Gjest Orange81 Skrevet 29. juli 2020 #1 Del Skrevet 29. juli 2020 Noen som har laget suksessterte med sukrin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cascol Skrevet 30. juli 2020 #2 Del Skrevet 30. juli 2020 Har ikke prøvd med sukrin, men jeg har laget med tagatesse flere ganger. Den blir veldig god🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Del Skrevet 30. juli 2020 Har ikke laget det, og vil fraråde det. Da bør du ihvertfall bare bytte ut små deler av sukkeret med det. Sukrin i store mengder gir en kald, metallisk smak. Sukrin er ikke like søtt som sukker, så du må ha enda mer av det enn sukkermengden oppgitt i oppskriften. Og enda verre: det er et sukkeralkohol, som er noe som gir mange, inkludert meg, veldig vondt i magen.. Så om du lager den med sukrin, er det noe du bør opplyse folk om, så de kan styre unna om de får vondt i magen av det. Anonymkode: 2cad6...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Del Skrevet 30. juli 2020 Sukrin smaker høgg.. det er ikke en god erstatter når man må bruke mye. Anonymkode: a9876...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Del Skrevet 30. juli 2020 Sukrin smaker fælt. Lagde marsipan med sukrin. Det smakte helt jævlig Anonymkode: c0892...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orange81 Skrevet 30. juli 2020 #6 Del Skrevet 30. juli 2020 Prøvde og det gikk dårlig.. Eggkremen ble flytende og vondt. Nøttebunnen ble ok da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #7 Del Skrevet 31. juli 2020 På 29.7.2020 den 17.32, Orange81 skrev: Noen som har laget suksessterte med sukrin?? Nei! Vil du ha kake: lag den etter oppskriften eller la vær! Anonymkode: c1c0c...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Del Skrevet 31. juli 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei! Vil du ha kake: lag den etter oppskriften eller la vær! Anonymkode: c1c0c...218 Det finnes jo mennesker som ikke kan spise sukker, hyggelig å ha et alternativ til dem også 🙄 Anonymkode: ab515...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Del Skrevet 31. juli 2020 Jeg har blitt hekta på denne oppskrifta, som bruker sukrin gold, sukrin sirup og sukrin+ i kremen. I stedet for sjokoladetrekk smelter jeg litt mørk sjokolade og ringler over med skje. Fryser i porsjonsbiter og tar opp 10 min før jeg koker kaffe. Anonymkode: 471bf...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå