBruker
Skrevet

Tror mange av dere kvinner har litt for høye forventninger til sex. Og mitt inntrykk er at mange kvinner er dårlig på kommunikasjon og tror mannen skal vite akkurat hva han må gjøre for å gjøre det best for henne. Dere er jo "følelses vesner" og lar dere lett styre av følelser. Men det er nu slik dere er og det er jo ikke så mye man får gjort med det. Sånn er biologien!

Anonymkode: 7b1e7...c76

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mæn40 skrev:

Vil ikke si at det er oppskrytt, men er enig at det kan være undervelmende. Det kan jo være alt fra nesten ingenting til "himmelen beveger seg"

Har desverre aldri opplevd at himmelen har beveget seg. Er vel det jeg var på jakt etter den typiske « woooow jeg er i en annen verden» type sex. Noe jeg ikke har opplevd 

AnonymBruker
Skrevet

Sexen er best når du virkelig elsker partneren din. 

Anonymkode: 9d9f9...b28

• Liker 1
Skrevet

Hvis man har prøvd alt mulig og ikke får så mye ut av det så har man lav sexdrift tenker jeg.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har desverre aldri opplevd at himmelen har beveget seg. Er vel det jeg var på jakt etter den typiske « woooow jeg er i en annen verden» type sex. Noe jeg ikke har opplevd 

Det er forsåvidt ikke dagligdags, det må jeg innrømme. Som regel så ligger det mere på "helt greit" Men det er vel fordi arbeid, barn og div tar mye fokus.

Skrevet

Kunne ikke klart meg uten. Vært ekstremt opptatt av det så lenge jeg kan huske. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sex med mannen min, orgasme eller ei! Kommer ikke nærmere hverandre enn det, og jeg elsker hvor mye jeg elsker ham etterpå! 😍😍 Sex er så utrolig mye mer enn orgasmer spør du meg, tilknytning og nærhet og kjærlighet og kos. 🥰 Jeg føler meg veldig heldig når jeg leser sånne tråder hvertfall, for etter 15 år og to barn er det fortsatt fantastisk. ❤

Anonymkode: 5cc99...8f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange av dere kvinner har litt for høye forventninger til sex. Og mitt inntrykk er at mange kvinner er dårlig på kommunikasjon og tror mannen skal vite akkurat hva han må gjøre for å gjøre det best for henne. Dere er jo "følelses vesner" og lar dere lett styre av følelser. Men det er nu slik dere er og det er jo ikke så mye man får gjort med det. Sånn er biologien!

Anonymkode: 7b1e7...c76

Det er ikke kvinners skyld at menn generelt sett kan to ting: klå og jokke som kaniner. Det er begrenset hva man får til med å kommunisere når menn ikke hører etter. 

Skal si at noen menn absolutt lytter, men de er unntakene heller en regelen. 

Anonymkode: fc2b3...41c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex som var helt mindblowing magisk, forsvant inn i et univers av ren eufori☺️ Ikke med verken en jeg var forelsket i eller kjæreste, men med en dominant elsker. Har hatt mye bdsm-sex, men med ham tok det virkelig kaka. Hadde fem fantastiske, deilige år sammen😊

Anonymkode: 29d52...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sex m samboer, dåner nesten. Men noen har vel mindre libido da.. Dame. 

Anonymkode: d77f8...076

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...