Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Markedet har eksplodert og etterspørselen er der og vel så det. Noen som tør å innrømme at de har kjøpt sex og gjerne noen ord rundt det hele? Og gutter,-hvor mange i venneflokken har gjort kjøpt sex?
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Eksplodert? Er ikke BJ på "billigsalg" nå, da? Kjenner bare til en i min krets som har kjøpt sex. Som jeg vet om, da.
Gjest seroxata Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 har hørt om folk som har gjort det, men ingen jeg kjenner personlig..
Gjest Roy Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Jeg har flere ganger kjøpt sex. Det er mye enklere enn å drive å fjase med disse pripne og kjedelige norske jentene. Jentene er ofte mye deiligere, de vet hva de gjør i senga, og du får det som du vil. Kan anbefales alle som er lei av de gørre nattestimene med partneren eller meningsløse amatørmessige one-night stands.
XelmaX Skrevet 15. juli 2005 #5 Skrevet 15. juli 2005 Nja.... Jeg er jo jente da, jeg har aldri krevd penger men en gang etter at jeg og naboen hadde sex på rommet mitt, så gav han meg 200 kr før han gikk. Føler meg ikke som noen hore for det, jeg har pult ham mange ganger "gratis" også.
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #6 Skrevet 16. juli 2005 Jeg vet om en del som har kjøpt ja. Kunne ikke tenke meg å gjøre det selv, ettersom det er rimelig enkelt å få det samme gratis... ;-)
Gjest Ananas Skrevet 16. juli 2005 #7 Skrevet 16. juli 2005 Det nærmeste jeg har kommet er en 250-kroners lapdance kvelden før jeg forlot studiestedet i Australia der jeg var et halvt år. Jeg fikk den påspandert. Jeg var nysgjerrig på hva jeg ville føle og hvordan det ville oppleves. Jenta var fin ho men det blei bare komisk og dumt. Jeg satt bare og gliste og blei ikke tent i det hele tatt. Stakkars jente :-/
Gjest lurven Skrevet 16. juli 2005 #8 Skrevet 16. juli 2005 har aldri kjøpt sex, håper noen skyter meg hvis jeg synker så lavt
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #9 Skrevet 16. juli 2005 Jeg er voksen kvinne som ikke kjenner noen menn, som jeg vet om hvertfall, som har kjøpt sex. Kan jo hende de har gjort det uten å si det. Jeg har i grunnen ikke noe til overs for menn som kunne tenke seg å kjøpe sex fra fremmede jenter, eller menn som har ONS med fremmede jenter. Kjønnssykdommer og etikk/moral er faktorer som hvertfall jeg tenker over. Han som sa at norske jenter er pripne, og at horene hvertfall vet hva de gjør, kan ikke ha så gode erfaringer med vanlige jenter og kommunikasjon i et forhold. Menn som ikke fikser det emosjonelle ved et forhold kommer ofte til kort, og rømmer den enkle nødutgangen og letteste løsningen: å kjøpe det de ikke klarer å jobbe for å få selv. Emosjonelt avstumpede menn er ikke noe for meg, da er det bedre å leve uten menn. Jeg synes det er svært, svært trist med menn som drar på strippeklubber og/eller kjøper sex.
Gjest sexysadie Skrevet 18. juli 2005 #11 Skrevet 18. juli 2005 Jeg vet ikke om noen av mine mannelige bekjentskaper eller venner kjøper sex, men om de gjorde det så er det et privar anliggende.
Miss Angelina Skrevet 19. juli 2005 #12 Skrevet 19. juli 2005 Om jeg saa hadde betalt for en hore, ville ikke jeg ha sagt det rett ut!! Det er vell en privat sak, egentlig.... Jeg har aldri betalt for og ha sex...... og vill aldri heller....... om di saa er superdame i senga, eller supermann for den sakens skyld..... Nei, saa lengt ned kryper ikke jeg altsaa...........
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #13 Skrevet 19. juli 2005 Jepp, kjenner flere menn som har gjort det. Stort sett på gutteturer til utlandet, men også hjemme i eget land. Har ikke hørt om noen særlig positive opplevelser knyttet til det. Det var meget mekanisk, ene hora ville ikke engang ta av seg alle klærne, og de fikk beskjed om at nå hadde de så og så lang tid igjen. (hun pekte på klokka)
pusesen Skrevet 22. juli 2005 #14 Skrevet 22. juli 2005 Hvordan kan man ha sex med noen som gjør det bare for pengene? Er det opphisssende? Det eneste de damene tenker på er jo å få pengene dine og sende deg på dør! Tror noen at de virkelig liker det de gjør? At den prostituerte du har sex med elsker å suge deg?? Tru'kke det!!
Gjest happyending Skrevet 25. juli 2005 #15 Skrevet 25. juli 2005 Eksen min hadde kjøpt sex en gang... Det syns jeg er forferdelig kvalmt å tenke på, og jeg kunne aldri tenkt meg igjen å være sammen med noen som kjøper sex... Det er rett og slett motbydelig..
Minimor Skrevet 25. juli 2005 #16 Skrevet 25. juli 2005 Har aldri hatt lyst, og kommer aldri til å kjøpe sex på gata. Syntest det er motbydelig. Har sett et par av de løpe rundt på karl johan og rundt forbi. Betale for muligens å få sykdommer. NEI takk.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #17 Skrevet 25. juli 2005 Tror de fleste menn som har reist litt har prøvd kjøpe sex, men det er ikke taktisk å skryte av det, spessielt ikke til jenter.. Dykktige fagfolk kan jo sine ting de, slik kommer kunden igjen av. Mange horer er dyktige, og gjør jobben til avtalt pris, det er plutselig ikke en dag trukket 5000 fordi det er salg hos f.eks H&M... Da jeg var i 18-20 års alderen å vi dro på ferie til Europa var vi ofte på horehus men det forteller jeg aldri til ei jente. På horusbaren traff vi alltid andre nordmenn, spesielt i Hamburg og Kiel, som var på interrail, guttetur, jakt i Jotunheimen, eller fiske i Valdres.... Så for de som ikke vet det; "Elgjakt og laksefiske" har vært populært på Reperbahn og St.Pauli i generasjoner. En kan få Visa kvittering med taxi, bildeler, restaurant, hotell osv i teksten for de som var gifte eller selvstendig næringsdrivende, og en får det en betaler for. Så jenter ikke være naive, å tro at dere har den eneste musa vi gidder tjene penger til... !!
pusesen Skrevet 25. juli 2005 #18 Skrevet 25. juli 2005 Så jenter ikke være naive, å tro at dere har den eneste musa vi gidder tjene penger til... !! ← Naivitet er smittsomt skjønner jeg... Siden du er godt kjent med yrkesgruppen, vil du vel anbefalle din datter å begynne med dette "flotte" yrket og tjene mye mer enn de på h&m???
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #19 Skrevet 25. juli 2005 Så jenter ikke være naive, å tro at dere har den eneste musa vi gidder tjene penger til... !! ← Neii, vi bør vel heller ta det for gitt at vi ikke duger, som du indirekte sier. Selv om jeg vet at det finnes mye dritt i verden så gjør slike innlegg meg trist.... Lurer på hva du får ut av å skrive noe så kynisk. Du høres bitter ut..... Velger, enn så lenge, å tro at det finnes flere typer menn.
Gjest mann35 Skrevet 25. juli 2005 #20 Skrevet 25. juli 2005 Jeg vet faktisk bare om ett tilfelle og det var noen jeg studerte med som kjøpte seg en sugejobb. Selv har jeg ikke tatt det lengre enn å betale for "lap dance". Må innrømme at det var vannvittig opphissende, men kunne ikke tenkte meg å gjøre noe mer. Det ville vært utroskap. I min vennekrets er det ikke helt stuerent å si at man har betalt for sex, så det er vel noen som har gjort det uten å si det for høyt, tenker jeg. Men hva med "private chats" på internett som det betales for? Hva synes dere damer om det, er dette på linje med "lap dance"??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå