AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Del Skrevet 29. juli 2020 Hei, skal prøve meg på nettdating, hvilken side er grei uten profil bilde, men mulighet for å sende bilde av seg selv, og en liten presentasjon , vis man liker en profil ? Takker for alle svar🙂 Anonymkode: 2bd0e...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg er aldri interessert i en profil uten bilde, vedkommende er ofte gift/samboer Anonymkode: d0dc0...856 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Del Skrevet 29. juli 2020 Er du dame får du sikkert meldinger uten profil bilde, er du mann derimot glem det. De fleste på nettdating sider er også på Tinder. Anonymkode: 68faa...95c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 29. juli 2020 #4 Del Skrevet 29. juli 2020 Vel, ville vært meget skeptisk. Er mange tullinger der ute på nett. Vær litt mer forsiktig og føre var. Jeg har klart å fått en stalker pga nettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg er på Møteplassen nå, og der kan det fungere. Sikkert halvparten som mangler bilde. Mann. Anonymkode: d709f...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg anbefaler deg å legge desto mer i det du skriver. Som nevnt ovenfor, så er mange som hopper over de som mangler bilde. Anonymkode: d709f...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Del Skrevet 29. juli 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, skal prøve meg på nettdating, hvilken side er grei uten profil bilde, men mulighet for å sende bilde av seg selv, og en liten presentasjon , vis man liker en profil ? Takker for alle svar🙂 Anonymkode: 2bd0e...bc2 De fleste sider godtar at du ikke har et profilbilde! Da må du betale, noe du må uansett for at det skal gi noen mening og kunne kommunisere med andre. De som lar se lure av fine profilbilder er naive! De sier uansett veldig lite, og de kan være falske. Mange som ikke legger ut profilbilde fordi de synes dette er pinlig at alle som er innom siden kan se at de er på "dating". Dette løser en ved å ikke ha profilbilde, men ligger bildene i et "album" slik at de som betaler kan se de. Dette er stort sett mennesker som er seriøse, i allefall på dating selv. Er vel ekstremt få som betaler for å bare se fordi de er nysgjerrige. Anonymkode: eb473...f07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #8 Del Skrevet 29. juli 2020 Selv går jeg lett innom profiler som ikke har profilbilde, men betaler. Ligger det da noen bilder i deres "album" tar jeg kontakt om profilen ellers er bra. Om ikke så tar jeg aldri kontakt, for da er de bare ikke seriøse. Anonymkode: eb473...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #9 Del Skrevet 29. juli 2020 Hvis du ikke har bilde vil de fleste anta at du enten er ganske heslig, eller utro. I begge tilfeller blir det de mest desperate du får snakket med, om noen. Anonymkode: c78ff...4d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #10 Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg har en profil på Sukker. Ikke profilbilde, kun obligatorisk tekst og er i en alder der alder skulle tilsi at jeg har 0 verdi som kvinne. Jeg fikk 3 meldinger med det samme. Åpnet ingen av dem, for ble vettskremt.. Anonymkode: e6950...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 29. juli 2020 #11 Del Skrevet 29. juli 2020 Om du ikke skal ha bilde så vil jeg anbefale å ha bilde av deg selv i albumet. Jeg er enig i at Møteplassen kan være et godt valg siden veldig mange ikke har bilde der, men skriv i det minste noe litt mer interessant enn "spør så får du svar". Jeg tar aldri kontakt med de som ikke har bilde av seg selv noe sted på profilen. Skrev med en som ikke hadde bilde en gang, men forklaringen hans for å ikke ha bilde var tåpelig. Tør man ikke å ha bilde av seg selv så er man kanskje ikke klar for å date tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #12 Del Skrevet 29. juli 2020 Hvis du er kvinne kan du jo la være å ha bilde, du får masse oppmerksomhet uansett. Men hvorfor vil du ikke ha bilde egentlig? Anonymkode: 6616c...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 30. juli 2020 #13 Del Skrevet 30. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, skal prøve meg på nettdating, hvilken side er grei uten profil bilde, men mulighet for å sende bilde av seg selv, og en liten presentasjon , vis man liker en profil ? Takker for alle svar🙂 Jeg tror jeg fanger poenget ditt... Ikke alle som vil legge ut bilder for offentligheten heller, kanskje vil noen ha et sextreff eller lykken uten at naboen får vite det? Jeg har sett så mange døde profiler på forskjellige plasser, hun ene jeg kjente igjen er gift og har to barn, og er langt ifra på sjekkern, men bilder blir kopiert og brukt på ny som spamgirls eller lokkemidler... Jeg har selv sett etter slike datingtjenester, det nærmeste jeg kommer er sidetmedord.no, men der har du ikke muligheten til å sende bilder. Twitter og MeWer jo en fine plattformer for privatchat og for å sende bilder😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #14 Del Skrevet 30. juli 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg tror jeg fanger poenget ditt... Ikke alle som vil legge ut bilder for offentligheten heller, kanskje vil noen ha et sextreff eller lykken uten at naboen får vite det? Jeg har sett så mange døde profiler på forskjellige plasser, hun ene jeg kjente igjen er gift og har to barn, og er langt ifra på sjekkern, men bilder blir kopiert og brukt på ny som spamgirls eller lokkemidler... Jeg har selv sett etter slike datingtjenester, det nærmeste jeg kommer er sidetmedord.no, men der har du ikke muligheten til å sende bilder. Twitter og MeWer jo en fine plattformer for privatchat og for å sende bilder😊 Sidetmedord er ikke en datingside. Synes det er en uting å bruke slike sider til å finne seg dame, men ser at noen prøver seg. Anonymkode: 4e13b...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #15 Del Skrevet 30. juli 2020 Hvis du velger å ikke ha bilde så må du 1: ta alt initiativ selv, 2: regne med at mange ikke gidder å svare nettopp fordi du ikke har bilde. har erfart at noen menn som ikke har bilde har valgt det av en god grunn, gjerne redsel for å bli gjenkjent. Fordi de egentlig ikke skulle vært der, fordi de slettes ikke er singel... Og ja, det er ganske mange av dem. Sukker.no har mulighet til å sende bilder i chaten, er ikke alle sider som har den muligheten. Jeg fikk selv melding på sukker i går fra en mann som ikke har bilde og i tillegg hadde en veldig dårlig utfylt profil. I går valgte jeg faktisk å svare, om han sender bilde og skikkelig men info så skal jeg vurdere å svare igjen. men disse menneskene kommer virkelig helt nederst på prioriteringslista, for jeg tar de ikke seriøst. Om man virkelig søker en partner for et varig forhold så må man kunne stå for det mener jeg. Er man flau over å være på en datingside så han man ikke noe der å gjøre. Anonymkode: 5dca8...8e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 30. juli 2020 #16 Del Skrevet 30. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sidetmedord er ikke en datingside. Synes det er en uting å bruke slike sider til å finne seg dame, men ser at noen prøver seg. ...sidetmedord er for vennskap ja, chatten foregår lukket. Og hvem sier det ikke er lov å finne kjærligheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #17 Del Skrevet 30. juli 2020 9 timer siden, Bamseklemmer skrev: ...sidetmedord er for vennskap ja, chatten foregår lukket. Og hvem sier det ikke er lov å finne kjærligheten!! Klart det er lov. Jeg har selv søkt etter venner der og selfølgelig kunne det sikkert utviklet seg, men synes det er rart å anbefale en slik side til en som ønsker tips til datingside. Det er tross alt en side for folk som sliter og som ønsker å dele tanker, og i tillegg kan man søke venner der. Men det er ikke en datingside. Anonymkode: 4e13b...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #18 Del Skrevet 4. august 2020 På 30.7.2020 den 2.26, Bamseklemmer skrev: eg tror jeg fanger poenget ditt... Ikke alle som vil legge ut bilder for offentligheten heller, kanskje vil noen ha et sextreff eller lykken uten at naboen får vite det? Det er nok slik for mange ja! De vil gjerne date med den rette, men vil ikke at hele jobben, familie, venner og andre skal se at de faktisk er på utkikk etter en partner. Om de så treffer noen så venter de også lenge med å introdusere noen for disse til de vet at det blir noe med rimelig sikkerhet. Jeg synes det er en veldig fin strategi. Det som ikke går er om du overhodet ikke har noe bilde på profilen din. Da vil de fleste skygge unna. Så legge dette i albumet sitt slik at de som betaler kan se? Ingen betaler flere 100 kroner i mnd for å kikke Sukker og møteplassen har begge denne muligheten. De som ikke betaler får ikke engang se bildene i profilen din en gang. Når jeg har bladd i gjennom min søkeprofil har jeg sett flere som jeg kjenner som er på dating også Det får bare være slik, men at halve jobben skal se hva du driver med på fritiden, og så dra det opp som tema i lunsjen er vel min store skrekk Anonymkode: eb473...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #19 Del Skrevet 4. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle steder kan brukes som dating, hvis man virkelig går inn for dette! Anonymkode: 3a714...4ab Jada, det er ikke det at folk finner hverandre på steder som ikke er datingsider jeg reagerte på. Det var heller det å anbefale en side som er for psykisk syke og folk som har det vanskelig til noen som ønsker tips til datingside. Det er kanskje ikke rett side å legge inn kontaktannonse, selv om jeg ser at noen gjør det. Bare synes det er veldig sært, men sånn ellers ser jeg selvfølgelig ikke noe galt i at folk hverandre hvor som helst. Anonymkode: 4e13b...488 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå