AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Jeg har hatt noen folk her som har fikset masse ting hjemme hos meg, malt og litt sånn forskjellig. Og han ene skrev nå på messenger til meg: Pleier du å dra på byen? Si ifra hvis du vil være med meg en dag. Så svarte jeg: pleier å dra ut i oslo, men ikke her:) Så sa han: der er det fint å dra ut! Vi kan overnatte der så sa jeg: jeg sover hos venninnene mine når jeg er der. så sa han: åja, ok. Han har fikset veldig mye hos meg og vært veldig snill og gjort ting fint og virkelg stått på. Og han har ikke vist noe tegn til interesse, så jeg ble litt sånn satt ut... og jeg er virkelig ikke interessert. Jeg er en barneløs 25 åring og han er en fembarnsfar og eldste er ca like gammel som meg.... og han er heller ikke min type og litt for gammel for meg. 40 år, så ung far sånn sett, men. Også fra en annen kultur enn meg. Ikke sikkert han mente dette som å prøve seg, kan hende det var vennskaplig, men det er sjeldent at det bare er vennskapelig. Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle svare, og syns sånt som dette er veldig vanskelig. Var jeg frekk, eller var dette ok svart? Jeg skylder han jo ingenting, han har jo fått pengene sine for arbeidet, men alikevel føler jeg i det minste jeg skylder å være høfflig... så ja, var det greit svart? Får helt fnatt jeg altså.... Anonymkode: 5d895...66e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Dette er helt innafor. Du var ikke frekk! Du skylder ikke denne mannen noen ting. Anonymkode: 956e0...f65 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er helt innafor. Du var ikke frekk! Du skylder ikke denne mannen noen ting. Anonymkode: 956e0...f65 Nei, skylder han ikke noe, men høfflig kan jeg jo være 🤷♀️ Anonymkode: 5d895...66e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 Hva mener du med at du har ham på messenger? Fikk dere så god kontakt på grunn av jobben han gjorde hos deg? Anonymkode: 4745a...1f7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at du har ham på messenger? Fikk dere så god kontakt på grunn av jobben han gjorde hos deg? Anonymkode: 4745a...1f7 Eh nei. Vi brukte messenger for å kommunisere igjennom arbeidet og man kan sende melding til hvem man vil. Vi har ikke snakket om noen ting annet enn jobben som skal gjøres. Du har tysligvis ikke messenger selv. Anonymkode: 5d895...66e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eh nei. Vi brukte messenger for å kommunisere igjennom arbeidet og man kan sende melding til hvem man vil. Vi har ikke snakket om noen ting annet enn jobben som skal gjøres. Du har tysligvis ikke messenger selv. Anonymkode: 5d895...66e Så hvorfor bryr du deg så mye om hva han har spurt deg om da? Nok til at det må ut på kvinneguiden. Høres jo ut som du er interessert i fyren. Anonymkode: 4745a...1f7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor bryr du deg så mye om hva han har spurt deg om da? Nok til at det må ut på kvinneguiden. Høres jo ut som du er interessert i fyren. Anonymkode: 4745a...1f7 Herregud. Les det en gang til. Jeg bryr meg ikke om hva HAN sier. Jeg bryr meg om hva JEG sier, jeg føler meg som en bitch. Jeg lurer på om jeg var det eller om jeg kunne svart på en annen måte. Hvordan i alle dager kan det virke som at jeg er interessert i fyren? Lol. Anonymkode: 5d895...66e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #9 Skrevet 30. juli 2020 Helt fint svar det Anonymkode: f5fbd...c52 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #10 Skrevet 30. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Les det en gang til. Jeg bryr meg ikke om hva HAN sier. Jeg bryr meg om hva JEG sier, jeg føler meg som en bitch. Jeg lurer på om jeg var det eller om jeg kunne svart på en annen måte. Hvordan i alle dager kan det virke som at jeg er interessert i fyren? Lol. Anonymkode: 5d895...66e Fordi du skriver om denne typen. Du har brukt tid på å lage et innlegg om han. Anonymkode: 4745a...1f7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #11 Skrevet 30. juli 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi du skriver om denne typen. Du har brukt tid på å lage et innlegg om han. Anonymkode: 4745a...1f7 Selvom det står om han her, så er ikke innlegget ment til å være OM han, DET skjønner faktisk du også. det er om hvordan man kan svare på sånt, fordi jeg er dårlig på det og får helt vondt av det. Kroppen med freezer helt fordi jeg syns det er ubehagelig. Hittil i år har dette skjedd 5 ganger!!! Hver gang får jeg intrykk av å såre personen helt vanvittig med å svare så kaldt, og det er ikke noe jeg vil! Jeg fikk flere a4 sider med skrift forige uke av en fyr som ble såret fordi jeg svarte "hyggelig skrevet, men jeg er desverre ikke interessert". Han syns jeg svarte iskaldt og han håpet meg "så vondt" at jeg også kom til å få et så kaldt svar av noen jeg prøvde å kontakte en gang. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du tror jeg er interessert i han, men du er vel bare en av de på kg som er ute etter å lage masse drit i tråder pga kjedsomhet. Hadde jeg vært interessert så hadde jo det at han kontaktet meg vært helt supert og ikke noe jeg hadde trengt å få råd om. Anonymkode: 5d895...66e
Tiuren Skrevet 30. juli 2020 #12 Skrevet 30. juli 2020 For å bedre forstå, er dette en du har leid til å gjøre en jobb for deg eller en som gjør deg en tjeneste?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #13 Skrevet 30. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvom det står om han her, så er ikke innlegget ment til å være OM han, DET skjønner faktisk du også. det er om hvordan man kan svare på sånt, fordi jeg er dårlig på det og får helt vondt av det. Kroppen med freezer helt fordi jeg syns det er ubehagelig. Hittil i år har dette skjedd 5 ganger!!! Hver gang får jeg intrykk av å såre personen helt vanvittig med å svare så kaldt, og det er ikke noe jeg vil! Jeg fikk flere a4 sider med skrift forige uke av en fyr som ble såret fordi jeg svarte "hyggelig skrevet, men jeg er desverre ikke interessert". Han syns jeg svarte iskaldt og han håpet meg "så vondt" at jeg også kom til å få et så kaldt svar av noen jeg prøvde å kontakte en gang. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du tror jeg er interessert i han, men du er vel bare en av de på kg som er ute etter å lage masse drit i tråder pga kjedsomhet. Hadde jeg vært interessert så hadde jo det at han kontaktet meg vært helt supert og ikke noe jeg hadde trengt å få råd om. Anonymkode: 5d895...66e hvorfor bruker du så mye tid på han?? gi faen i han sier jeg. finn på noe annet å gjøre enn å sitte å bekymre deg for en kar du ikke skylder en dritt. kvinnfolk nå til dags er ikke helt gode i hue. Anonymkode: 4745a...1f7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #14 Skrevet 30. juli 2020 7 minutter siden, Tiuren skrev: For å bedre forstå, er dette en du har leid til å gjøre en jobb for deg eller en som gjør deg en tjeneste? En som jeg har "leid" til å gjøre en jobb for meg via en salgsside på facebook. Så ikke profesjonelt, men det er egentlig helt ubetydlig hvem han er... spørsmålet var bare om sånne type svar fra meg er innafor. Jeg opplever en del å få interesserte etter meg som jeg ikke er interessert i, og det blir feil hver gang uansett hvordan jeg svarer, så jeg vil bare lære meg en metode for å avvise klart, men hyggelig. Anonymkode: 5d895...66e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #15 Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hvorfor bruker du så mye tid på han?? gi faen i han sier jeg. finn på noe annet å gjøre enn å sitte å bekymre deg for en kar du ikke skylder en dritt. kvinnfolk nå til dags er ikke helt gode i hue. Anonymkode: 4745a...1f7 Det handler ikke om han. Jeg vil finne en metode og avvise menn klart men på en hyghelig måte. Jeg bekymrer meg ikke over han i dt heletatt, men dette er noe jeg må gjøre ofte. Avvise menn jeg ikke har interesse for, og mange blir jo nesten suicidale. Anonymkode: 5d895...66e 1
Tiuren Skrevet 30. juli 2020 #16 Skrevet 30. juli 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: En som jeg har "leid" til å gjøre en jobb for meg via en salgsside på facebook. Så ikke profesjonelt, men det er egentlig helt ubetydlig hvem han er... spørsmålet var bare om sånne type svar fra meg er innafor. Jeg opplever en del å få interesserte etter meg som jeg ikke er interessert i, og det blir feil hver gang uansett hvordan jeg svarer, så jeg vil bare lære meg en metode for å avvise klart, men hyggelig. Anonymkode: 5d895...66e Da synes jeg du svarte greit. Dersom det var en bekjent/venn som hadde jobbet gratis for deg ville jeg forventet mer forståelse for at han spurte og litt mer vennlighet/hjertelighet (men mer bestemthet) i svaret, og var det en proff innleid håndverker så skal han ikke spørre så da trenger man egentlig ikke svare...
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #17 Skrevet 30. juli 2020 23 minutter siden, Tiuren skrev: Da synes jeg du svarte greit. Dersom det var en bekjent/venn som hadde jobbet gratis for deg ville jeg forventet mer forståelse for at han spurte og litt mer vennlighet/hjertelighet (men mer bestemthet) i svaret, og var det en proff innleid håndverker så skal han ikke spørre så da trenger man egentlig ikke svare... Hvis det hadde vært en venn som spurte meg om å dra ut på byen, så hadde jeg jo blitt med siden det er en venn. Men når fremmede menn spør om sånt så tar jeg det som en invite til en date og kan ikke si ja til det når jeg ikke er interessert i å date den mannen. Anonymkode: 5d895...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå