Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #1 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg klør så enormt der nede! Holder på å bli gal!! Men det er ikke sopp.. Har hatt sopp endel ganger, og det er ikke samme kløing. Har smørt på canesten-krem, men det har ingen effekt heller.. Føler at rett rundt urinåpningen så har jeg en liten hevelse, men det kan bare være noe jeg tror.. Men det kløøør.. Jeg har bada endel i sommer.. kan jeg ha fått noe snusk derfra? Hadde laaaaaaaangvarig sex på lørdag.. Tenkte jeg kunne ha fått litt "rifter" eller noe, og at det er disse som klør...? Hva kan det være? Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 13. juli 2005 #2 Del Skrevet 13. juli 2005 Kan du ha fått et insektstikk rett og slett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #3 Del Skrevet 13. juli 2005 Nei, tror ikke det kan være det.. Det klør liksom litt rundt også.. Ser ikke ut som et stikk heller.. er mer en generell hevelse rundt åpningen og også i den huden som er rett med skjedeinngangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 13. juli 2005 #4 Del Skrevet 13. juli 2005 Tror ikke du får et ordentlig svar uten en tur til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå