Gjest Slayed Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er ikke sammen med denne jenten, men ønsker det sårt; iallfall å få vite hva hun vil... Hun kan være på MSN, men ikke ta kontakt (jeg har status som borte så det kan vel være unnskyldningen). Av og til svarer hun heller ikke på sms... vi har snakket og vært endel sammen tidligere - hatt det koselig, men det har liksom dødd bort... Jeg bør vel ikke bli desperat, men ønsker bare å vite hvor hun står... vite litt mer iallfall... Snart tar jeg bare opp telefonen; ringer og får det "overstått". Jeg er lei av å såre meg selv hver dag med å ikke ane hvor jeg har henne... det gidder jeg knapt mer... Noen spesielle signaler dere jenter sender ut hvis dere "ønsker" en gutt? Hvor langt strekker dere der i jakten? Hvordan spiller dere? Sms'er dere tilbake?
Gjest GreenSky Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Det virker som om hun ikke er interessert i deg på samme måte som du er i henne. Dvs at hun ønsker å ha deg som venn, men ikke noe mer. At hun er fram og tilbake på msn trenger ikke ha noe å si, er slik selv.
Pleier Skrevet 13. juli 2005 #4 Skrevet 13. juli 2005 Synes du kan ta opp telefonen og ringe og høre jeg. De to tingene du nevnte: Msn: Da jeg satt endel på msn så sendte jeg ikke meld til de som var "borte". Så det behøver ikke å bety en eneste ting. Sms: Sender du meld med spm, eller bare meld som forteller noe. Hvis det er en sms uten noe spm så skjønner jeg ikke hvorfor man skal svare på det (Det er da ingenting å svare på). Men om det er spørsmåls meldinger, så kan det bety at hun ikke er så intressert, eller at hun ikke har tid å svare der og da, for så å glemme det da hun har tid. (Er nemmelig sånn selv). Hvis du sender mange meldinger etter hverandre så kan hun kanskje oppfatte deg som masete, og backe unna. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå