Gå til innhold

Fikk i går vite at samboer over flere år kjøpte en lapdance

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig vil jeg tro at å prate om det, at du forteller følelsene du fikk samtidig som du bekrefter for mannen din at du vet disse er irrasjonelle og helst skulle vært dem foruten. For min del har ihvertfall negative følelser en tendens til å forlate kroppen når jeg prater gjennom dem. 

Jeg gjorde det, sa det med en gang! At jeg fikk en voldsom fysisk reaksjon og at jeg følte meg utrolig uvel, samtidig som jeg ikke helt forstod hvorfor. Sa også rett ut at jeg lurer på om det kan være slik at jeg faktisk følte verdien i hans verdier og moral sank litt i mine øyne. Det som er utfordrende er at han ikke kom med noe tilbake! Alt han sa var: «har ikke du gjort noe dumt da du var ung som du angrer på?» og «det var du som ville vite». 

Anonymkode: dd89f...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, Slowpoke skrev:

Jeg hadde heller ikke giddet å vaske ræva til fru Karen på sykehjemmet om jeg ikke hadde fått betalt.

Hverken du eller fru Karen blir betalt for å bruke kropp til å gi en seksuell/sensuell opplevelse. Å betale for en lapdance fra en naken kvinne innebærer en egoistisk part som skal ha nytelse på beksostning av en annen person.

Så du tenker at fru Karen sammenlignes med en mann som betaler for lapdance. Det gir ikke mening, fordi hun får ikke pleie på grunn av at hun skal nyte din kropp. Og du er ikke som en stripper fordi du hjelper noen som trenger det med vask av de mer intime deler. 

Det blir jo ikke akkurat samme greia. 

Anonymkode: 8315a...334

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hverken du eller fru Karen blir betalt for å bruke kropp til å gi en seksuell/sensuell opplevelse. Å betale for en lapdance fra en naken kvinne innebærer en egoistisk part som skal ha nytelse på beksostning av en annen person.

Så du tenker at fru Karen sammenlignes med en mann som betaler for lapdance. Det gir ikke mening, fordi hun får ikke pleie på grunn av at hun skal nyte din kropp. Og du er ikke som en stripper fordi du hjelper noen som trenger det med vask av de mer intime deler. 

Signerer! To vidt forskjellige ting! Samme med kiropraktor som ble nevnt her! Forskjell på nødvendighet og seksuell nytelse! Ikke sammenlignbart, så enkelt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det egoistisk? Er ikke det frivillig eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Ingen som tvinger folk til å jobbe hvis de ikke vil selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Slowpoke skrev:

Hvorfor er det egoistisk? Er ikke det frivillig eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Ingen som tvinger folk til å jobbe hvis de ikke vil selv.

I mange land er det lovlig å være prostituert! I noen land er narkotiske midler lovlig! Selv om noe er lovlig - betyr det ikke dernest at det er helt greit! Ekstremt mange ting var lovlig i Norge før, som nå er helt ulovlig!

Verden utvikler seg, heldigvis! Det er såååå mange ting jeg kunne ramset opp som er direkte ræva at er lovlig her i verden;

Prostitusjon

Barnebruder

Omskjæring

Pels

osv osv osv osv! 

det betyr IKKE automatisk at det er bra! Nå er ikke denne tråden en politisk debatt, men poenget er at selv om noe er lovlig betyr det ikke at det er bra! VERDEN utvikler seg, og denne bransjen som selger sex og «pirrende opplevelser» er uten tvil i gråsonen! 

Folk har rett på sin mening! Min mening er at det er forkastelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Slowpoke skrev:

Å hjelpe de som trenger det er en nødvendighet for at disse skal få leve godt. Jobber man som stripper hjelper man ikke kunder, man gjør noe man ikke ønsker å gjøre for at noen som ikke TRENGER lapdance skal få ekstra nytelse i livet. Det er egoistisk å kjøpe seg en lapdance, og det går utover noen andre. Det fins nok av andre egoistiske ting en kan gjøre som ikke går på bekostning av andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl
På 29.7.2020 den 11.32, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer satt og snakket om diverse og kom av en eller annen grunn inn på stripping osv. Jeg har aldri spurt han før, men spurte om han noensinne hadde kjøpt seg en lapdance!

Vil du virkelig vite det? Sier han! Ja svarer jeg! Ja det hadde han, for maaaange år siden når han og en gjeng gutter var på strippeklubb i Oslo. Var dama helt naken? Han: Igjen - vil du virkelig vite? Jeg: ja! Han: ja splitter naken!

Det er nøyaktig 12 år siden og jeg ble ikke sur på han da det er gammel historie!

Allikevel så reagerte jeg med å bli ekstremt fysisk uvel! Altså jeg ble akutt fysisk så veldig kvalm og varm! Kjempestor fysisk reaksjon jeg aldri hadde sett for meg kunne skje meg!

Lagde absolutt ingen sak ut av det, men samboer så at jeg ble tydelig berørt. Forklarte han at jeg overhodet ikke er sint eller sjalu eller eller, men at jeg fikk en enorm fysisk reaksjon av å høre det!

Det jeg nå spør meg selv om er hvorfor? 
Hvorfor ble jeg så uggen og hvorfor er det så ubehagelig for meg å tenke på? Ekstremt gammel historie og jeg har aldri fått noen grunn til å føle noe annet enn at sambo både respekterer og er kjempefin mot både meg og andre kvinner!

Han forklarte at det var en kollektiv greie og at de alle kjøpte seg en lapdance.

Fornuften min aksepterer det for akkurat hva det var, unge menn på oslotur som ville oppleve strippeklubb og deretter kjøpte seg en lapdance!

Derimot så føles det samtidig helt motbydelig! Kjenner jeg blir rar i kroppen nå som jeg tenker på det dagen etter.

Noen som kan analysere eller ha en ide om hvorfor det føles sånn?

Kommer som sagt ikke til å gjøre noe mer ut av dette overfor sambo, og er langt ifra ute etter bråk eller mersnakk.

Er mer min egen emosjonelle reaksjon jeg ikke klarer å forstå! Fornuften har ingen problemer med det, men følelsesmessig merker jeg jo helt klart at dette var noe jeg overhodet ikke taklet aå godt å høre:/

Er vel det at du følte at han så på en kvinne som et stykke kjøtt til forlystelse til han og hans venner.Og at det strider i mot det du står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Er vel det at du følte at han så på en kvinne som et stykke kjøtt til forlystelse til han og hans venner.Og at det strider i mot det du står for.

Ja kjenner meg godt igjen i det faktisk! Står i mot mine verdier - så enormt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja kjenner meg godt igjen i det faktisk! Står i mot mine verdier - så enormt!

Har samme tanker om det, så skjønner deg utrolig godt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...