AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Jeg trenger en komfortabel stol til stua, og ønsker anbefaling. Har en kranglete rygg, så er avhengig av å kunne forandre sittestilling - noe som i praksis vel betyr at det må være mulig å legge ryggen bakover. Jeg ser på Bohus sin Timeout-stol. Har også prøvd den i butikk, og den virker lovende. Og den er fin, men for de pengene skulle jeg gjerne hatt en jeg synes er ordentlig fin, ikke bare semi-fin. Noen som har tips til en god stol for problematiske rygger, som samtidig er skikkelig fin å se på? Anonymkode: 327aa...f6c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Skikkelig god å sitte i er fx seniorstoler. de er faste nok til at ryggen ikke blir forma som en banan, enkle å komme opp og ned av og koster ikke tre månedslønner. Men fine er de vel kanskje ikke. Seniorstoler Anonymkode: 9bb5c...d2f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Jeg har denne: https://www.ikea.com/no/no/p/ekolsund-hvilestol-gunnared-gammelrosa-s59297184/ Den er veldig komfortabel og går langt bak, kan sove i den. Men kanskje litt tung å komme seg opp av hvis ryggen er stiv. Trekker kan også tas av, så det er praktisk. Anonymkode: 48001...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå