AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Del Skrevet 29. juli 2020 Hva kan dette være ? Sliter også veldig med hukommelse. Og etter bare litt aktivitet blir jeg heltbytslittt og sovner når jeg kommer hjem. Da er jeg sliten i flere dager etter og mister matlysten også.hovner også opp i hofter og skuldre. Er alltid hoven men er mye være etter jeg har gjort mer enn vanlig. Våkner opp om morgen og er helt gåen i kroppen og den er støl og vond...De tok blodprøver hos legen og da var alt greit. Har brukt flere kurer med betennelsesdempende effekt men det har ikke funker. Nå bruker jeg bare orudis men er usikker på om den egentlig går effekt. Har hatt vondt siden mars.. Anonymkode: 9dac1...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 29. juli 2020 #2 Del Skrevet 29. juli 2020 Du bør få utredet dette mer grundig. Det kan være en haug med forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omno_guest Skrevet 29. juli 2020 #3 Del Skrevet 29. juli 2020 Kan være feber eller Fibromyalagi? Ta deg en tur til legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 29. juli 2020 #4 Del Skrevet 29. juli 2020 4 minutter siden, omno_guest skrev: Kan være feber eller Fibromyalagi? Ta deg en tur til legen Men feber er i seg selv ingen sykdom, det skyldes som regel noe underliggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Del Skrevet 31. juli 2020 På 29.7.2020 den 23.38, omno_guest skrev: Kan være feber eller Fibromyalagi? Ta deg en tur til legen Jeg har allerede vært hos legen ..De fant ikke no Anonymkode: 9dac1...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå