Gå til innhold

Er det utroskap? Sex med samme kjønn jente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en venninne, og spurte om samboer hennes visste om det og om dette var greit, hun sa han vet om det men jeg har aldri hørt han si det, de har ingen barn. Lurte på om det er utroskap fra hennes side, siden jeg ikke vet om han vet noe, foruten det hun sier. Skal ha sex igjen på hotel

Anonymkode: 17942...bc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Kan ikke tro at du faktisk lurer på dette.

Anonymkode: 577f6...877

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig! Hvorfor skulle det ikke være det??

Anonymkode: 47df8...ce9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Man har sex med en annen person, uten å vite om det er greit for partneren. 

De fleste forhold er slik at man forventer at partneren ikke har sex med andre med mindre man har diskutert det og er enig i at man vil ha et åpent forhold. 

Anonymkode: 92bb1...721

AnonymBruker
Skrevet

Utroskap-grensen er forskjellig for alle forhold. Min samboer hadde ikke sett på det som utroskap om jeg hadde hatt sex med en annen kvinne, både fordi jeg er hetero, men også fordi han tenner på det selv. 

Anonymkode: dba8a...f8c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis typen din hadde hatt sex med en annen fyr, hadde du sett på det som utroskap?

Anonymkode: f0051...2f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende de har et poly forhold, selv om du ikke har hørt dem si det. 

Så eneste som vet om dette var utroskap, er de i paret. 

Anonymkode: f994d...ea6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jentesex er ikke utroskap. Det er kunst.

Anonymkode: f984b...67c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare er utroskap feil men venner skal ikke ha sex. 🤦🏼‍♀️ Såpass er man stor nok til å forstå hvis man er stor nok til å ha sex

Anonymkode: 2679a...d78

AnonymBruker
Skrevet

Jentesex er jo veldig akseptert.

Hørte en slik historie på P3(lørdagsrådet?), det var en kvinne som jobber sammen med en annen kvinne. På jobbereiser hadde de hatt sex med hverandre, noe hun ville fortsette med. Men var usikker på om hun skulle fortelle det til sin samboer.

Så da ser man tankegangen til kvinner, dere er helt håpløse når det kommer til utroskap. Alt er greit så lenge det går deres vei, men er manne utro skal han drepes.

Slik tenker faktisk gjennomsnittet av kvinner, kvinnen er jo den som er mest utro statistisk sett også.

Anonymkode: 4f3b3...dcf

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: f984b...67c

He he

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, min neste kan få utfolde seg med sin vennine så mye hun vil, så lenge jeg blir tilfredstilt❤️❤️

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Man har sex med en annen person, uten å vite om det er greit for partneren. 

De fleste forhold er slik at man forventer at partneren ikke har sex med andre med mindre man har diskutert det og er enig i at man vil ha et åpent forhold. 

Anonymkode: 92bb1...721

Ja er det jeg ikke vet. Har ikke hørt selv om det er greit for han, men det er sykt deilig med jentesex. Men vet ikke om de har et åpent forhold

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende de har et poly forhold, selv om du ikke har hørt dem si det. 

Så eneste som vet om dette var utroskap, er de i paret. 

Anonymkode: f994d...ea6

Men vil ikke spørre han, så sier han nei han ikke visste det😳

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jentesex er jo veldig akseptert.

Hørte en slik historie på P3(lørdagsrådet?), det var en kvinne som jobber sammen med en annen kvinne. På jobbereiser hadde de hatt sex med hverandre, noe hun ville fortsette med. Men var usikker på om hun skulle fortelle det til sin samboer.

Så da ser man tankegangen til kvinner, dere er helt håpløse når det kommer til utroskap. Alt er greit så lenge det går deres vei, men er manne utro skal han drepes.

Slik tenker faktisk gjennomsnittet av kvinner, kvinnen er jo den som er mest utro statistisk sett også.

Anonymkode: 4f3b3...dcf

Tenker vis samboer sier det er greit at hun har sex med venninner, men vis han ikke vet noe er det utroskap noe jeg ikke vil være med på, men har jo hatt deilig sex med henne og vil ha mer, skriver hun savner meg hele tiden og vil ha mere sex

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare er utroskap feil men venner skal ikke ha sex. 🤦🏼‍♀️ Såpass er man stor nok til å forstå hvis man er stor nok til å ha sex

Anonymkode: 2679a...d78

Hvorfor kan ikke venninner ha sex? Det er deilig

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Helt enig, min neste kan få utfolde seg med sin vennine så mye hun vil, så lenge jeg blir tilfredstilt❤️❤️

Dersom hun er bifil også? 

Mannen og jeg er enige om at sex med andre, uavhengig av kjønn, er utroskap. 

Anonymkode: b036e...331

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker vis samboer sier det er greit at hun har sex med venninner, men vis han ikke vet noe er det utroskap noe jeg ikke vil være med på, men har jo hatt deilig sex med henne og vil ha mer, skriver hun savner meg hele tiden og vil ha mere sex

Det er jo og bedre å være åpen med samboer og høre hva han synes. Men det er jo og fantasi til mange kvinner og menn og ha sex med samme kjønn

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dersom hun er bifil også? 

Mannen og jeg er enige om at sex med andre, uavhengig av kjønn, er utroskap. 

Anonymkode: b036e...331

Ja hvorfor ikke? Vis begge vil ha sex og samboer vet om det. Men vi skal ha sex igjen og jeg har enda ikke hørt fra han at det er greit. Har ikke møtt han enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...