Gjest Alterego666 Skrevet 29. juli 2020 #61 Del Skrevet 29. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil du virkelig vite det? Sier han! Ja svarer jeg! Ja det hadde han, for maaaange år siden når han og en gjeng gutter var på strippeklubb i Oslo. Var dama helt naken? Han: Igjen - vil du virkelig vite? Jeg: ja! Han: ja splitter naken! Yack!🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowery Skrevet 30. juli 2020 #62 Del Skrevet 30. juli 2020 Jeg tror du fikk reaksjonen fordi intuisjonen din og kroppen oppdaget noe du ikke har villet se: samboeren din har skjult noe for deg og det kan være mer. Derfor han spurte flere ganger om du virkelig vil vite. Han skjuler garantert mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #63 Del Skrevet 30. juli 2020 Noen som vet hva en slik uskyldig dans koster forresten? Anonymkode: e2858...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 30. juli 2020 #64 Del Skrevet 30. juli 2020 Her var det noen menn med amputerte sosiale antenner. Til ts: Følelser er ikke rasjonelle. Følelser har ikke en iboende moral eller logikk. Følelser bare eksisterer. Det er hva man gjør med dem som betyr noe. Her vet du jo, logisk, at tankene er irrasjonelle og ikke beskriver din partner eller deres forhold nå. Det er jo et fantastisk utgangspunkt! Nå handler det om å ikke la følelsen påvirke dere på en negativ måte. Personlig vil jeg tro at å prate om det, at du forteller følelsene du fikk samtidig som du bekrefter for mannen din at du vet disse er irrasjonelle og helst skulle vært dem foruten. For min del har ihvertfall negative følelser en tendens til å forlate kroppen når jeg prater gjennom dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ m a u d e ~ Skrevet 30. juli 2020 #65 Del Skrevet 30. juli 2020 Dette er en problemstilling som er oppe titt og stadig her inne. Normalt sett kommer det inn noen, som kan svare godt på dette, og jeg hadde egentlig mest lyst til å overlate dette til de. Men så tok jeg meg en titt på de første sidene her, og må bare si at du har fått noen helt syke svar i denne tråden. Vet ikke om det er sommerferie eller hva det er, som gjør det. Kan bare anbefale deg å se bort fra de svarene som roper om at dette må du bare tåle. Uansett, forklaringen er enkel; 1. Du reagerer så sterkt fordi denne mannen har innrømmet å ha forkastelige holdninger til kvinner 2. I tillegg klarer han på et utspekulert vis å sno seg unna ansvaret ved å spørre om ikke du også har vært ung og dum. Du kan ikke svare nei, jeg har ikke vært ung og dum, for selvsagt har du det. Men du vet likevel innerst inne at du aldi har vært så forbanna fjern at du har kjøpt seksuelle tjenester. 3. Du finner altså ut at mannen din er en forbanna taper, en du burde ha valgt bort før dere fikk barn sammen, slik at du slapp å gi dine barn en taper til far. 4. Men siden det nå er for sent, så må du forsøke å deale med disse følelsene selv. Det som er problemet er altså ikke lapdance’n, men kommentaren om at; «Du har vel også vært ung og dum?» Det viser at han ikke er en mann som tar ansvar for sine handlinger. Etter å ha lest her inne en del år, har slike saker to utfall; 1. Enten begynner du og grave og så finner du ut enda mer snusk om han. 2. Eller så forsøker du å legge lokk på det hele, men den manglende respekten fører til at du får mindre og mindre lyst på han, og han blir et stadig større åk. Det er i det hele tatt lite som tyder på at ting kan ta seg opp, når han allerede har vist en slik ansvarsfraskrivelse. Det er gjerne et tegn på at det er noe han ofte gjør, uten at du kanskje har tenkt over det. Men det er det det er. Ansvarsfraskrivelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #66 Del Skrevet 30. juli 2020 Jeg forstår deg. Det ER noe veldig kvalmt med den tanken, for noen av oss hvert fall. Kanskje det er kontroversielt å tenke som meg her, men jeg synes det er noe litt diskriminerende eller lite respektfult med å betale for en dans fra et nakent menneske. Det er liksom noe utnyttende med det, og en "humor" jeg ikke liker. Anonymkode: 8315a...334 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #67 Del Skrevet 30. juli 2020 Forskjell på menn og kvinner: Mann har funnet den perfekte kvinnen og de gifter seg og lever i sine lykkelige dager. Kvinne har funnet den perfekte mannen og de gifter seg. Etter en stund blir kvinnen nysgjerrig å begynner å grave etter fortiden til mannen som en profesjonell golddigger. Litt og litt begynner kvinnen å endre mannen for perfekte menn finnes ikke. Årene går og kvinnen mister til slutt lysten på mannen for han er så forandret og den mannen hun forelsket seg på starten er borte. De skiller seg og mannen finner lykken på ny i Thailand og kvinner henger her på KG og rapporter innlegg som de føler seg krenket. Anonymkode: e2858...132 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #68 Del Skrevet 30. juli 2020 På 29.7.2020 den 12.31, Mezinchaleft skrev: Men hva med nakne menn du har hatt samkvem med tidligere da? Er det liksom noe bedre? Spiller det egentlig noen rolle om det er i en strippebule eller hjemme i din egen seng? Det jeg synes er særest med hele konseptet med "gutta på strippeklubb" er tanken på at de ønsker å dele seksuelle opplevelser i fellesskap med gutta når de heller kunne (eksempelvis) ha drukket øl og dratt på fotballkamp. Men mulig menn bonder gjennom felles bonermøter og synes det er trivelig at alle kompisene sitter der med sine ereksjoner. Er man ensom og alene har jeg faktisk større forståelse for en tur på strippeklubb. Men å sitte der med boner og være svett og kåt med kompisene sine er bare....veldig svett. Anonymkode: bf08b...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #69 Del Skrevet 30. juli 2020 På 29.7.2020 den 12.28, Mezinchaleft skrev: Men hvorfor føler du det sånn? Han har ikke gjort noe ulovlig eller etisk tvilsomt. Han har betalt for en tjeneste som har vært positiv for begge parter. Han har fått oppleve en sensuell og pirrende opplevelse, og kvinnen har fått penger for å brødfø seg selv og eventuelt sine barn. Se det positive i situasjonen så vil det bli enklere for deg å takle 👍 Men det er en form for utnyttelse, dog ikke like ille som prostitusjon. Du kan tenke annerledes, men jeg mener faktisk det. Jeg kan vedde på at hun ikke hadde gjort dansen hvis hun ikke hadde fått betalt. Anonymkode: 8315a...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #70 Del Skrevet 30. juli 2020 På 29.7.2020 den 12.31, Mezinchaleft skrev: Men hva med nakne menn du har hatt samkvem med tidligere da? Er det liksom noe bedre? Spiller det egentlig noen rolle om det er i en strippebule eller hjemme i din egen seng? Det er selvfølgelig mye verre. De fleste normale heterofile menn orker i utgangspunktet ikke den tanken. Men samfunnet har tvunget oss til å tåle det (selv om denne toleransen er naturstridig). Anonymkode: ec409...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huffda Skrevet 30. juli 2020 #71 Del Skrevet 30. juli 2020 Det er usikkkerheten din som kommer til syne. Har selv kjøpt lapdance sammen med kjæresten og kjøpt til han alene. Det er ikke noe å tenke over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #72 Del Skrevet 30. juli 2020 På 29.7.2020 den 13.44, AnonymBruker skrev: Hvem har ikke gjort noe umoralsk, eller noe de ønsker ugjort, i sin ungdom? Verdier og vett kommer etterhvert. Det har det jo også gjort hos ham. Han ønsket jo i utgangspunktet, ikke å fortelle om det, antagelig nettopp fordi han ikke ville gjort det samme i dag. Det er helt normalt, tenker jeg. Anonymkode: 9031a...6a1 Det er sant. Men samtidig er det ikke greit å gjøre moralsk forkastelige ting bare fordi en er ung heller. Mange tenker sånn at: jammen jeg er jo ung, vil bare kose meg, og kan utsette det å være et bra menneske til når jeg blir eldre. Ja, man lærer med årene, men det gir ikke en unnskyldning til å tøye grensene. Anonymkode: 8315a...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slowpoke Skrevet 30. juli 2020 #73 Del Skrevet 30. juli 2020 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er en form for utnyttelse, dog ikke like ille som prostitusjon. Du kan tenke annerledes, men jeg mener faktisk det. Jeg kan vedde på at hun ikke hadde gjort dansen hvis hun ikke hadde fått betalt. Anonymkode: 8315a...334 Jeg hadde heller ikke giddet å vaske ræva til fru Karen på sykehjemmet om jeg ikke hadde fått betalt. Endret 30. juli 2020 av Slowpoke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #74 Del Skrevet 30. juli 2020 Er deres menn jomfruer hele gjengen? De har jo en fortid med damer. Sjelden man får en urørt penis i fanget i dagens tindersamfunn. Anonymkode: 8999f...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 30. juli 2020 #75 Del Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det jeg synes er særest med hele konseptet med "gutta på strippeklubb" er tanken på at de ønsker å dele seksuelle opplevelser i fellesskap med gutta når de heller kunne (eksempelvis) ha drukket øl og dratt på fotballkamp. Men mulig menn bonder gjennom felles bonermøter og synes det er trivelig at alle kompisene sitter der med sine ereksjoner. Er man ensom og alene har jeg faktisk større forståelse for en tur på strippeklubb. Men å sitte der med boner og være svett og kåt med kompisene sine er bare....veldig svett. Anonymkode: bf08b...b0c 😂 perspektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #76 Del Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det jeg synes er særest med hele konseptet med "gutta på strippeklubb" er tanken på at de ønsker å dele seksuelle opplevelser i fellesskap med gutta når de heller kunne (eksempelvis) ha drukket øl og dratt på fotballkamp. Men mulig menn bonder gjennom felles bonermøter og synes det er trivelig at alle kompisene sitter der med sine ereksjoner. Er man ensom og alene har jeg faktisk større forståelse for en tur på strippeklubb. Men å sitte der med boner og være svett og kåt med kompisene sine er bare....veldig svett. Anonymkode: bf08b...b0c Vet du - dette har jeg tenkt på sååå mange ganger! Jeg hadde følt meg såååå ukomf om jeg skulle sittet der og synlig vært kåt foran venninner og sleska til en naken mannekropp. Dette må jo være en samfunnsgreie? Mannfolk har alltid blitt opplært til at boner er seier og bla bla bla, mens kvinner alltid har skullet skjule seksualiteten sin. Jeg vet ikke, jeg er iallfall helt enig med deg! Det ER så rart å tenke på, at de vil være rundt hverandre i den tilstanden! Anonymkode: dd89f...e42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #77 Del Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet du - dette har jeg tenkt på sååå mange ganger! Jeg hadde følt meg såååå ukomf om jeg skulle sittet der og synlig vært kåt foran venninner og sleska til en naken mannekropp. Dette må jo være en samfunnsgreie? Mannfolk har alltid blitt opplært til at boner er seier og bla bla bla, mens kvinner alltid har skullet skjule seksualiteten sin. Jeg vet ikke, jeg er iallfall helt enig med deg! Det ER så rart å tenke på, at de vil være rundt hverandre i den tilstanden! Anonymkode: dd89f...e42 Det er vel kun kvinnelig seksualitet som har vært skambelagt. Anonymkode: 050df...acf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #78 Del Skrevet 30. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er vel kun kvinnelig seksualitet som har vært skambelagt. Anonymkode: 050df...acf Ja sant, det er det jeg prøvde å si altså! Anonymkode: dd89f...e42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #79 Del Skrevet 30. juli 2020 6 timer siden, Katten.2.0 skrev: Her var det noen menn med amputerte sosiale antenner. Til ts: Følelser er ikke rasjonelle. Følelser har ikke en iboende moral eller logikk. Følelser bare eksisterer. Det er hva man gjør med dem som betyr noe. Her vet du jo, logisk, at tankene er irrasjonelle og ikke beskriver din partner eller deres forhold nå. Det er jo et fantastisk utgangspunkt! Nå handler det om å ikke la følelsen påvirke dere på en negativ måte. Personlig vil jeg tro at å prate om det, at du forteller følelsene du fikk samtidig som du bekrefter for mannen din at du vet disse er irrasjonelle og helst skulle vært dem foruten. For min del har ihvertfall negative følelser en tendens til å forlate kroppen når jeg prater gjennom dem. Jeg tror vi har følelser for en grunn. Vi hadde ikke hatt samvittighet uten følelser. De er ikke rasjonelle i seg selv, men de kan fortelle oss noe viktig når vi reflekterer over dem. Det er aldri uten grunn at vi føler noe. Anonymkode: 8315a...334 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 30. juli 2020 #80 Del Skrevet 30. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror vi har følelser for en grunn. Vi hadde ikke hatt samvittighet uten følelser. De er ikke rasjonelle i seg selv, men de kan fortelle oss noe viktig når vi reflekterer over dem. Det er aldri uten grunn at vi føler noe. Anonymkode: 8315a...334 Jeg sier ikke at følelser kommer av intet (som regel), men at ens logiske tanker ikke kan styre hva man føler. Man føler det uansett og kan jobbe med følelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå