AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Del Skrevet 29. juli 2020 Har ikke bakteriell vaginose. Men om jeg Googler så får jeg opp lukt under mensen, eller etter. Eller at jeg har bv. To dager før mens lukter det skikkelig svette og kjønn nedentil, og ingen kan forklare hvorfor. Selv gyn foreslo bv, har sendt prøver til dyrkning. Ingen bv. Det lukter ikke så ekkelt, men lukter litt pølse på en måte. Anonymkode: f5453...908 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Del Skrevet 29. juli 2020 Hele kroppen min går i oppløsning dagene før mensen, men lukt har jeg ikke lagt merke til. Det ville ikke forundre meg om lukt bare var enda en greie innfor PMS-universet. Dersom det skyldes bv så burde vel lukta ha vært der hele tiden? Anonymkode: 30b84...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg lukter mer i lysken og armhulene fra 1 dag før mens til 2 tredje dagen. Samtidig som lukta er litt annerledes. Ikke bv eller sopp eller noe annet. Anonymkode: 8656b...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Del Skrevet 29. juli 2020 Det er helt utrolig at det Fremdeles er SÅ lite informasjon om kvinnekroppen og sykdom / tilstander. Jeg har opplevd samme som deg , dårlig lukt i forbindelse med mensen . For meg endret lukten på blodet seg , det var en motbydelig lukt. Legen sa bare at det er helt normalt , uten noe forklaring på hva og hvorfor . Så jeg forsto at han ikke hadde peiling. Nå har jeg hatt dette i flere år og nå lukter også urin ekkelt ved mens !! Finner INGENTING på internett om slike ting , og når jeg tror at når fant jeg noe, så handler det om en dame som glemte en tampong oppi der i ukesvis . Som kvinne blir man bare avfeid hos helsenorge når det er noe med produksjonsystemet vårt 😡 Anonymkode: b32bf...616 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Del Skrevet 29. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt utrolig at det Fremdeles er SÅ lite informasjon om kvinnekroppen og sykdom / tilstander. Jeg har opplevd samme som deg , dårlig lukt i forbindelse med mensen . For meg endret lukten på blodet seg , det var en motbydelig lukt. Legen sa bare at det er helt normalt , uten noe forklaring på hva og hvorfor . Så jeg forsto at han ikke hadde peiling. Nå har jeg hatt dette i flere år og nå lukter også urin ekkelt ved mens !! Finner INGENTING på internett om slike ting , og når jeg tror at når fant jeg noe, så handler det om en dame som glemte en tampong oppi der i ukesvis . Som kvinne blir man bare avfeid hos helsenorge når det er noe med produksjonsystemet vårt 😡 Anonymkode: b32bf...616 Haha! Ja! Alt jeg finner er at Mensen kan lukte vondt, eller at det kan lukte litt ETTER mensen, men jeg lukter altså rett før! Skikkelig sterkt også. Om jeg først finner noe så er det liksom: Kjønnssykdommer Infeksjon Kreft. Jeg har ikke bv eller sopp eller noe og siden dette har vært et problem siden jeg fikk mensen så regner jeg med det er normalt, men det er fortsatt skjemmende. Skulle gjerne ha gjort noe med det liksom Anonymkode: f5453...908 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Del Skrevet 29. juli 2020 Har du cravings på en spesiell mattype du spiser før mens som kan ha skyld i lukten? Anonymkode: 1d90e...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Del Skrevet 30. juli 2020 Dette med kvinnehelse må jeg bare hive meg på altså! Hadde det vært menn som opplevde slike ting, ble gravide osv hadde det selvsagt vært forsket og fokusert på opp og ned i mente. Ikke minst hadde alle fått gratis nipt test og abortpiller kunne kjøpes på bensinstasjon. Vi må ikke tro at vi har likestilling enda! Jeg hisser meg virkelig opp over forskjellsbehandling, og dette er intet unntak. Det er godt å lese det er flere enn meg som har googlet lukt i det siste! Og jeg kom over nøyaktig de samme resultatene. For min del lukter det nå i forbindelse med eggløsning, og jeg lurer på om dette er en slags kjemisk reaksjon mellom mitt slim og hans sæd. Igjen lurer jeg da på om dette kan gjøre det utfordrende å bli gravid. Vond lukt er jo ikke akkurat et tegn på at alt er som det skal være.. Anonymkode: f864f...c16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fire24 Skrevet 30. juli 2020 #8 Del Skrevet 30. juli 2020 Hva er bv forkortelse på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #9 Del Skrevet 30. juli 2020 9 minutter siden, fire24 skrev: Hva er bv forkortelse på? Bakteriell vaginose Anonymkode: f864f...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #10 Del Skrevet 30. juli 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette med kvinnehelse må jeg bare hive meg på altså! Hadde det vært menn som opplevde slike ting, ble gravide osv hadde det selvsagt vært forsket og fokusert på opp og ned i mente. Ikke minst hadde alle fått gratis nipt test og abortpiller kunne kjøpes på bensinstasjon. Vi må ikke tro at vi har likestilling enda! Jeg hisser meg virkelig opp over forskjellsbehandling, og dette er intet unntak. Det er godt å lese det er flere enn meg som har googlet lukt i det siste! Og jeg kom over nøyaktig de samme resultatene. For min del lukter det nå i forbindelse med eggløsning, og jeg lurer på om dette er en slags kjemisk reaksjon mellom mitt slim og hans sæd. Igjen lurer jeg da på om dette kan gjøre det utfordrende å bli gravid. Vond lukt er jo ikke akkurat et tegn på at alt er som det skal være.. Anonymkode: f864f...c16 Og idag kom mensen som meldt, klokka 10! Jeg lukter ingenting rundt eggløsning, men når jeg har sex under eggløsning stinker det nesten fisk, og derfor trodde jeg det var bv lenge. Men man kan ikke bare ha bv to dager i mnd, eller kun når man har eggløsning, så jeg må vel bare godta at samboers sæd og mitt slim stinker høgg. Rart vi har klart lage barn liksom. Ingenting galt med han heller, men dagen etter sex stinker det. Og alt man kommer frem til er bv. Har tilogmed fått behandling for det og det gjorde lukten verre. Tror jeg har brukt enormt mye penger på diverse phstabiliserende dritt gjennom årene for lukt som er normal for meg... Om mannen min hadde hatt vond lukt 3 ganger i mnd eller eggløsningssmerter hadde han vel blitt lagt inn med kald pute ja. Vi gikk igjennom en brutal MA, sent i svangerskapet, jeg ble alvorlig syk og det ene og det andre. Jeg fikk ta egenmelding. Mannen min fikk sykemelding fra sin lege på 2 uker. Jeg måtte selv gå til min lege for å fikse ting, sykehuset mente jeg kom til å klare meg helt fint etter blodoverføring. Det stemte jo ikke.. Føles som at alt sånt er så nedprioritert, men om du er mann med lav sæekvalitet så er det stakkars deg, uff og huff. Anonymkode: f5453...908 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #11 Del Skrevet 30. juli 2020 Vil bare tilføye at vi har friske barn til tross for min ekle lukt😆 Anonymkode: f5453...908 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #12 Del Skrevet 30. juli 2020 Det som gjør meg, ts, så utrolig irritert er at jeg ser mange har googlet dette før meg, og jeg ser mange har spurt webmd, lommelegen, diverse andre sider og forum. Og svaret er alltid at det er noe galt med DEG om du lukter. Man skal liksom bare lukte litt under mensen, og etter, og om lukten din er skjemmende eller annerledes selv om det bare er iblant så må du til lege. Litt som at i alle mine graviditeter så har jeg fått utslag på protein i urinen uten å ha hatt urinveisinfeksjoner. Jeg føler meg rett og slett skitten. Anonymkode: f5453...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #13 Del Skrevet 30. juli 2020 Det du lukter er begynnende menstruasjon, blodlukt eller "pølselukt". Du har begynt å blø så smått, men blodet har ikke kommet helt ut ennå. Dette er helt normalt. Anonymkode: 5aa8a...6e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #14 Del Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du lukter er begynnende menstruasjon, blodlukt eller "pølselukt". Du har begynt å blø så smått, men blodet har ikke kommet helt ut ennå. Dette er helt normalt. Anonymkode: 5aa8a...6e6 Men utfloden er helt melkehvit. Jeg blør aldri litt, jeg har ekstrem mens. Jeg spotter aldri, det bare åpner seg en sluse. Jeg har også googlet det du skriver, men det er ikke samme type av lukt. Og det forklarer jo ikke lukten ved eggløsning. Mensblodet mitt lukter faktisk ganske 'godt' (sykt ord å bruke men..) Anonymkode: f5453...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #15 Del Skrevet 30. juli 2020 Har merket meg at det lukter rundt det jeg tror er eggløsning. Veldig ubehagelig da jeg føler det oser av meg. Men samboer merker det ikke, kanskje det er en lukt som tiltrekker mannfolka😅 merker ikke noe lukt før mensen tror jeg, kun litt smerter og dårligere humør Anonymkode: 4e966...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #16 Del Skrevet 30. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har merket meg at det lukter rundt det jeg tror er eggløsning. Veldig ubehagelig da jeg føler det oser av meg. Men samboer merker det ikke, kanskje det er en lukt som tiltrekker mannfolka😅 merker ikke noe lukt før mensen tror jeg, kun litt smerter og dårligere humør Anonymkode: 4e966...716 Hvordan lukter du før eggløsning, hvis du vil fortelle da? Jeg kjenner faktisk en sånn distinkt rar lukt, ikke fisk, men litt metallisk og.. Rar. Lukter ikke som noe annet jeg vet om. Og så lukter jeg fisk etter samleie ved eggløsning. Anonymkode: f5453...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #17 Del Skrevet 30. juli 2020 Metall eller fiskelukt rundt eggløsning ja. Må jo være komboen slim og sæd. Veldig spesielt, men utrolig godt å vite at jeg ikke er alene om dette! Her er det heller ikke noe sånt, men det er ikke så mye som skal til for litt ubalanse der nede har jeg inntrykk av. Om jeg er uheldig å få litt såpe oppi der ved vask svir og klør det i mange dager etterpå. Og jeg har alltid hatt mye utflod. Til og med før jeg fikk mensen gikk jeg med truseinnlegg i en alder av 10🤔 Anonymkode: f864f...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 30. juli 2020 #18 Del Skrevet 30. juli 2020 Vel, det er ganske vanlig at det skal lukte litt strammere ved mens. Kjønnsorgan skal lukte litt mener nå jeg, er jo et kjønnsorgan og det lukter strammere etter sex. Men ved bv lukter det ganske så intenst så det bør man virkelig sjekke. Og ja synes det er mange kvinnefiendtlige holdninger i samfunnet. Jeg sier ja til likestilling 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #19 Del Skrevet 30. juli 2020 På 29.7.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev: Har ikke bakteriell vaginose. Men om jeg Googler så får jeg opp lukt under mensen, eller etter. Eller at jeg har bv. To dager før mens lukter det skikkelig svette og kjønn nedentil, og ingen kan forklare hvorfor. Selv gyn foreslo bv, har sendt prøver til dyrkning. Ingen bv. Det lukter ikke så ekkelt, men lukter litt pølse på en måte. Anonymkode: f5453...908 Skjer meg også! Jeg tror det er mikroskopisk blod som møte luften , mens blod er jo på ein måte skittent. Anonymkode: 1173c...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:09 #20 Del Skrevet mandag kl 19:09 Ser dette er lenge siden,men jeg søker rundt men finner ikke ut av dette med lukt før mensen. Opptil en uke før jeg blør lukter det rart og når jeg tørker meg nedentil blir det litt farge på papiret. Jeg skjemmes når jeg går på jobb-for jeg tenker på det nesten hele tiden og føler meg så ekkel og skitten. Har noen idee til hvordan få ned lukten? Anonymkode: 15215...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå