AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Jeg er i en litt spesiell situasjon. Har alltid følt med attraktiv, både for sex og for forhold. Har hatt mange damer, mye bra sex og flere opplevelser de fleste bare drømmer om. Har generelt følt meg litt kongen på haugen blant gutta. Men, da jeg først ble forelsket var det i en dame som har veldig lav sexlyst. Vi har vært sammen i åtte år nå, så dette er ikke en ny problemstilling, det har vært sånn hele tiden og jeg har akseptert det. Og jeg vil fortsette å akseptere det fordi jeg elsker henne og vet at hun er perfekt for meg på alle andre måter. Når vi først har sex er det veldig bra for begge, og hun har et seksuelt vesen og et villdyr langt der inne, det er bare det at hun ikke har behov for å lufte det stort mer enn én gang i måneden. Men nå, etter åtte år, merker jeg at dette begynner å gå ut over selvfølelsen min. Føles ikke veldig mandig å knulle dama si ca én gang i måneden. Vi har ikke barn eller hektiske jobber å skylde på engang. Hva kan jeg gjøre/tenke for å føle meg litt ovenpå igjen? Anonymkode: 3b739...63c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Jeg sliter med det samme. Riktignok var hun mer "ivrig" i starten men det gikk "fort" over. Vi har fantastisk sex når vi har sex, men for meg er det litt sjeldent. Hun kan heller ikke si hva som stopper henne. Jeg får litt oftere enn deg, og vi har pratet mye om temaet da vi har ulike behov, og vi må nok begge gi litt for å kunne leve med det over tid. Anonymkode: 0cac9...227
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå