Gå til innhold

Utbruddet i Moss skyldes bryllup

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100 prosent enig! Er rystet over mangel på informasjon til innvandrermiljøet. De er mest utsatt også, med tanke på hva mange av de jobber med, de bor trangt og tett. Er ikke så vanskelig å oversette informasjon og ha egne kampanjer. 

Anonymkode: 8933b...912

De har tilgang på samme informasjon som alle andre nordmenn. Det er deres eget ansvar å lære seg norsk og få med seg beskjeder fra myndighetene.

Anonymkode: 9c8cd...a5c

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100 prosent enig! Er rystet over mangel på informasjon til innvandrermiljøet. De er mest utsatt også, med tanke på hva mange av de jobber med, de bor trangt og tett. Er ikke så vanskelig å oversette informasjon og ha egne kampanjer. 

Innvandrere er ikke dumme og klarer å følge med på nyhetene. Kanskje ikke på norsk, men de følger med.

Anonymkode: 54996...949

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå må folk slutte å umyndiggjøre innvandrere! Det er diskriminerende og på kanten til rasisme! Det handler om idioti og latskap som det finnes av overalt i verden. Det her er en pandemi og jeg tviler på at alle innvandrere lever under en stein siden utbruddet i Kina. Slutt å se ned på innvandrere som dumme og ikke får i seg informasjon, for hvis de vil så vil de! Det handler om vilje og respekt for de som daglig kjemper mot dette viruset og alle som må utsette sine liv!

hilsen innvandrer!

Anonymkode: 359ba...5d3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Innvandrere er ikke dumme og klarer å følge med på nyhetene. Kanskje ikke på norsk, men de følger med.

Helt enig. Hva er det med den der lavere forventnings rasismen blandt enkelte nordmenn og politikere for tiden?? Jeg satt og pratet om corona med en marokkansk taxisjåfør i starten av Februar, han var akkurat like bekymret for liv, helse og økonomi som alle andre. Hvis noe, så har de et større nettverk som prater sammen.

"Men stakkars, disse innvandrerne får det ikke med seg for de skjønner jo ikke hva nordmenn sier." Spar meg!

Anonymkode: 4c657...c3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå må folk slutte å umyndiggjøre innvandrere! Det er diskriminerende og på kanten til rasisme! Det handler om idioti og latskap som det finnes av overalt i verden. Det her er en pandemi og jeg tviler på at alle innvandrere lever under en stein siden utbruddet i Kina. Slutt å se ned på innvandrere som dumme og ikke får i seg informasjon, for hvis de vil så vil de! Det handler om vilje og respekt for de som daglig kjemper mot dette viruset og alle som må utsette sine liv!

hilsen innvandrer!

Nettopp! Innvandrer kan hvis de vil, det er jeg 100 % overbevist om! Dersom man sier at de ikke kan eller får det til er det dehumaniserende! 

Anonymkode: 8200c...16a

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Hva er det med den der lavere forventnings rasismen blandt enkelte nordmenn og politikere for tiden?? Jeg satt og pratet om corona med en marokkansk taxisjåfør i starten av Februar, han var akkurat like bekymret for liv, helse og økonomi som alle andre. Hvis noe, så har de et større nettverk som prater sammen.

"Men stakkars, disse innvandrerne får det ikke med seg for de skjønner jo ikke hva nordmenn sier." Spar meg!

Nettopp! Tok også taxi i april og sjåføren ville ikke slippe meg inn i bilen uten munnbind. Han tok dette enda mer seriøst enn jeg gjorde! Det er uhygieniske idioter blant innvandrere såvel som flinke mennesker. Tenke seg til, de er visst like forskjellige som deg og meg...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Tok også taxi i april og sjåføren ville ikke slippe meg inn i bilen uten munnbind. Han tok dette enda mer seriøst enn jeg gjorde! Det er uhygieniske idioter blant innvandrere såvel som flinke mennesker. Tenke seg til, de er visst like forskjellige som deg og meg...

Jeg har dessverre hatt motsatt problem. Jeg har hatt store problemer med å få en taxi til godta meg som passasjer når jeg bruker munnbind. 

Anonymkode: 40394...749

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dessverre hatt motsatt problem. Jeg har hatt store problemer med å få en taxi til godta meg som passasjer når jeg bruker munnbind. 

Fordi?? 

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett provoserende

Skrevet (endret)

Så mye rart i en tråd. Hvem tror at innvandrere ikke vet om viruset og har informasjon?? Ta dere sammen.

Men jeg tipper dette ikke er hverken pakistanere eller andre en kaller "innvandrere"  Men norske er de fleste som deltok nok ikke. 

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet
On 7/29/2020 at 9:42 PM, AnonymBruker said:

Disse muslimene ønsker tydeligvis ikke å bidra til smittesporingen. Er det fordi de allerede har brutt regelen om avstand og at de hadde dobbelt så mange deltakere enn hva lokalet tillot?

Anonymkode: 1a975...14a

Selvfølgelig. Tipper det var mer som 150-200 på disse festene. Brudeparet butde straffes 

Anonymkode: b5466...c8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Fordi?? 

Vet ikke, de bare veiver meg bort og kjører avgårde. Den ene gangen greide jeg å snu meg sånn at sjåføren ikke så det før han åpna døra for meg og da nekta han ikke, men han så skikkelig nervøst på meg. Antar de kanskje tror jeg er smitta siden det nesten ikke er noen som bruker det hvis ikke? 

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å skylde på innvandrerne!

Anonymkode: cbef1...8e8

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er standard på KG, de får skylden for alt 🤣

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, i dette tilfellet er det folk med minoritets bakgrunn som har klart å dritte seg fullstendig ut ved å samle mange slik det er et skikkelig smittebølge. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, i dette tilfellet er det folk med minoritets bakgrunn som har klart å dritte seg fullstendig ut ved å samle mange slik det er et skikkelig smittebølge. 

Det har aldri blitt bekreftet av de er innvandrere!

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det har aldri blitt bekreftet av de er innvandrere!

Selvfølgelig er de det. Gjerrige nordmenn betaler ikke for fest til 100-150 mennesker x 4. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er de det. Gjerrige nordmenn betaler ikke for fest til 100-150 mennesker x 4. 

Det er bare løse spekulasjoner!

AnonymBruker
Skrevet

Tipper de er fornøyde nå, en død i Moss. Bryllupet deres vil for alltid bli husket som Corona bryllupet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2020 den 8.12, AnonymBruker skrev:

Dette var en stor grunn til at min søster ville flytte bryllupet et år! Er ekstremt egoistisk å arrangere et bryllup midt oppi utbruddet. Søsteren min var veldig utålmodig, men tanken på alle som kan bli alvorlige syke, fikk henne til å skifte mening, heldigvis! 

Anonymkode: 57dbe...6d4

Egoistisk å ikke kunne arrangere bryllupet nå!

Anonymkode: ee58c...284

• Opprett ny...