AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Har noen spørsmål Er du utdannet? Evt hvilken utdanning? Hvilken arbeidsplass? (Kontor , sykehus, private hjem osv)? Privat eller kommunalt? liker du jobben? Hvorfor/hvorfor ikke? Hva tjener du? (Utbetalt per måned) Arbeidstider? Anonymkode: 4d2bd...475
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Har ikke utdanning innen faget. Vasker transportmidler. Privat. Liker jobben mye bedre enn det jeg egentlig er utdannet til. Kan tilpasse arbeidstempoet etter dagsformen (har kronisk sykdom, og alle dager er ikke like gode). Er ringevikar med noen faste dager, så lønna varierer, men timelønna ligger godt over tariff. Varierende arbeidstid, kan til en viss grad bestemme selv. Nå i høysesongen begynner jeg klokka 7 og er ferdig en gang mellom 12 og 17. Anonymkode: d06fe...9d5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Har noen spørsmål Er du utdannet? Evt hvilken utdanning? Ingen. Hvilken arbeidsplass? (Kontor , sykehus, private hjem osv)? Jobber på Nordsjøen. Privat eller kommunalt? Privat liker du jobben? Hvorfor/hvorfor ikke? Ja. Hva tjener du? (Utbetalt per måned) 40.000 Arbeidstider? 2 uker turnus. Anonymkode: dff4b...167 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 Jeg jobbet i mange år som kommunal renholder ved siden av studier og i ferier. Syntes det var en veldig ålreit jobb, men kommunen jeg vasket i skal visstnok ha et av de minste arealene å vaske per time. Fikk inntrykk av at de eldre, faste renholderne stortrivdes 😊 Noe annet med disse selskapene som skal effektivisere noe voldsomt. Anonymkode: a39c9...6ae
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Vil dere si det er lett å få jobb innenfor renhold uten utdanning? Jeg kunne tenke meg å jobbe på vaskeri eller med renhold. Anonymkode: cf75f...0d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 På 29.7.2020 den 23.07, AnonymBruker skrev: Har noen spørsmål Er du utdannet? Evt hvilken utdanning? Ingen. Hvilken arbeidsplass? (Kontor , sykehus, private hjem osv)? Jobber på Nordsjøen. Privat eller kommunalt? Privat liker du jobben? Hvorfor/hvorfor ikke? Ja. Hva tjener du? (Utbetalt per måned) 40.000 Arbeidstider? 2 uker turnus. Anonymkode: dff4b...167 Må bare si dette er helt vanlig for de som arbeider på Nordsjøen! Anonymkode: 4ffe4...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå