AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Hei, ser dere slik ut? Alle andre på nett gjør det.. jeg bryr meg ikke om strekkmerker og cellulitter, det redigerer jo folk bort, men bikinilinjen min har aldri sett så plettfri før. Den har nupper og skygge etter hårveks, blir som menn som shaver skjegget, men ser jo at det er hår-porer der... så tilbake til spørsmålet mitt. Ser alle andre slik ut? Og nei jeg blir ikke påvirket av soMe, men dette er noe jeg legit lurer på. Anonymkode: d23c5...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Ja? Men jeg vokser. Du barberer kanskje? Anonymkode: 4a39e...048
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Jeg vokser jeg også, hos en profesjonell behandler, det anbefales😊 Anonymkode: 7a871...a88
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 min ser sånn ut. jeg vokser. skjønner ikke folk orker barbering Anonymkode: 01f5f...b09
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 Ja, etter at jeg brukte noen kroner på laserfjerning. Bare bikinilinjen, beste investering i utseende jeg noen gang har gjort. Aldri mer nupper, sår og inngrodde hår, det er 15 år siden og varer enda. Anonymkode: 4d57a...e08
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 Dette er photoshoppa. Du seg at det er helt lik farge ved badedrakten og deler av låret. Anonymkode: b30cf...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 Nei, bikinilinjen min ser ut som en nyribbet kylling selv om jeg har vokset Voksing for meg varer ikke mer enn 5 dager før hårene har begynt å vokse ut igjen, så det fant jeg ut ikke var noe jeg gidder å bruke penger på. Jeg epilerer bikinilinjen derimot for å slippe å måtte barbere daglig i sommermånedene, det er verdt det. Likevel så ser man porene, ordentlig "gåsehud", litt rødheter fra tidligere inngrodde hår, og mørkere områder fra friksjon. Bikinilinjen min ser absolutt ikke ut som noen fot Anonymkode: 8860b...af6 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, bikinilinjen min ser ut som en nyribbet kylling selv om jeg har vokset Voksing for meg varer ikke mer enn 5 dager før hårene har begynt å vokse ut igjen, så det fant jeg ut ikke var noe jeg gidder å bruke penger på. Jeg epilerer bikinilinjen derimot for å slippe å måtte barbere daglig i sommermånedene, det er verdt det. Likevel så ser man porene, ordentlig "gåsehud", litt rødheter fra tidligere inngrodde hår, og mørkere områder fra friksjon. Bikinilinjen min ser absolutt ikke ut som noen fot Anonymkode: 8860b...af6 du burde finne deg en ny vokser isåfall. det er slett arbeid. Anonymkode: 01f5f...b09
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: du burde finne deg en ny vokser isåfall. det er slett arbeid. Anonymkode: 01f5f...b09 Nei, det har nok heller med hårets syklus og huden min å gjøre. Håret mitt vokser nokså mye fortere enn gjennomsnittet og jeg har sensitiv hud i tillegg Anonymkode: 8860b...af6 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 Nupper og porer her også. Jeg barberer da, (voksing er vondt nok andre steder) men blir ennå verre med høvel enn maskin så jeg føler meg helt amatør. Skulle ønske jeg kunne være glatt og nuppefri over det hele nedentil, men har visst for sensitiv hud og store hårsekker til at det er mulig. Er hudpleier og frisør som sier jeg har store / gode hårsekker. Noe som er fint på hodet og øyebryn og ikke like gøy nedentil og på leggene.. Anonymkode: d5890...a06
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #11 Skrevet 29. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det har nok heller med hårets syklus og huden min å gjøre. Håret mitt vokser nokså mye fortere enn gjennomsnittet og jeg har sensitiv hud i tillegg Anonymkode: 8860b...af6 For en del år siden gikk jeg og fikk vokset bikinilinjen hos hudpleier, men siden det vokste så fort ut igjen så begynte jeg bare å kjøpe voks strips og gjøre det selv. Jeg har funnet ut at det blir akkurat samme resultatet. Jeg har også inngrodde hår litt store porer og arr fordi jeg har så kraftige røtter på hårene. Min bikinilinje blir aldri perfekt med voksing, kanskje med laser men det har jeg ikke prøvd. Anonymkode: c164f...ba2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 Nei, jeg ser ikke sånn ut, og har ingen mål om å gjøre det heller Går i bikini når det er varmt, og det holder å barbere samme dag. Gidder ikke holde det glatt året rundt. Jeg bruker epilator generelt, og går over med høvel der det stikker ut om jeg skal gjøre en ekstra innsats på sommeren. Anonymkode: ff787...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå