AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Hei. Vet ikke om jeg er aseksuell eller hva problemet er. Da jeg var yngre ble jeg ofte kåt og synes sex var ok. Har aldri likt å bli slikket eller fingret. Jeg sliter med dårlig selvtilitt tror jeg. Liker ikke å suge pga redd jeg ikke er bra på det. Liker ikke å sitte på topp, for da kan han se hele kroppen min. Vil helst ha lyset av og ikke se han inn i øynene. Jeg er ekstremt kjedelig og vil kun ha misjonær. Er 26 år og aldri fått orgasme. Jeg leker aldri med meg selv. Vært sammen med en fyr i 5 år nå og ja vi har kjedelig sex. Plager ikke meg, og han har ikke sagt noe på det enda jeg har spurt flere ganger. Synes sex er deilig når vi holder på, men sjeldent jeg vil. Blir også kåt om jeg leser bok med seksuelt innhold eller ser film. Aaahh det er så jævlig og jeg har bare flaks i at jeg har funnet en mann som aksepterer det. Tror dere jeg er aseksuell? Kan det bli bedre? Hvordan?? Anonymkode: 7f65f...557
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Jeg tror ikke du er aseksuell, bare har en lav seksuell lyst. Anonymkode: 23bef...830 1
Cinnamondiva Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Har du opplevd noe vondt angående sex? For det kan også ha noe å si
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 Tror ikke du er aseksuell. Det virker som at usikkerheten din setter en demper på sexlysten/sexlivet ditt. Anonymkode: 742cf...f1a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå