Gå til innhold

Har du hoppet fallskjerm? Spørsmål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Bestemte meg plutselig for at livet ikke er verdt å leve videre uten å ha gjort dette minst en gang og lurer på følgende:

Gjør lufttrykket i fritt fall vondt i kroppen? Som i at kroppen blafrer liksom?

Snurrer man mye rundt før man lander i en flyposisjon? Er redd for å bli kvalm.

Om det er 14 grader på bakken, er dritkaldt på vei opp i fly?

Kan man snakke på vei ned?

Svar på det du gidder, heller ett enn ingen😊

(tandem om det ikke framgikk😂)

Anonymkode: c65dc...180

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Bestemte meg plutselig for at livet ikke er verdt å leve videre uten å ha gjort dette minst en gang og lurer på følgende:

Gjør lufttrykket i fritt fall vondt i kroppen? Som i at kroppen blafrer liksom?

Snurrer man mye rundt før man lander i en flyposisjon? Er redd for å bli kvalm.

Om det er 14 grader på bakken, er dritkaldt på vei opp i fly?

Kan man snakke på vei ned?

Svar på det du gidder, heller ett enn ingen😊

(tandem om det ikke framgikk😂)

Nei, gjør ikke vondt.

Man snurrer normalt ikke rundt. Da ligger men feil i lufta. Man lærer hvordan ligge stabilt.

Det er kanskje noen grader forskjell men ikke noe man merker. D første hoppene er unasett fra lav høyde og så dete hadde jeg ikke bekymret meg over.

Man kan rope men man hører ingenting. Du vil uansett ikke hoppe så nærme andre at kommuikasjon blir mulig. Tegn og signaler blir brukt.

Prøv å stkk hode ut av takluka på bilen i 130Km/t og før en samtale. Det fungerer dårlig. Bare på film.

Anonymkode: fe4b7...79e

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, gjør ikke vondt.

Man snurrer normalt ikke rundt. Da ligger men feil i lufta. Man lærer hvordan ligge stabilt.

Det er kanskje noen grader forskjell men ikke noe man merker. D første hoppene er unasett fra lav høyde og så dete hadde jeg ikke bekymret meg over.

Man kan rope men man hører ingenting. Du vil uansett ikke hoppe så nærme andre at kommuikasjon blir mulig. Tegn og signaler blir brukt.

Prøv å stkk hode ut av takluka på bilen i 130Km/t og før en samtale. Det fungerer dårlig. Bare på film.

Anonymkode: fe4b7...79e

Hahaha... Ja- det var litt James Bond som var idéen bakspørsmålet, det er jo vanskelig å høre bare man springer fort så jeg fikk det ikke helt til å stemme. Når skjermen er ute og vi er på vei ned, da kan jeg vel høre mennesket jeg sitter fast i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...