Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt at barn (gutt) er aktiv og vil noe skal skje hele tiden (dagtid)? Kan sitte rolig ved TV/ iPad, men er ellers mye i farta... når roer det seg evnt.? 

Anonymkode: 33817...e92

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt

Anonymkode: 8e2ea...7a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt! Min er 5 og har ikke roet seg

Anonymkode: 7a631...383

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt! Min er 5 og har ikke roet seg

Anonymkode: 7a631...383

Prøver barnet å sjefe også, og skifte raskt fra aktivitet til aktivitet...? Og slår/ klyper for gøy/ frustrasjon.... 

Gjest WhisperingWind
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver barnet å sjefe også, og skifte raskt fra aktivitet til aktivitet...? Og slår/ klyper for gøy/ frustrasjon.... 

Det er noe helt annet... 

AnonymBruker
Skrevet

Min treåring har ikke tid til å sitte stille med nettbrett/TV engang. Full fart hele tiden.

Klyping osv bør du gjøre noe med da..

Anonymkode: 64cde...6e4

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min treåring har ikke tid til å sitte stille med nettbrett/TV engang. Full fart hele tiden.

Klyping osv bør du gjøre noe med da..

Anonymkode: 64cde...6e4

klyping er ikke lov så klart, og grensesettes da (på konstruktiv måte!) 

AnonymBruker
Skrevet

Vår snart fireåring er også sånn. Tror nok det er normalt, og prøver så godt vi kan å utnytte det positivt. Syns det er bedre og enklere nå, med en såpass stor unge, enn med en ett-/toåring som både er turbo og uten evne til å gjøre noe særlig fornuftig. Nå kan jeg ta med ungen på baking, husarbeid, butikken, hagearbeid, turer i skogen... Men det er jo slitsomt, og det hender jeg ser fram til den dagen han kan stikke til venner på egen hånd, og jeg kan sette meg ned med en kaffe og ei bok i fred.

Klyping, slåing og «sjefing» er ikke lov, da. Selv om han er frustrert og kjeder seg. Ja, frustrasjonen kan få slike utløp, men vi tolererer det på ingen måte, og det går som regel raskt over.

Anonymkode: 0d603...015

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...