AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Jeg har tatt tester 11,12,13,14 dpo. De er svakt positive, men stiger ikke i styrke. Synes nesten den i dag tidlig så litt svakere ut. Jeg synes dette er merkelig. Samtidig har jeg mye murringer i underlivet. Ingen blødninger. Noen som har noen ord å komme med? Anonymkode: 21cde...29a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt tester 11,12,13,14 dpo. De er svakt positive, men stiger ikke i styrke. Synes nesten den i dag tidlig så litt svakere ut. Jeg synes dette er merkelig. Samtidig har jeg mye murringer i underlivet. Ingen blødninger. Noen som har noen ord å komme med? Anonymkode: 21cde...29a Tipper egget har festet seg for å så glippe igjen. Det skjer, og tester man før forventet mensen så kan man få med seg at egget festet seg for å så «dra» videre.. har lest det flere ganger at det skjer. Mest sannsynlig er det, det som har skjedd hos deg om testen ikke er så sterk? Tester man ikke før forventet mensen så vet man ikke an gang at et sånt glipp har skjedd.. Legg ut bilde av testen da? Er den svak? Hvis ikke så har jeg også hørt at man av å til må teste annenhver til tredje dag fordi hcg skal rekke å bli forsterket, at man der tydeligere når msn venter en dag mellom med å teste på nytt 😊 håper det beste for deg 👍🏻 Anonymkode: c1041...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå