Gå til innhold

Hvordan selge "private" bilder ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått tilbud om å selge "private" bilder til noen jeg ikke kjenner, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det for å beholde anonymiteten min. (Trenger pengene asap)

Noen som har tips til hvordan selge slike bilder ?

Anonymkode: 03f8b...bb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips nr 1: Ikke gjør det 
Tips nr 2: Les tips nr 1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, duftlyset skrev:

Tips nr 1: Ikke gjør det 
Tips nr 2: Les tips nr 1

Dette:☝️

Anonymkode: cd01b...28e

AnonymBruker
Skrevet

onlyfans

Anonymkode: dc184...22c

Skrevet

Som fotograf tar jeg ofte private og intime bilder av for det meste kvinner. Ber de alltid tenke seg om dersom bildene er til kjæreste eller lignende. Private bilder kan komme på avveie og det er ikke spesielt greit. Det er selvfølgelig fullt mulig å ta bilder av høy kvalitet der man ikke er lett gjenkjennelig eller helt anonym og det er en mulighet. Man må alltid tenke seg godt om før man tar erotiske bilder og spesielt må man tenke seg om før man distribuerer den typen bilder.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at folk betaler for det jeg... har dem ikke google?

Anonymkode: f2ef2...34f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke at folk betaler for det jeg... har dem ikke google?

Anonymkode: f2ef2...34f

Solgte noen bilder for en kunde for noen år siden, salget gikk igjennom meg da "modellen" ikke ønsket at kjøper skulle få hennes egentlige navn og adresse... Det er noen som tenner på noe annet enn det man finner på nett, ikke verre enn det. Noen av bildene som ble solgt var tatt etter kjøpers preferanser, bestillingsbilder, men de var pene og pyntelige, så det var helt ok.

Skrevet
On 7/29/2020 at 9:55 AM, AnonymBruker said:

Har fått tilbud om å selge "private" bilder til noen jeg ikke kjenner, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det for å beholde anonymiteten min. (Trenger pengene asap)

Noen som har tips til hvordan selge slike bilder ?

Anonymkode: 03f8b...bb9

Høres ikke helt greit ut, men uansett bør du ikke selge så kjøper om kjøper ikke allerede har det, ditt navn og adresse med mer..

Skrevet

Kun gjør det om det er noe du har lyst til, og er komfortabel med. Ikke gjør det kun for pengene - penger kan alltids skaffes på andre måter som ikke innebærer å sette deg selv i slike situasjoner. Har du dog tenkt godt igjennom det og har lyst til å gjøre det, så er det veldig viktig å være så anonym som mulig, slik at det ikke kan brukes mot deg senere. Det er viktig å ha en nøytral bakgrunn. Ikke ta bildene slik at f.eks stue eller rom vises godt i bakgrunnen, folk kan gjenkjenne rommet om de har vært på besøk. Vis ALDRI fjeset, og gjerne dekk til fødselsmerker, tatoveringer og andre merker som kan ledes tilbake til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...