Gjest Marius Skrevet 26. juli 2005 #22 Skrevet 26. juli 2005 Så jenter ikke være naive, å tro at dere har den eneste musa vi gidder tjene penger til... !! ← Helt enig! :enig_anim: Norske jenter er dritkjedelige og udugelige i senga. De ligger der uten sminke med de feite larvekroppene sine og venter på at du skal gjøre all jobben. Sexleketøy og raffinert undertøy har de ikke peiling på i det hele tatt. Analsex er æsj, og eksperimentering er fy! Skjønner godt at norske menn søker ut for litt skikkelig sex en gang i blandt med jenter som KAN sine ting. Jeg synes alle norske jenter burde dra på horehus og lære litt om hvordan man kan bli en VERDIG parner i senga. Skam dere jenter!
Gjest Sukkerert Skrevet 26. juli 2005 #24 Skrevet 26. juli 2005 Tror de fleste menn som har reist litt har prøvd kjøpe sex, men det er ikke taktisk å skryte av det, spessielt ikke til jenter.. Dykktige fagfolk kan jo sine ting de, slik kommer kunden igjen av. Mange horer er dyktige, og gjør jobben til avtalt pris, det er plutselig ikke en dag trukket 5000 fordi det er salg hos f.eks H&M... Da jeg var i 18-20 års alderen å vi dro på ferie til Europa var vi ofte på horehus men det forteller jeg aldri til ei jente. På horusbaren traff vi alltid andre nordmenn, spesielt i Hamburg og Kiel, som var på interrail, guttetur, jakt i Jotunheimen, eller fiske i Valdres.... Så for de som ikke vet det; "Elgjakt og laksefiske" har vært populært på Reperbahn og St.Pauli i generasjoner. En kan få Visa kvittering med taxi, bildeler, restaurant, hotell osv i teksten for de som var gifte eller selvstendig næringsdrivende, og en får det en betaler for. Så jenter ikke være naive, å tro at dere har den eneste musa vi gidder tjene penger til... !! ← Mange prostituerte lever uverdige, grusomme liv. I Thailand blir småjenter fra Malaysia, Indonesia og andre steder i området solgt av foreldrene til horehus. Jentene vet ofte ikke hva slags jobb som venter dem. Mange har ikke begrep om hva en prostituert er. På horehuset får de beskjed om at de skylder penger for reisen og må betale med å ligge med så så mange hundre menn. Jentene er innestengt. Det første som skjer er at jentene blir banket sønder og sammen for å få ødelagt viljen og verdigheten, bli apatiske og gjøre alt de blir bedt om. De er på horehuset til de er ødelagt, fysisk og psykisk. Mange med aids og kjønnsykdommer. Da reiseerr de hjem il bygda igjen for å dø. Jeg ser at det ikke er Thailand du har vært og kjøpt prostituerte. Men prostitusjon er generelt et yrke som ødelegger mange liv og som for mange er en siste utvei, en desperat handling. Kan jeg spørre om du har sett filmen 'Lilja 4 ever'? Hvor er empatien? Føler du ikke med dem?
Gjest Ananas Skrevet 26. juli 2005 #25 Skrevet 26. juli 2005 O.O Jeg synes det er bra noen som har kjøpt sex skriver i tråden her, det er interessant å se hvordan de tenker og hva slags holdninger de har. Fighter: I mitt tilfelle var lapdancen ei jente som kledde av seg og vrikka på seg rett framfor meg, og plasserte hendene mine på brystene sine, slik at jeg tydelig kunne kjenne at selv om de var store og fyldige og såg fine ut, besto de stort sett av noe som ikke var menneskelig vev :-8 urf nei det var nesten bare komisk og pinlig.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2005 #26 Skrevet 28. juli 2005 Kan anbefales alle som er lei av de gørre nattestimene med partneren ← At noen hæres (klarer) å være sammen med ei hore er deres valg. Men å oppfordre til å gjøre det hvis man allerede har partner er latterlig! Har du en partner for du holde deg til den personen. Hvis du vil kjøpe sex eller være med noen andre, får du se å bli voksen, ta ansvar og heller gjøre slutt med partneren først. Så får du gjøre hva du vil. Menn eller kvinner som er utro (uansett om man betaler for det eller ikke) er det mest umodne og egoistiske tingen man kan finne på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå