AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Har jobbet endel i sommer med en fyr som egentlig ser helt vanlig ut. Han gjør ikke så mye ut av seg, men gjør jobben sin da. Han er kanskje litt stille og tilbake. Men her om dagen så løp han forbi jobb i bar overkropp, bånd i pannen, og dn fotballshorts. Ble litt forstyrret kan du si. (Helt tilfeldig at jeg så ut akkurat da) Nok til at jeg ble solgt. Etter jeg så han i treningsklær samt ser hvor sporty han er gjør meg 😫😫 Hvorfor faller jeg altfor lett? Jeg skal jobbe med han imorgen , noe forstyrrende at jeg plutselig sikler etter han. Er dette helt OK? Kan også han føle det samme tilbake? Han har spurt 2 ganger nå om hjelp til en enkel lysbryter, tydelig han ville jeg skulle fikse det med han. Anonymkode: 1e7b2...ea9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 3 timer siden, 29_j skrev: Han løp forbi i håp om å bli sett? Uff, så fælt i så fall! Anonymkode: adf30...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Slapp av ts. Det er helt normalt å bli litt våt i musa av å se svette menn i bar overkropp og treningsklær. Jeg foreslår du inviterer han med hjem på netflix & chill. Ps. Husk å rake musa før daten. Anonymkode: 4d432...900 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 😂😂 Hos oss har vi en klar policy på at man ikke skal date en kollega. Så du bør undersøke hvordan terrenget er hos dere (på en diskrét måte, selvsagt) før du eventuelt gjør noe videre med det, for deretter å vurdere hvor lett du/han eventuelt kan få ny jobb. Anonymkode: c0c35...0b4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 Du har ikke falt for han. Du synes han er fin å se på Anonymkode: 36633...ee1 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 Med det er jo bare stas, vel? Koselig å ha noen å sikle på om sommeren! Anonymkode: 8f0ea...61c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, så fælt i så fall! Anonymkode: adf30...dd7 Huff å huff Anonymkode: 024b5...058
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂😂 Hos oss har vi en klar policy på at man ikke skal date en kollega. Så du bør undersøke hvordan terrenget er hos dere (på en diskrét måte, selvsagt) før du eventuelt gjør noe videre med det, for deretter å vurdere hvor lett du/han eventuelt kan få ny jobb. Anonymkode: c0c35...0b4 Tenkte mer som en flørt, ikke annet;) hvordan kan jeg legge merke til at han syntes jeg er fin da? Noen typiske trekk for en person som ikke gjør så mye ut av seg/sjenert type? Han virker litt klumsete når han er rundt meg. Og ser meg lenge i øynene. 🤫 Anonymkode: 1e7b2...ea9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke falt for han. Du synes han er fin å se på Anonymkode: 36633...ee1 Ja, men nok til at jeg allerede begynner å rødme ved å prate med han. Anonymkode: 1e7b2...ea9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenkte mer som en flørt, ikke annet;) hvordan kan jeg legge merke til at han syntes jeg er fin da? Noen typiske trekk for en person som ikke gjør så mye ut av seg/sjenert type? Han virker litt klumsete når han er rundt meg. Og ser meg lenge i øynene. 🤫 Anonymkode: 1e7b2...ea9 Hva ligger bak kun følrt? Sex? Ble nysgjerrig, håper du vil dele! Synes det blir litt kjederlig med kun fllørt vel, hvis det du og han er singel? Hva er greia? Anonymkode: 3d949...a03
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #11 Skrevet 30. juli 2020 Herregud,skjerp deg littegrann da! Hvor gammal er du? 18,eller? Han har sikkert lagt merke til at du er gal etter ham og vil sikkert teste deg for å se hvor langt du er villig til å gå. Bare fordi han er stille og sjenert,betyr ikke at han ikke kan være "bad-boy" for det. Hjelp ham med den hersens lysbryteren og se hva han gjør/sier. Anonymkode: 52231...93f 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #12 Skrevet 30. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud,skjerp deg littegrann da! Hvor gammal er du? 18,eller? Han har sikkert lagt merke til at du er gal etter ham og vil sikkert teste deg for å se hvor langt du er villig til å gå. Bare fordi han er stille og sjenert,betyr ikke at han ikke kan være "bad-boy" for det. Hjelp ham med den hersens lysbryteren og se hva han gjør/sier. Anonymkode: 52231...93f Hvem har stukket deg? Jeg har overhodet ikke vært pågående. Har absolutt ikke vist noe som helst interesse. Han løp forbi og jeg ble med deg betatt av synet der og da. Klart man kan like antrekk, måten de kler seg på, sportslige og aktive mennesker som kan uttad gjøre seg attraktiv. Jeg liker at menn holder seg iform. Jeg ante ikke han var så aktiv ei gang🤭 Neida, jeg er eldre enn 18år. Men veldig glad i gutter, ja. Ser ikke noe galt i det som i singleperioden. Anonymkode: 1e7b2...ea9 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #13 Skrevet 30. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem har stukket deg? Jeg har overhodet ikke vært pågående. Har absolutt ikke vist noe som helst interesse. Han løp forbi og jeg ble med deg betatt av synet der og da. Klart man kan like antrekk, måten de kler seg på, sportslige og aktive mennesker som kan uttad gjøre seg attraktiv. Jeg liker at menn holder seg iform. Jeg ante ikke han var så aktiv ei gang🤭 Neida, jeg er eldre enn 18år. Men veldig glad i gutter, ja. Ser ikke noe galt i det som i singleperioden. Anonymkode: 1e7b2...ea9 Halleluja! Ebdelig en som har skjont det med gutter! Er jente selv, og singel. Hvilken dating app bruker du forresten? Trodde nettet ikke var noe særlig.. Liker gutter i militæret jeg da, så muligheten for å nå disse er liten i sivil.. Men nysgjerrig på dating appen hvilken bruker du? Anonymkode: 3d949...a03 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #14 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Halleluja! Ebdelig en som har skjont det med gutter! Er jente selv, og singel. Hvilken dating app bruker du forresten? Trodde nettet ikke var noe særlig.. Liker gutter i militæret jeg da, så muligheten for å nå disse er liten i sivil.. Men nysgjerrig på dating appen hvilken bruker du? Anonymkode: 3d949...a03 Bruker jeg noen dating app? Anonymkode: 1e7b2...ea9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #15 Skrevet 31. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem har stukket deg? Jeg har overhodet ikke vært pågående. Har absolutt ikke vist noe som helst interesse. Han løp forbi og jeg ble med deg betatt av synet der og da. Klart man kan like antrekk, måten de kler seg på, sportslige og aktive mennesker som kan uttad gjøre seg attraktiv. Jeg liker at menn holder seg iform. Jeg ante ikke han var så aktiv ei gang🤭 Neida, jeg er eldre enn 18år. Men veldig glad i gutter, ja. Ser ikke noe galt i det som i singleperioden. Anonymkode: 1e7b2...ea9 Ingen har stukket meg,men sier bare at du høres barnslig ut. Skaff deg et liv. Anonymkode: 52231...93f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #16 Skrevet 31. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Halleluja! Ebdelig en som har skjont det med gutter! Er jente selv, og singel. Hvilken dating app bruker du forresten? Trodde nettet ikke var noe særlig.. Liker gutter i militæret jeg da, så muligheten for å nå disse er liten i sivil.. Men nysgjerrig på dating appen hvilken bruker du? Anonymkode: 3d949...a03 Av en eller annen grunn er det alltid gutter i politiet som har vært forelsket i meg. Aner ikke hvorfor. Er stille og rolig,og er alltid i skyggen av andre. Så å møte menn i militæret i sivil er fullt mulig. De er overalt. Anonymkode: 52231...93f 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #17 Skrevet 31. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Av en eller annen grunn er det alltid gutter i politiet som har vært forelsket i meg. Aner ikke hvorfor. Er stille og rolig,og er alltid i skyggen av andre. Så å møte menn i militæret i sivil er fullt mulig. De er overalt. Anonymkode: 52231...93f Har forresten aldri vært i noe forhold,så vet ikke hvordan det er heller å være i et (er 26). Jeg har alltid vært mer interessert i nerdete gutter,men har problemer med å prate med folk. Politimenn er ikke av interesse hos meg (romantisk). Anonymkode: 52231...93f 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #18 Skrevet 3. august 2020 På 31.7.2020 den 3.25, AnonymBruker skrev: Ingen har stukket meg,men sier bare at du høres barnslig ut. Skaff deg et liv. Anonymkode: 52231...93f Jeg har et fint liv jeg. Anonymkode: 1e7b2...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå