AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Etter ei rimelig rung beinøkt fikk jeg gangsperre, og over natta var jeg et kilo tyngre enn dagen før. Vet jo dette med vannvekt etter trening og skjønner at det er nødvendig.. men 1 kilo er jo mye fra ene dagen til den andre, det er jo en liter væske.....? Anonymkode: 63b2f...b76
addict Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter ei rimelig rung beinøkt fikk jeg gangsperre, og over natta var jeg et kilo tyngre enn dagen før. Vet jo dette med vannvekt etter trening og skjønner at det er nødvendig.. men 1 kilo er jo mye fra ene dagen til den andre, det er jo en liter væske.....? Anonymkode: 63b2f...b76 Jeg går opp og ned 3 kilo annenhver dag nærmest. Så nei, 1 kilo opp er ikke mye.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Ja, trening binder vann. Men det er midlertidig. https://www.kk.no/helse/derfor-gar-du-opp-i-vekt-nar-du-trener/67803698 Anonymkode: 25605...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå