AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Er vi annerledes at de har det annerledes med kåthet? Virker som de oftere kan ha sex uten følelser osv. Jeg er dame og må ha en del ting på plass før evt sex. Har en gang blitt for full på en fest og hadde sex, men likte mannen. Anonymkode: f4d6b...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Fordi det ikke ER så mye i sex? Er bare en digg aktivitet. Anonymkode: 75a6f...2ca 4
Gjest Paramount Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Fordi menn er mer egoistiske, mindre hensynsfulle, kan ta lettere på konsekvenser og tenker kortsiktig. De er kort og godt mer selvopptatte og mindre reflekterte. Og impulsive, på grensen til tankeløs. Generelt sett selvsagt. Finnes noen unntak, men generelt sett er dette riktig . Kanskje er jeg selv akkurat slik, men jeg er ikke den rette til å bedømme det. Forsøker i det minste å unngå å være slik.
Jentadi Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vi annerledes at de har det annerledes med kåthet? Virker som de oftere kan ha sex uten følelser osv. Jeg er dame og må ha en del ting på plass før evt sex. Har en gang blitt for full på en fest og hadde sex, men likte mannen. Anonymkode: f4d6b...9bb Jeg tror ikke dette er forskjell på kjønn, men på person. Jeg kan godt ha sex uten følelser, men kjæresten min liker det ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det ikke ER så mye i sex? Er bare en digg aktivitet. Anonymkode: 75a6f...2ca Det er faktisk helt subjektivt. Jeg for eksempel, klarer ikke ha sex uten at noen slags følelser bare oppstår, fordi det er så intimt. Det er et problem for meg i dagens datingsamfunn, det. Men folk må virkelig lære seg at vi er ekstremt ulike her, slik at vi kan begynne å ta mer hensyn til hverandre. Anonymkode: d1325...fe8 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 Vi kvinner er ofte mer følelse styrt enn menn når det kommer til intimitet. Nå finnes det ingen absolutt regel for dette, men generelt tror jeg det er slik. Naturen har spilt både kvinner og menn et puss der. Det ville vært best for begge kjønn om vi hadde lik måte å tilnærme oss sex på. Men tenner ofte fort, og kan gjøre det bare av et bilde, eller at de ser en pen kvinne på gaten. Kvinner trenger lenger tid på å tenne og trenger derfor mye mer stimuli. Jeg tror mange menn liker kjappis i mye større grad enn kvinner. Kvinner trenger også ofte å ha følelsene på plass og føle en tilhørighet til mannen de har sex med. Menn kan nok separere sex og følelser mye enklere. Og før noen mener at jeg er kvinne jeg tenne like fort, eller jeg er mann og har et tenningsmønster som ligner kvinnenes osv. Så er det ingen absolutt vitenskap. Vi er alle forskjellig, men sånn generelt tror jeg det er slik. Anonymkode: 0f169...ce6 2
Mæn40 Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 Var nok mere sånn i mine yngre dager, men har lært at følelser gjerne hever gleden. Men som alt annet er det vel individuelt. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vi annerledes at de har det annerledes med kåthet? Virker som de oftere kan ha sex uten følelser osv. Jeg er dame og må ha en del ting på plass før evt sex. Har en gang blitt for full på en fest og hadde sex, men likte mannen. Anonymkode: f4d6b...9bb ? Kvinnene i studien reagerte derimot langt ifra så forutsigbart. Selv omkvinnene på forhånd opplyste det man skulle forvente(heterofile kvinner tent av menn, og lesbiske tent av kvinner), viste målinger av deres blodtilstrømning til vagina at de ble opphisset av alle formene for seksualitet på bildene - til og med apene. Men da de etterpå ble spurt om hvilke bilder de synes var pirrende, svarte de fleste det som stemte overens med deres seksuelle orientering. Var det løgn? Ikke akkurat. Kvinnene i Chivers studie ble opphisset av alle bildene, men det betyr ikke at de ønsket å ha sex med menneskene (eller dyrene) de så. Anonymkode: 10415...3ed 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 Jeg er kvinne og legger ikke så mye i det. Mannen min er omvendt. Anonymkode: f6061...394
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 Alle kan ta lett på sex, men i samfunnet så tar menn lettere på det fordi for dem å ha god sex kreves det veldig litt. De kommer nesten uansett. For kvinner å ha god sex, må det som regel en emosjonell forbindelse til. Kvinner liker at alt rundt stemmer, og blir ikke like gira på en gjennomsnittlig kar som på drømmemannen. Anonymkode: 49cbc...2cc 1
Bruglen Skrevet 29. juli 2020 #11 Skrevet 29. juli 2020 Jeg tror dette er individuelt, og ikke basert på kjønn. Selv synes jeg den intimiteten som oppstår når en har sex er helt fantastisk å oppleve med noen en ikke kjenner så godt. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 De fleste kvinner jeg kjenner har hatt ONS. Alle kvinner jeg har data har hatt flere partnere av forskjellige slag enn meg selv (jeg er ikke interessert i ONS i det hele tatt). Det er mulig menn i snitt legger mindre i det, men etter min erfaring er det ikke mange av kvinnene jeg har møtt som har lagt noe særlig i det. Anonymkode: 6a1f7...ae9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #13 Skrevet 29. juli 2020 Uansett så handler det kjønnslige forskjeller, ikke at det er noe galt med menn. En kan ikke la kvinner ha definisjonsmakten over hvordan menn skal respondere på ulike aktiviteter/stimuli. Anonymkode: 1f497...3f0 1
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #14 Skrevet 29. juli 2020 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vi annerledes at de har det annerledes med kåthet? Virker som de oftere kan ha sex uten følelser osv. Jeg er dame og må ha en del ting på plass før evt sex. Har en gang blitt for full på en fest og hadde sex, men likte mannen. Anonymkode: f4d6b...9bb Seksuelle følelser (les kåthet) er noe helt annet enn kjærlighetsfølelser. Kåthet føler man overfor de som har en fysisk og/eller psykisk tiltrekning. Kjærlighetsfølelser får man om man virkelig blir glad i en person for den den er. Og noen ganger kan disse to følelsene komme for samme person. Hvis det da er likegyldig så er det jo helt topp. Endret 29. juli 2020 av Frekkulf
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #15 Skrevet 29. juli 2020 7 timer siden, Frekkulf skrev: Kåthet føler man overfor de som har en fysisk og/eller psykisk tiltrekning. Hvem kan gjøre deg kåt da, sånn typisk? Noen du såvidt kjenner, pene damer, godt erfarne damer eller helt uvitende ungjenter? Anonymkode: c238c...d16 1
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #16 Skrevet 29. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem kan gjøre deg kåt da, sånn typisk? Noen du såvidt kjenner, pene damer, godt erfarne damer eller helt uvitende ungjenter? Anonymkode: c238c...d16 Det kan være alle de overnevnte. Det handler nok mest om utstråling, karisma og ektehet. Ser jeg noen med store påmalte øyenbryn, mister jeg lysten med en gang. Det samme med silikonpupper og fake lepper. Det finnes ikke sexy. Ei naturlig slank vakker jente. Helst petite med liten stram rompe og små pupper. Om hun er 20 eller 40 betyr ikke noe hvis bare hun har tatt vare på kroppen sin. Og så må det ose kåtskap fra henne. Må nesten kunne lukte at hun er kåt. Om hun er erfaren eller jomfru betyr ingenting hvis bare hun lever seg inn i situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #17 Skrevet 29. juli 2020 11 minutter siden, Frekkulf skrev: Det kan være alle de overnevnte. Det handler nok mest om utstråling, karisma og ektehet. Ser jeg noen med store påmalte øyenbryn, mister jeg lysten med en gang. Det samme med silikonpupper og fake lepper. Det finnes ikke sexy. Ei naturlig slank vakker jente. Helst petite med liten stram rompe og små pupper. Om hun er 20 eller 40 betyr ikke noe hvis bare hun har tatt vare på kroppen sin. Og så må det ose kåtskap fra henne. Må nesten kunne lukte at hun er kåt. Om hun er erfaren eller jomfru betyr ingenting hvis bare hun lever seg inn i situasjonen. Lyst hår med blå øyne? Eller brunt/sort med brune øyne? Nå tenker jeg hva synet ditt drar deg mest mot? Jeg vet at utstråling er det viktigste, men man tiltrekkes av et spesielt utseende. Noen menn tiltrekkes av voldsomme damer, andre mer uskyldige snille damer. Må si meg enig i puppegreiene og ikke minst ĺeppene. Jeg er kvinne selv da, men det eeer så fælt med påfylte lepper. Stramt smil, ikke bra Anonymkode: c238c...d16
Doolittle Skrevet 29. juli 2020 #18 Skrevet 29. juli 2020 Hva man legger i sex har da ingenting med kjønn å gjøre. Det er en veldig gammeldags forestilling at menn har sex med hvem som helst og kvinner bare har sex med dem de har følelser for. 1
Frekkulf Skrevet 30. juli 2020 #19 Skrevet 30. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Lyst hår med blå øyne? Eller brunt/sort med brune øyne? Nå tenker jeg hva synet ditt drar deg mest mot? Jeg vet at utstråling er det viktigste, men man tiltrekkes av et spesielt utseende. Noen menn tiltrekkes av voldsomme damer, andre mer uskyldige snille damer. Må si meg enig i puppegreiene og ikke minst ĺeppene. Jeg er kvinne selv da, men det eeer så fælt med påfylte lepper. Stramt smil, ikke bra Anonymkode: c238c...d16 Om det er lyst eller mørkt hår er litt uvensentlig. Bare ikke rødt. Brune øyner er nok det hotteste. Siden du spør hva jeg liker. Hvordan ser du ut da?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #20 Skrevet 30. juli 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Alle kan ta lett på sex, men i samfunnet så tar menn lettere på det fordi for dem å ha god sex kreves det veldig litt. De kommer nesten uansett. For kvinner å ha god sex, må det som regel en emosjonell forbindelse til. Kvinner liker at alt rundt stemmer, og blir ikke like gira på en gjennomsnittlig kar som på drømmemannen. Anonymkode: 49cbc...2cc Stuck i 1980 du... Anonymkode: 75a6f...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå