Gå til innhold

Hva er den søteste meldingen du har på mobilen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gulltopp
Skrevet

Jeg har mange som jeg sparer på og blir glad av å lese, men favoritten er nok denne, som jeg fikk på 21-årsdagen i fjor:

Hei xxx! Gratulerer med bursdagen, håper du får en god dag. Sitter nå på Gardermoen og venter på flyavgang til København. Bursdagshilsen og klem fra onkel xxx.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Den er fraktisk fra mormor, av alle ting. Kule damen på 85 som nettopp har kjøpt seg mobil, :kul: Hun skrev "GLaaaD i DEG GULLungen" Søte mormoren min, hun kaller meg for gullungen enda. *ler*

Skrevet

Ordet "Puss" och en bild på två söta pingviner

och

*skrattar högt åt stor vit hund*

båda från min man... den andra beskriver vad min son gjorde en dag. Sånt gläder en mamma på jobbet.-

Gjest lurven
Skrevet

heisann har du det bra?

ikke så veldig søtt kanskje..

får bare pervo meldinger jeg

viiil ha søøøøøøte :sur:

Skrevet

Hei jenta mi.

Nå sitter jeg på toget hjem.

Gleder meg til å se dere.

Elsker deg!

Suss

Gjest Bertine
Skrevet (endret)

:klem: Jeg vil ha baby!

Fikk denne meldingen etter at han hadde sett den episoden av friends der rachel får baby..eller var det monika og chandler? Hmmm, han ble vertfall litt mer begeistret for tanken for baby :)

he he, men jeg har MANGE søte mld fra han da..Mannen min altså.

En til: Elske deg lille venn, er så glad at jeg får være en del av livet ditt. Puss fra husbonden

Endret av Bertine
Skrevet

Heisann jenta mi

Skulle bare si at jeg savner deg...så utrolig mye!

Tenker på deg hele tiden:) Du betyr alt for meg<3

Uendelig masse gla i deg!

Kyss fra kjæresten din

Skrevet

Da lillebror og katten var hjemme alene og jeg sendte en melding for å høre at de hadde det bra og at katten fikk mat (brodern synes nemlig boksene er litt ekle..)

Da fikk jeg tilbake: "Jeg mater ham med krabbe". Enkelt og greit og masse omsorg.

Den synes jeg var søt. :ler:

Skrevet

Denne fikk jeg av min kjære da han var bortreist og jeg nettopp hadde sendt ham en melding om at jeg savnet ham:

"Du må ikke føle deg ensom. Jeg er alltid ved siden av deg i mine tanker og hjertet mitt er hos deg. :-)"

Gjett om jeg elsker gutten min! :kline:

Skrevet

Søteste meldingen jeg har på mobilen min må være denne: Jeg elsker deg høyt,høyere enn himmelen og mer en du tror.Kyss fra Ælsklingen din.

Den sendte mannen min meg en kveld han var sjåfør til broren sin.

Gjest gjest1
Skrevet

Sitter her å ser på bildet du sendte. Min lille søte XXX, jeg er så heldig som får være din kjære. Du er alt for meg. Suss fra XXX

:hjerte:

Skrevet

Jeg tar vare på alle meld jeg får av lillesøsteren min!!

det er like koselig og godt og høre, hver gang hvor mye hun er glad i meg!!

Og det setter jeg pris på og høre!!

Skrevet
Denne fikk jeg av min kjære da han var bortreist og jeg nettopp hadde sendt ham en melding om at jeg savnet ham:

"Du må ikke føle deg ensom. Jeg er alltid ved siden av deg i mine tanker og hjertet mitt er hos deg. :-)"

Gjett om jeg elsker gutten min! :kline:

Ååå, så utrolig søtt :smilorange::hjerte:

Skrevet
Ååå, så utrolig søtt :smilorange:  :hjerte:

Ja, ikke sant? Han er en skjønn en.. :sjenert:

Gjest Guest
Skrevet

"Hei, er det du som heter XXXXXX og jobber hos XXXXX? Det er XXXXX, jeg ville bare takke for i går."

Det var starten på et forhold som varte i noen måneder. Han hadde sporet meg opp, visste ikke etternavnet eller adresse eller noe, vi hadde bare truffet hverandre gjennom jobb på en fest... :sjenert: Han hadde sendt melding til tre andre i samme området som jeg bodde med samme fornavn som meg før han traff...

Vi var sammen i noen måneder, men av forskjellige grunner kunne vi ikke fortsette å være sammen. Dette er ca. et halvt år siden, og jeg vil bare ha han tilbake. Jeg har aldri vært så forelsket før, og kan ikke tenke meg at jeg blir det igjen... :tristbla:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

"Hei lille venn! Har du det bra? Klem fra mamma"

Mamma skriver alltid sånne koselige mld som jeg ikke vil slette. Snille mamma'n min.

Skrevet

Denne kom fra en veldig god venn mens jeg jobbet under den utrolig flotte hetebølgen vi hadde (denne dagen var det 32 gr!!):

"Fryser ikke på jobb idag antagelig.... eller så har jeg ullgenser du kan bruke"

Søtt eller?? :sjenert:

Skrevet

Jeg er heldig som får masse gode og hærlige meldinger fra kjæresten min..

Denne ble jeg i hvertfall glad for ;)

"Må bare uttrykke meg litt.. Du er den aller ALLER BESTE jenta ever!! Er utrolig gla i deg! Elsker deg jenta mi! lovefeelings fra young stud" :hjerter_rundt:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Det var en dikt jeg fikk fra sønnen min på morsdag... da fikk jeg tårer i øynene.

Gjest Piper
Skrevet

Er så glad for det livet vi har sammen, du og barna er det beste som har hendt meg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...