AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Hei, dette er sikert ikke riktig katogori, men vet ikke hvor jeg skal skrive det. 🙂 Jeg flyttet til en ny gate for et år siden, og det er en person (jeg tror det er en mann) som jeg er litt nyskjerrig på, og lurer på om dere har hørt/sett noe lignende. Han er ute å går tur hver dag, og han er alltid kledd helt i svart. Svart inntilsittende bukse og genser som ser litt "oljete" ut, som regn tøy nesten. Svarte skinn hansker, svarte sko, svart heldekkende finnlandshette lignende som også dekker munnen, og røde briller som jeg aldri har sett lignende. Han går sånn hver dag, uansett vær, og jeg lurer på om det er en spesiell grunn til det? Barna er litt redd han, og jeg prøver å forklare at alle er forskjellige og kan bruke det de vil, men de blir litt nervøse. Og vi blir nyskjerrige. Er det noen sykdom som gjør man går kledd sånn? Eller noe annet? Noen svar eller tanker? 🙂 Anonymkode: c56b4...c7d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Djevelen... 😲 Anonymkode: de00c...61b 🤠Håper da virkelig ikke djevelen bor i gaten min 😂 Anonymkode: c56b4...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 Har en i gata her og som går lignende kledd til samme tidspunkt hver dag uansett vær. Merkelig Anonymkode: a3dfe...c1e
Rant Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 Hansker og maske fordi han er redd for smitte, kanskje?Â
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 44 minutter siden, Rant skrev: Hansker og maske fordi han er redd for smitte, kanskje? Vi flyttet hit sist sommer, og han var kledd sånn da også. Mannen har teori om kanskje sol allergi, eller brann skader, men vi aner virkleig ikke 😅 Anonymkode: c56b4...c7d
Rant Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi flyttet hit sist sommer, og han var kledd sÃ¥nn da ogsÃ¥. Mannen har teori om kanskje sol allergi, eller brann skader, men vi aner virkleig ikke 😅 Anonymkode: c56b4...c7d Spesielt Ã¥ gÃ¥ med hansker vinter, vÃ¥r, sommer og høst. Det kan nok være solallergi, ja. Eller kanskje han har albinisme. Eller sÃ¥ har han bakteriefobi. Du vil ikke prøve Ã¥ komme i kontakt med ham? Siden han er en nabo, sÃ¥ er det ikke utenkelig Ã¥ hilse pÃ¥ og bli kjent. Kanskje du fÃ¥r vite hvorfor han gÃ¥r kledd som han gjør.Â
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 Kanskje han har lupus erythematosus og ønsker å beskytte all hud fra sollys? Anonymkode: fcd17...e82
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #9 Skrevet 30. juli 2020 det er MJ og han lever. Anonymkode: 6a556...768
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #10 Skrevet 30. juli 2020 Satanist? Death metal type? Mange spesielle folk rundt omkring ...😱 Anonymkode: 797a2...c4b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #11 Skrevet 30. juli 2020 Barna er overbevist om at han er en vampyr, etter at de snakket med nabo barna. 🙄 Synes det er veldig vanskelig å gå å snakke med han selv, da jeg er veldig sjenert, og når jeg ikke kan se ansikt og vite om han smiler eller skuller på meg. Jeg spurte forsiktig en annen nabo, men de visste heller ikke hva eller hvem det var.:) Tenkte kanskje dette kunne være noe "vanlig", men som jeg ikke har hørt om Anonymkode: c56b4...c7d
Gjest Warrior Skrevet 30. juli 2020 #12 Skrevet 30. juli 2020 Det kan være mange grunner til det. Kanskje han bare liker stilen?Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå