ForumMaria Skrevet 29. juli 2020 #1 Del Skrevet 29. juli 2020 En mann over 50, med den fineste lille snella av ei jente som er rett over 20.. Hun er jo helt smashing, jobber som danser og kunne fått alle guttene hun ville. Så velger hun HAN? Det er intet annet enn gold digging.. Flere som følger hun på insta? Jeg blir helt satt ut! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 29. juli 2020 #2 Del Skrevet 29. juli 2020 Synes ikke hun er noe spesielt egentlig. Han er iallefall både mindre skarp og mindre attraktiv, i mine øyne da... Ville ikke hatt noen av dem for å si det sånn! Det er Harry 1 og Harry 2 altså. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 29. juli 2020 #3 Del Skrevet 29. juli 2020 Selvfølgelig er det golddigging. Hun hadde ALDRI i verden ville hatt han om han jobbet på gulvet i Europris, for å si det sånn... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 29. juli 2020 #4 Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg syns hun virker kjempesøt og datteren er bare helt nydelig. De virker jo veldig forelska da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 29. juli 2020 #5 Del Skrevet 29. juli 2020 Klart de er forelska! Han er forelska i kroppen hennes, mens hun er forelska i pengene hans 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 29. juli 2020 #6 Del Skrevet 29. juli 2020 Jeg synes hun er helt topp! God smak både i vesker og klær. Hadde ønsket at hun begynte med You Tube. Hadde blitt en seer suksess. Tror nok Dag kan velge og vrake i damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 29. juli 2020 #7 Del Skrevet 29. juli 2020 Dette er jo ikke akkurat noen sensasjon. Rike eldre menn har dratt unge vakre jenter i generasjoner. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 29. juli 2020 #8 Del Skrevet 29. juli 2020 Men Dag har draget, ikke noe tvil om det. Spandabel er han også hvis man tar garderoben i betrakting. Og ikke noe sparing på valg av hotell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 29. juli 2020 #9 Del Skrevet 29. juli 2020 Han er dritsjarmerende. Møtte han på en fest for flere år siden, ante ikke hvem han var, men jeg hadde glatt dratt på date med ham da om han hadde spurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 29. juli 2020 #10 Del Skrevet 29. juli 2020 11 timer siden, ForumMaria skrev: En mann over 50, med den fineste lille snella av ei jente som er rett over 20.. Hun er jo helt smashing, jobber som danser og kunne fått alle guttene hun ville. Så velger hun HAN? Det er intet annet enn gold digging.. Flere som følger hun på insta? Jeg blir helt satt ut! Blir helt satt ut av surmaga oppstøt i denne tråden jeg....... Deres liv, de skader vel ingen. Er de offisielle influensene eller veldig frempå i rampelyset siden man skal mene så innmari om dem og forholdet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2020 #11 Del Skrevet 31. juli 2020 To voksne mennesker som er sammen. Det er faktisk helt greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 31. juli 2020 #12 Del Skrevet 31. juli 2020 På 29.7.2020 den 21.05, Saph skrev: Han er dritsjarmerende. Møtte han på en fest for flere år siden, ante ikke hvem han var, men jeg hadde glatt dratt på date med ham da om han hadde spurt. Jeg tror deg! Dette er faktisk veldig interessant lesning. Fordi jeg har kun sett han på bilder og der fremstår han veldig metroseksuell og ikke i det minste tiltrekkende. Ville ikke (ut i fra bildene) gått på date med han uansett hvor mye penger han hadde hatt. Men du har møtt han og sier han er svært sjarmerende - det sier litt om hvor mye personlighet og utstråling i virkeligheten faktisk betyr! Kanskje det er akkurat denne sjarmen nåværende kjæreste også falt for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 31. juli 2020 #13 Del Skrevet 31. juli 2020 På 29.7.2020 den 14.35, Cookie123 skrev: Selvfølgelig er det golddigging. Hun hadde ALDRI i verden ville hatt han om han jobbet på gulvet i Europris, for å si det sånn... Jeg tror heller ikke hun ville hatt han om han var en helt vanlig mann som jobbet på Europris, men jeg tror ikke det nødvendigvis er golddigging. Man skal være rimelig følsesmessig avstumpet for å ligge med og spille forelsket i en person man ikke på noen måte finner attraktiv. Mange tiltrekkes av/tenner på makt, og noen tiltrekkes av/tenner på eldre menn. Bare tenk på hvor mange fans kjendiser har, også dem som ikke er spesielt flotte å se på. Det er nok mange som glatt hadde ligget med disse kjendisene uten å få noen økonomisk vinning utav det. De er oppriktig tiltrukket. Makt og status gjør som regel at en person blir mye mer attraktiv i manges øyne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 31. juli 2020 #14 Del Skrevet 31. juli 2020 Truffet han flere ganger på fester, men kjenner ikke han direkte. Bare via via. Han er hyggelig nok, men veldig snodig klesstil og hudfargen er oransje ala Trump. Han er heller ikke spesielt høy. Litt lav og stutt. Tror aldri jeg har hørt noen karakterisere ham som sjarmerende akkurat, men han kan nok være veldig på og opptatt av de damene han plukker seg ut. De er veldig like alle sammen, både forrige kone og de han datet før nåværende. Imidlertid er det mest oppsiktsvekkende hans ekstreme fokus på å flashe egen rikdom. Det er ikke spesielt attraktivt spør du meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 31. juli 2020 #15 Del Skrevet 31. juli 2020 På 29.7.2020 den 10.27, ForumMaria skrev: En mann over 50, med den fineste lille snella av ei jente som er rett over 20.. Hun er jo helt smashing, jobber som danser og kunne fått alle guttene hun ville. Så velger hun HAN? Det er intet annet enn gold digging.. Flere som følger hun på insta? Jeg blir helt satt ut! Hva heter hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå