Gå til innhold

Har tatoveringer blitt en naturlig del av den moderne kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle har det virker det som. 

Anonymkode: f0b56...8fa

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er mer rebel å IKKE ha tattovering i dag. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det håper jeg virkelig ikke. Synes ikke det er pent. 

Anonymkode: ae3ee...13c

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei. Det er mange  som ikke har også, deriblant jeg. Syns tatoveringer kan være fint da.

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner mange som ikke har, og har ikke selv.

Anonymkode: 387b1...ade

AnonymBruker
Skrevet

Er da samme driten folk tattoverer. Kompass, tribals, tramp-stamps, sleeves, stjernetegn, datoer osv. 

Anonymkode: 31dc1...d86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir nok snart umoderne. Eg er ikkje interessert i å ta tatovering. 

Anonymkode: 04ef0...5a1

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da samme driten folk tattoverer. Kompass, tribals, tramp-stamps, sleeves, stjernetegn, datoer osv. 

Hvordan ser en sleeve ut? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke glem store skip, fjær, sommerfugler og candy-skull. (Mexikanske hodeskaller pyntet med diverste hjerter, stjerner osv) 

Skrevet

De fleste jeg kjenner har ikke tatovering.

Skrevet

Tror nok det er betraktelig mer dominerende i enkelte sosiale lag. Jeg erfarte i alle fall under studietiden at veldig få av mine medstudenter eller de i min omgangskrets tatoverte seg, mens på deltidsjobben jeg hadde ved siden av "på gulvet" var veldig mange av de som ikke hadde andre planer enn å fortsette i jobben tatoverte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer alltid på hva som er så viktig at vi må ta det på japansk.

Anonymkode: 5d0d3...122

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig stygt. De fleste erfaring er at de med høyere utdannelse og godt betalte jobber har lite. Mens Paradise og ex on the beach folkene, i likhet med andre partyfolk og de med null utdannelse og dårlig betalte jobber, har mye.

Anonymkode: dc726...2e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Tatovering er jo turnoff. 

Anonymkode: 53cae...db8

• Liker 1
Skrevet

Så rart at noen her påstår at de med høy utdannelse og "gode jobber" ikke tatoverer seg. Hvordan i all verden vet dere det? Har dere sett hver mm på kroppen deres?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig stygt. De fleste erfaring er at de med høyere utdannelse og godt betalte jobber har lite. Mens Paradise og ex on the beach folkene, i likhet med andre partyfolk og de med null utdannelse og dårlig betalte jobber, har mye.

Jeg syns selv det er veldig stygt, men å si at de med høyere utdannelse har lite tatoveringer er feil. De fleste i min omgangskrets har mye blekk på kroppen. Både leger og noen med doktorgrad har alt fra sleeve til hele ryggen dekket. Vi bor alle i  fine områder i Oslo.

Anonymkode: 89550...15b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns selv det er veldig stygt, men å si at de med høyere utdannelse har lite tatoveringer er feil. De fleste i min omgangskrets har mye blekk på kroppen. Både leger og noen med doktorgrad har alt fra sleeve til hele ryggen dekket. Vi bor alle i  fine områder i Oslo.

Anonymkode: 89550...15b

Jepp, handler jo om trender. Folk som følger trendene har ofte tattiser, men det tragiske er jo selvfølgelig at dess fler som følger disse,  jo mer run-of-the-mill blir de. Synes egentlig synd på de som starter trendene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer er for dem som vil være "unike" 😂

Anonymkode: 39392...b08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Så rart at noen her påstår at de med høy utdannelse og "gode jobber" ikke tatoverer seg. Hvordan i all verden vet dere det? Har dere sett hver mm på kroppen deres?

Ser ikke så mange næringslivstopper eller  andre fremtredende innen politikk, samfunn eller for den saks skyld advokater og leger osv. som uttaler seg om diverse på TV. Eller innen media etc. Yngre eller eldre. I sommer har man sett en del bare armer og ben på jobb og ellers og har ikke sett at noen har tatoveringer. Har blitt diskutert på jobb og andre steder og ingen vet om noen. Influencere og bimboer osv har gjerne mange.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...