Gå til innhold

Kjøpe gave til alle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi slutter snart i barnehagen. Jeg tenker å kjøpe gave til de faste som har vært der fra starten av,men så har det vært 2 vikarer de jobber ikke nå i hennes avdeling,men de har passet henne noen få måneder. Hva bør jeg gjøre? Er det frekt å ikke kjøpe gave til disse 2 vikarene? 

Anonymkode: 4cf72...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å kjøpe en felles gave til alle ansatte?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har det ikke vært haugevis av slike tråder her før, hvor barnehageansatte i grunn har gitt inntrykk av at de ikke vil ha personlige gaver fra alle foreldrene til alle barna?

Tenker det må være bedre å kjøpe noe felles, gjerne noe som kan konsumeres eller komme fellesskapet til gode

Anonymkode: 15359...652

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp konfekt de kan ha på pauserommet :)

Anonymkode: e5779...117

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er frekt! Synes du har en god grunn, og jeg synes absolutt du kan "belønne" de som faktisk har vært der hele veien for jobben de har gjort. Som vikar hadde jeg skjønt dette :)

Anonymkode: 389ef...be7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er frekt! Synes du har en god grunn, og jeg synes absolutt du kan "belønne" de som faktisk har vært der hele veien for jobben de har gjort. Som vikar hadde jeg skjønt dette :)

Anonymkode: 389ef...be7

Jeg er veldig usikker da jeg vet mange vikarer er veldig flinke og står på. Vet de har vært veldig snille med henne.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har det ikke vært haugevis av slike tråder her før, hvor barnehageansatte i grunn har gitt inntrykk av at de ikke vil ha personlige gaver fra alle foreldrene til alle barna?

Tenker det må være bedre å kjøpe noe felles, gjerne noe som kan konsumeres eller komme fellesskapet til gode

Anonymkode: 15359...652

Jeg vet ikke om alle disse trådene du nevner. Vi har gitt en sommergave felles alle sammen,men ungen mo. Skal slutte og jeg vil gi dem noe fra henne.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp noe til hele avdelingen eller pauserommet, det er det beste. Hilsen barnehageansatt😊

Anonymkode: baf31...90e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...