Gå til innhold

plisségardin som trekkes oppover fra bunnen av vinduet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger plisségardin for skjerming av innsyn og tenker å ha dem montert opp-ned, dvs at man trekker dem oppover istedet for nedover slik at de dekker 2/3 av vinduet bortsett fra øverste del av vinduet selvfølgelig.

Bruker man plisségardin og i så fall hvilken type eller er det et annet produkt som passer bedre?

Anonymkode: d90a7...a72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opp/ned-plisse er det du behøver. Man får det «over alt» hvor de selger plissegardiner, evt. kan du kjøpe på mål (Luxaflex eller hva det nå heter) 

Anonymkode: d5a02...2e6

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Kid

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpe spesialtilpassede plissegardiner hos Scandic markiser, de kan justeres både opp og nede, passer perfekt i vinduskarmen, og anbefales virkelig. 

Anonymkode: e787e...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har opp/ned-muligheten: fikk dere noen til å sette dem opp fra der de ble kjøpt, eller er det så enkelt at ikke nevenyttige klarer det selv? 

Anonymkode: 905e8...d8a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har opp/ned-muligheten: fikk dere noen til å sette dem opp fra der de ble kjøpt, eller er det så enkelt at ikke nevenyttige klarer det selv? 

Det ser rimelig greit ut, men vi kjøpte måltilpasset med montering inkludert.

Skrevet

Du trenger ikke montere de oppned.. opp-ned plissé kan dras både opp og ned. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, kalini skrev:

Du trenger ikke montere de oppned.. opp-ned plissé kan dras både opp og ned. 

Jeg vet det, men vil gjerne ha noen til å gjøre jobben rett på første forsøket. ;) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det, men vil gjerne ha noen til å gjøre jobben rett på første forsøket. ;) 

det er ingen problem å montere. Du fester den i hjørnene oppe og nede. å tilpasser tråden. jeg er veldig lite handy men klarte det😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har iskald skrekk når jeg tenker meg inn i den oppgaven. :sjokkbla:

Gjest Pastpresent
Skrevet

Det er easy. Har hatt oppned plisse i mange år. 

Det du må være obs på er at gardinen ikke kommer altfor nært vindusglasset (dette med fukt og sånt.. ). 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte spesialtilpassede, og da monterte leverandøren når gardinene var klare. helt supert. 

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte Luxaflex med montering, da vi har listefrie vinduer med gipsvegger, hadde ikke lyst til å ødelegge noe. Er kjempefornøyd med dem, hatt dem i noen år nå. Har Luxaflex i hele huset. Dyrt, men verdt det. 

Anonymkode: 4720f...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Aaah, tusen takk for mange svar :) Jeg tror jeg finner et firma som gjør det etter mål og monterer for vinduene er litt spesielle her. Takk, takk.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aaah, tusen takk for mange svar :) Jeg tror jeg finner et firma som gjør det etter mål og monterer for vinduene er litt spesielle her. Takk, takk.

Et tips hvis du kan vente litt er å sjekke ut om det kommer møbel eller interiørmesse i nærheten av der du bor i nær fremtid, da har ofte slike firma veldig gode rabatter, jeg fikk 40% avslag etter å ha bestilt på messe. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk de montert av Luxaflex, men det bør være en enkel sak å montere selv. Hadde noen billige som ikke var på mål i underetasjen og de monterte mannen selv. Og Luxaflex’ene ser temmelig likt montert ut. 

Anonymkode: d5a02...2e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...