Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet (endret)

Kom over en ny side med forskjellig stæsj idag: http://www.glamshop.no

Mange kule solbriller, smykker og ringer.

Og da måtte jeg jo tipse dere!

Har selv bestilt en ring :)

Endret av orakel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooh, bare forsiden ser bra ut! :D

Må nok legge denne til i favoritter.

Bra funn!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg og Paris Hilton har samme smak når det gjelder smykker..? :ler2:

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Har vært borti en lignende side. Utvalget er det samme: www.czfantasy.com. Mye billigere, men dyr frakt tror jeg.

Skrevet

Takk for link.

Fikk lyst på A. Jolie-brillene

Skrevet

Haugesundsjente som driver dette firmaet! :brunette:

Gjest Bertine
Skrevet
Haugesundsjente som driver dette firmaet!  :brunette:

He he, morsomt :) Var derfor jeg kom over en reklame for denne siden her i Haugesund, lurer på hvem hun er :)

Skrevet

oi! her var det mye fint stæsj!!!!!! :hoppe:

jeg klarte ikke å stå imot, har bestilt en turkis ring og solbriller!

.....så var det å vente på pakken da...... sukk...

Skrevet

Takker så mye for link. Her var det virkelig mye fint :)

• 2 uker senere...
Skrevet

bestilte ett belte, en ring og ett armbånd....

returnerer alt, så jo overhode ikke ut som det jeg hadde bestilt.

ringen så superbillig ut, beltet var rett og slett helt annerledes!! Det skulle være sort, glatt skinn med beltespenne som en sommerfugl pyntet med rosa stener, det som kom var ett lyserosa litt pusete belte med beltespenne formet som en sommerfugl overlesset med masse glitter og stæsj.... overhode ikke noe jeg noengang kunne tenke meg å gå med...

også kjøpte jeg armbånd i tre, og det var nogenlunde greit men det var jo grått..... det var nesten ikke spor av trefarge igjen, bare slitent, ubehandlet og grått treverk som har stått ute noen sommere for mye uten behandling...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg antar hun ganske fort vil miste businessen sin dersom hun ikke leverer i forhold til bildene hun selger utfra. Ting ryktes. Dette innlegget fra Aline er nok til at jeg aldri kommer til å bestille noe derfra i hvert fall.

Takk Aline! :)

Skrevet

men det trearmbåndet var jo grått på bildet på densiden også så kanskje ikke bildene lyver så mye likevel? (håpe)

Gjest Embla s
Skrevet

Sliter med å bestemme om jeg skal kjøpe Britney-inspirert ring eller forlovelsesringen til Katie Holmes her gitt :ironi:

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Jeg syns egentlig alt så billig og uinteressant ut jeg :forvirret:

Skrevet

Jeg bestilte J-Lo ring og smykke i turkis - og de har ikke engang samme farge/nyanse, i tillegg til at de ser billige ut og ikke reflekterer noe lys i det hele tatt... nesten.

jeg skal returnere dette i dag!!

...og jeg som syntes det så så bra ut på bildene og gledet meg sånn.. :sur:

Skrevet

trearmbåndet var det som jeg kanskje kunne beholdt og som liknet mest på bildet. ringen liknet også forsåvidt, men så mye billigere ut i virkeligheten, og som frizzbee sier så var det overhode ikke noe refleksjon eller dybde i stenen i det hele tatt og fargen var altfor babyrosa i forhold til en litt dypere rosafarge som det så ut som på bildet.

jeg gledet meg til beltet jeg, for det beltet det var bilde av når jeg bestilte så skikkelig fint ut... det jeg fikk så ut som var kjøpt på barneavdelingen til HM sammen med englevinger og prinsessekjoler i rosa tyll.... ringen så også ut som kom derfra forresten.

jeg returnerer idag, håper de er såpass seriøse at de gir meg pengene tilbake også (har bommet på det en gang før, og "mistet" 700 sist jeg var dum nok til å avbestille noe som ikke fungerte.

men kommer ikke til å handle der igjen uansett, kommer heller ikke til å anbefale dem.

Gjest Embla s
Skrevet

Skjønner ikke at noen kan tro at en J-lo ring (eller forlovelsesringen til Katie Holmes..) til 299,90 kan ha hverken dybde eller glans eller se spesielt lite uekte/billig ut..

Ting som virker for god til å være sann er det som regel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...