AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Tenk deg selv at du har studert, du er stolt over det du har fullført, og nå gjenstår det kun å få i havn en arbeidsplass å jobbe i. Du sender flere søknader, men velger ikke å svare deg eller gi deg noen status. Hvordan føler du inni deg når det du har brukt tid på, funnet bedriften, sett for deg dette er en jobb jeg virkelig vil jobbe hos. Også får du ingen svar. Blir du oppgitt og motløs etter en sånn behandling? Eller hvordan klare å motivere seg når bedrifter behandler deg og din søknad som at du er kun et luft, og et lite partikkel som vi ikke er interessert å vite at du eksisterer. Din erfaring? Anonymkode: 4550f...e63
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Din erfaring? Er midt i studier og vurderer å bytte navn før jeg starter å søke jobb. Det er ingen tvil om at jeg personlig har ganske enkelt for å havne i "Nei" boksen mtp navnet mitt så jeg skal sørge for at navn ikke blir grunnen til at jeg ikke blir innkalt til hvertfall et interview. Anonymkode: 2a980...a8f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Du tar det for personlig. Ikke la selvmedlidenheten ødelegge for deg! Anonymkode: 8698d...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 Jeg ble ferdig med studiene mine denne våren og valgte å begynne å søke jobber fra februar. Fokuset mitt var å søke på flere relevante jobber og ikke legge fokuset på om jeg får intervju eller svar. Jo flere jobber jeg søkte på så økte også sannsynligheten med å få intervju og svar. Etterhvert så fikk jeg intervju og svar fra disse og fikk en jobb av seks søknader. Så det viktigste er å skrive gode søknader og sende til flere arbeidsgivere, og ikke tenke for mye på hvorfor man ikke får svar/intervju osv. Tilfeldigvis får man napp☺ Anonymkode: eda99...f21 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 Hva er utdannelsen din og hvordan er jobbmarkedet for dere? Anonymkode: c10a9...fc0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble ferdig med studiene mine denne våren og valgte å begynne å søke jobber fra februar. Fokuset mitt var å søke på flere relevante jobber og ikke legge fokuset på om jeg får intervju eller svar. Jo flere jobber jeg søkte på så økte også sannsynligheten med å få intervju og svar. Etterhvert så fikk jeg intervju og svar fra disse og fikk en jobb av seks søknader. Så det viktigste er å skrive gode søknader og sende til flere arbeidsgivere, og ikke tenke for mye på hvorfor man ikke får svar/intervju osv. Tilfeldigvis får man napp☺ Anonymkode: eda99...f21 Godt formulert. Anonymkode: 4550f...e63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå