strawberrytaste Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 (endret) Hei! Har et spørsmål angående studiepoeng. Fikk nettopp avslag av Lånekassen for lån og stipend fordi jeg manglet presist 6 studiepoeng. Har noen en anelse om hva det kan dreie om? Jeg har sendt inn en klage, men sitter med forvirring. Jeg har fullført VGs, gikk på Sonans i 2 år, og nå går jeg på HK og skal starte på mitt 2 år med bachelor, og strøk bare 1 fag men konter den i høsten, og det skal ikke være et problem siden mine venner som sitter med 1 strøket fag, fikk ikke samme problem som meg. Skjønner ikke hvordan og hvorfor det er akkurat 6 studiepoeng jeg mangler Endret 29. juli 2020 av strawberrytaste
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Har du sjekket opp om de har mottatt resultatene dine fra alle stedene du har studert? Anonymkode: 8c3be...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Har du strøket på andre fag under tidligere utdanninger med støtte fra lånekassen? Du kan totalt være forsinket med 60 studiepoeng før du mister rett til støtte. Anonymkode: 1556c...44e 1
strawberrytaste Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket opp om de har mottatt resultatene dine fra alle stedene du har studert? Anonymkode: 8c3be...5b1 Når jeg først kontaktet skolen, så mente de kanskje det var fordi de ikke fikk mine eksamensresultater, så jeg håper virkelig på at det er derfor og at de kan gå gjennom det en gang til og gi meg st
strawberrytaste Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du strøket på andre fag under tidligere utdanninger med støtte fra lånekassen? Du kan totalt være forsinket med 60 studiepoeng før du mister rett til støtte. Nei, ikke strøket på noen eksamen utenom akkurat den ene fra HK, men det skulle ikke være et problem i følge HK. Anonymkode: 1556c...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå