AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 ja det lurer jeg på? blodomløpet til snabelen virker, men ellers kortslutning🤭nei jeg er ikke en forsmådd dame som skriver. bare lurer på hvorfor vi gidder utsette oss for hjertesorg, depresjon, kjønnssykdommer og økonomisk problem. Anonymkode: 8fb8f...7db
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Kan ikke svare for alle menn i verden. Men alle jeg har hatt et forhold til har vert utro mot meg.. Anonymkode: 7e9a2...18d 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Nei er nok ikke utro. Har opplevd flere damer som har vært det. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Mannfolkene som er utro må nødvendigvis ha en like stor idiot av en dame å være utro med. Så dessverre er det nok jevnt fordelt når det gjelder folk med lav moral. Heldigvis ser vi i trådene her at mange er sterkt imot utroskap, så det er heldigvis ikke alle som synker så lavt. Anonymkode: c0d68...ef2 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 jeg går inn i dyp depresjon om jeg opplevetr utroskap; det skjedde en gang. brukte to år på å stable meg på bena att. slutter å spise, klarer ikke tenke. dette er 12 år siden, og har vært singel(kun flørter) siden den gang. lovde meg selv å aldri utsette meg for dette igjen. vi hadde vært sammen i 11 år og skulle gifte oss. føler i dag at de fleste er utro; mange gifte menn prøver seg på meg. er det så rart at jeg mister troen på menn🤭 Anonymkode: 8fb8f...7db 2
Bamseklemmer Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 Kvinner og menn er ikke utroe, det er bare rasshøl som er det, og de som forsvarer dem😂 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Skrevet 28. juli 2020 Min erfaring som førtiåring er at de med angst ikke utsetter seg pga. «etterplager». De fleste menn kan av ulike årsaker havne i situasjoner hvor de er utro. Det gjelder både de som bevisste er på jakt og de som ubevisst har lengsler. Ofte er de veldig hyggelig, omgjengelig og i småbarnsfase. Skulle tro at kristne menn hadde moralske skrupler, men slik er det i allefall ikke. Anonymkode: c439e...a99 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2020 #8 Skrevet 28. juli 2020 Ikke bare er de utro, de er utro med hverandre. Som man roper i skogen får man svar.
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2020 #9 Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn kan av ulike årsaker havne i situasjoner hvor de er utro. Man velger å være utro. Det er ikke noe som bare skjer. Alternativt blir man voldtatt.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #10 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, Alterego666 skrev: Man velger å være utro. Det er ikke noe som bare skjer. Alternativt blir man voldtatt. enig! hilsen ts. er så drit lei mennesker som ikke tar konsekvensene av egne handlinger Anonymkode: 8fb8f...7db
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #11 Skrevet 28. juli 2020 Når dette samboerskapet en dag tar slutt, skal jeg bo alene. Samboeren min var utro ikke lenge etter fødsel. Jeg tilgir det aldri. Alle er ikke utro. Men mange er dessverre blottet for moral og respekt for sin nærmeste. Anonymkode: bac47...ad2 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2020 #12 Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: enig! hilsen ts. er så drit lei mennesker som ikke tar konsekvensene av egne handlinger Anonymkode: 8fb8f...7db Unnskyldningene er verre og mer patetiske enn utroskapen.
Bamseklemmer Skrevet 28. juli 2020 #13 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg går inn i dyp depresjon om jeg opplevetr utroskap; det skjedde en gang. brukte to år på å stable meg på bena att. slutter å spise, klarer ikke tenke. dette er 12 år siden, og har vært singel(kun flørter) siden den gang. lovde meg selv å aldri utsette meg for dette igjen. vi hadde vært sammen i 11 år og skulle gifte oss. føler i dag at de fleste er utro; mange gifte menn prøver seg på meg. er det så rart at jeg mister troen på menn🤭 Du får nok bare sympati fra dem som har blitt bedratt, eller normalt oppegående mennesker. Du har sikkert hørt historier "at det er din feil, som ikke klarte å tilfredstille partneren din, så du kan for det selv" Selv har jeg lest reportasjer fra noen som har vært utroe, gjengangeren er at de ikke kjenner på følelser, blir nesten aldri rørt, sta som et esel og har et stort ego og selvsikre... Jeg forbinder disse med feigskiter som ikke tør å ta ting opp med partner, og heller gjøre det slutt før man finner noen andre... I min verden finnes det ingen unnskyldninger for utroskap, men alt dette forstår jo bare de som har blitt bedratt🙄 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #14 Skrevet 28. juli 2020 27 minutter siden, Alterego666 skrev: Unnskyldningene er verre og mer patetiske enn utroskapen. Hva slags unnskyldninger brukte du? Du gikk bak ryggen til kona og var utro har du fortalt, så da var det vel en god del løgn og unnskyldninger inne i bildet. Anonymkode: c0d68...ef2
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2020 #15 Skrevet 28. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags unnskyldninger brukte du? Du gikk bak ryggen til kona og var utro har du fortalt, så da var det vel en god del løgn og unnskyldninger inne i bildet. Anonymkode: c0d68...ef2 Initielle løgner, ingen unnskyldninger.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #16 Skrevet 29. juli 2020 42 minutter siden, Alterego666 skrev: Initielle løgner, ingen unnskyldninger. Jaha. Anonymkode: c0d68...ef2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #17 Skrevet 29. juli 2020 ts her, litt usikker på diskusjonen over?😌men måtte bare få det ut, fordi jeg får så mange kommentarer om hvorfor jeg er singel. og det hender støtt og stadig at noen prøver seg. men når man har en så sårbar psyke som meg, mener jeg at det er et riktig valg å ikke utsette seg for dette flere ganger. det er sikkert masse flotte menn der ute som ikke er utro. men jeg kan ikke gå i kjelleren flere ganger. siste fyren jeg datet passet veldig nøye på tlf sin. og en gang(ja ja KG vet det er i strid med KG-loven) sjekket jeg den, og så at han hadde særdeles mye kontakt med en eks han visstnok hater. der og da ble jeg ferdig med han. når jeg mister tilliten er den virkelig borte. men jeg fikk ikke sjokk-en del av meg regnet med at han løy-som så mange andre menn. velger heller være alene enn usikker og miserabel med en mann!!! har masse venner+ en god vibrator🤭haha og fikser det meste «handy-jobber” selv, så trenger mindre og mindre en mann i livet(særlig når de bare drar meg ned). jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget; gjerne høre fra andre som har det slik? Anonymkode: 8fb8f...7db
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #18 Skrevet 29. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: ja det lurer jeg på? blodomløpet til snabelen virker, men ellers kortslutning🤭nei jeg er ikke en forsmådd dame som skriver. bare lurer på hvorfor vi gidder utsette oss for hjertesorg, depresjon, kjønnssykdommer og økonomisk problem. Anonymkode: 8fb8f...7db Man utsetter seg i verste fall kun for kjønnssykdommer. De andre du nevner, er opp til en selv. Anonymkode: 322b4...dfd
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #19 Skrevet 29. juli 2020 Jeg er ikke utro. Misfornøyd med sexlivet hjemme og har hatt mange muligheter til å være det og det har fristet rent seksuelt, men det er helt uaktuelt. Anonymkode: 26ca6...17b 1
Mia M Skrevet 29. juli 2020 #20 Skrevet 29. juli 2020 Tja, alle er vel ikke det. Undersøkelser viser vel at ca halvparten er utro? Min ex som var min partner og beste venn gjennom mange år, var utro mot meg. Bakken blir slått vekk under deg da. Sitter med samme følelse som flere her, at jeg lurer på om det er vits i å gå inn i et nytt forhold og å gjøre seg sårbar igjen. Men har ikke lyst til å være aleine resten av livet heller🤷🏼♀️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå