AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Har lagt merke til en mann som nistirrer på meg når han ser meg.Snur jeg meg rundt,ser jeg at han ser på meg. Kommer jeg gående mot han er han helt stille men så fort jeg ser ned og opp igjen på han så stirrer han på meg et så intenst blikk at jeg begynner å lure. Er det normalt at en person stirrer sånn bare på grunn av at man er rar utseendemessig? Han sier ikke hei når han ser meg,men han sier hei til alle andre. Vet ikke hvem han er, & han vet ikke hvem jeg er heller. Anonymkode: 05107...f03
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Hvorfor i all verden ser du ham så ofte om du ikke aner hvem han er? Anonymkode: 8bd47...2f7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden ser du ham så ofte om du ikke aner hvem han er? Anonymkode: 8bd47...2f7 Jeg glaner ikke på han i det hele tatt,men jeg ser at han sitter og nistirrer på meg. Var ute med venner,og han satt ved et bord langt unna meg. Jeg sto med venninner,så ser jeg at han satt å glodde på meg. Han har et kaldt og uvennlig blikk. Å si hei gjør han ikke men å glo det gjør han.Vi er ikke tenåringer heller. Er godt voksne folk. Anonymkode: 05107...f03
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 Formulerte meg feil her altså. Ser nå du lurer på hvorfor jeg ser han så ofte.. er når jeg er ute med vennina mine, og han er i nærheten og sånt. Anonymkode: 05107...f03
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 Du ser nok syner. Hvorfor skulle du se samme person hvor enn du går. Hver gang du er ute med venner? Mener du han følger etter deg? Han lurer sikkert på hvorfor han ser deg så ofte, og det kan være han nistirrer fordi du med kroppsspråket signaliserer at du er interessert i kontakt. Du er jo åpenbart interessert i hva han vil deg, om du legger merke til han ofte. Anonymkode: 8bd47...2f7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 Vi henger på samma sted. Så de gangene venninna mine og jeg er der så er han innimmelom der med kompiser også. Kroppsspråket mitt er lukka. Har store angstproblemer, så vennina mine prøver og dra meg med ut. Er nok kanskje derfor han glaner da. Anonymkode: 05107...f03
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 var det jeg mente med at han kanskje ser på mæ som rar Anonymkode: 05107...f03
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 vi er begge i tidlig 40 åra (utifra utseende). så godt voksne folk Anonymkode: 05107...f03
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 Kanskje du ler høyt, danser på bordet? Gjør noen som kan skape irritasjon. Eller kanskje han opplever kroppsspråket ditt som aggressivt (fordi du er lukket og fylt med angst) eller at du er sur. Så han gjenspeiler det han ser. Kanskje det er du som ser kald ut? Om det plager deg så kan du jo bare gå bort og spørre ham hvorfor? Anonymkode: 8bd47...2f7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ler høyt, danser på bordet? Gjør noen som kan skape irritasjon. Eller kanskje han opplever kroppsspråket ditt som aggressivt (fordi du er lukket og fylt med angst) eller at du er sur. Så han gjenspeiler det han ser. Kanskje det er du som ser kald ut? Om det plager deg så kan du jo bare gå bort og spørre ham hvorfor? Anonymkode: 8bd47...2f7 jeg verken ler eller danser når vi er ute. Men ja - jeg kan se kald og uvennlig ut med tanke på det som hender på innsida. Men ingen trenger og nistirre på en annen person for det. det er litt frekt. Skal se an situasjonen. Hadde vært kjekt å få fleire venner. men har opplevd at folk kan glane sint på meg og komme med kommentarer til utseendet mitt. får panikk og er redd det noe sånt igjen Anonymkode: 05107...f03
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #11 Skrevet 29. juli 2020 Ham er vel gærn da. Anonymkode: 5541e...a48
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 Han er muligens psykopat. Slike er eksperter til å pendle seg innpå peersoner som har angst og dermed et nervøst kroppsspråk selv om sistnevnte prøver å skjule sin angst. Jeg har det på samme vis og har erfart det samme om jeg foreksempel sitter på kafe opplevd slike blikk fra personer jeg tenker for meg selv er personer med psykopatiske trekk. Etter å ha levd et langt liv ser jeg tydelig dette og jeg øver meg på å virke hard og utilnærmelig og overse dem. Slike skal ikke komme under huden på meg. Folk må gjerne kalle meg fanatisk men jeg kan være snill mot de allrighte og i verden finnes det også mange onde personer. Anonymkode: be263...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå