AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #61 Skrevet 29. juli 2020 4 minutter siden, Beeblebrox skrev: Dette høres ut som en kjempestor "nothing-burger"... Har ingen tro på at kiwi har bestilt arbeidsklær med kun "slim-fit-snitt" til alle sine ansatte... Hvorfor ikke? Det er jo dette som er fakta! Ellers hadde jeg jo bare bestilt meg noen videre bukser og ikke laget denne tråden. Kjolen og shortsene er også ettersittende. Det er disse 3 vi kan velge mellom. De ser sikkert bra ut på de veltrente og tynne unge ansatte, men jeg kjenner flere kollegaer av meg på de andre kiwiene rundtforbi som har mer enn 30 kg over det man anser som "normalen" og det er ikke det minste morsomt for dem! Anonymkode: 4b20b...6df 22
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #62 Skrevet 29. juli 2020 Pictures or it didn’t happen. Anonymkode: 57c69...2bd 9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #63 Skrevet 29. juli 2020 Ros til dem for at de har tenkt på kjole og tights, for det er ganske behagelig å gå i..... men det hjelper jo ikke dersom kjolen også skal være tettsittende. Anonymkode: c304e...d6c 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #64 Skrevet 29. juli 2020 Jeg klarer ikke å se for meg kiwi-ansatte i kjole og tights. Hvordan kan det være praktisk å jobbe i? Anonymkode: 47b5e...e0c 27
Gjest Tamsi Skrevet 29. juli 2020 #65 Skrevet 29. juli 2020 Disse bildene er vel sendt ut til mange tusen ansatte. Og du er anonym. Kan vi ikke få se?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #66 Skrevet 29. juli 2020 Jobber ikke i Kiwi, men jobber i McDonald's og blant de jeg jobber med er det ganske delte meninger om uniformene. Nå har kvinnelige ansatte muligheten til å velge kjole å jobbe i, mange velger det pga komfort. Men man skal føle seg vel på jobb, og dersom man ikke kan det på grunn av uniform er det noe som bør tas opp med ledere og evt få det behandlet lenger opp i systemet. Anonymkode: 4cc08...d7b 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #67 Skrevet 29. juli 2020 Men TS, jeg tviler meget sterkt på at de finner ut at du har lagt bilder, hvordan skulle de ha funnet ut det? Du er anonym her, og risikoen for at Egmont utleverer ip-adressen din til kiwi er lik null. Anonymkode: c304e...d6c 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #68 Skrevet 29. juli 2020 Er det bare jeg som stusser over at vi ikke får se bilder... Det skjer jo ikke at du blir tatt for dette hvis du tar bilde mot nøytral bakgrunn, og legger ut anonymt. Dette er jo ikke lovbrudd som vil kalle inn datatilsynet. Det er en uniform, ikke et nytt produkt eller en hemmelig avtale. Hmm 🤔 Anonymkode: ad3b3...17b 11
Teardrop Skrevet 29. juli 2020 #69 Skrevet 29. juli 2020 Hva er greia med at veldig mange Kiwi ansatte bruker dongribukse og ikke de grønne? Det har jeg lurt på lenge, fant det logisk å spørre nå. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #70 Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, Teardrop skrev: Hva er greia med at veldig mange Kiwi ansatte bruker dongribukse og ikke de grønne? Det har jeg lurt på lenge, fant det logisk å spørre nå. Kanskje fordi samme snitt ikke passer på alle og at uniformasbuksene dermed er kjempeubehagelige for noen av de ansatte? Jeg vet ikke, jeg bare synser. Anonymkode: af0b7...e4b 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #71 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg til å se denne uniformen på kiwi frøkenene😎 Anonymkode: 0c2d8...c17 Anonymkode: ab399...814 28
AnonymBruker 42 Skrevet 29. juli 2020 #72 Skrevet 29. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? For det ville være ekstremt rart om Kiwi ønsket at de ansatte skulle se jalla ut evt. at de skulle føle seg utilpass. "Slim-fit" passer jo knapt til "normalt" slanke mennesker... Skjønner ikke hva som hindrer deg i å bestille "videre bukser" uansett... Hva er dette "avviket" du snakker om? Helt sikker på at når disse uniformene kommer i bruk, så vil alle se at dette er en kjempestor "IKKE_SAK" evt.trolleri 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #73 Skrevet 29. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobba på kiwi i 2002-2005 og fikk avvik av distriktssjefen på at jeg brukte herrebukse i stedenfor damebukse. Da sa jeg rett ut at damebuksa var helt uaktuell for den var så ubehagelig å ga langt oppi rompa pga snittet og at jeg ikke kom til å bruke den og det fikk han bare godta. Jeg gjør jobben min og jeg gjør en god jobb, hvilken bukse jeg har på meg er ikke viktig så lenge det er kiwi klær. hørte ikke noe mer. Anonymkode: 03403...52b What?? Har jobba i kiwi siden 2008 og har brukt herrebukse i flere år og har aldri hørt noe om det. Når jeg starta i kiwi brukte alle damene der jeg jobba herrebukse fordi de likte den best. Jeg liker den nye uniformen. Spesielt buksa som er som er som ei turbukse. På meg sitter den litt løst selv om jeg ikke er syltynn og jeg digger at det er strikk i livet. Hørte ikke noe om at det måtte være ettersittende da vi bestilte. Det enste som ble sagt var at det var fint hvis vi sjekket målene sånn at det var minst mulig som måtte byttes. Anonymkode: 2cacd...f7e 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #74 Skrevet 29. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: What?? Har jobba i kiwi siden 2008 og har brukt herrebukse i flere år og har aldri hørt noe om det. Når jeg starta i kiwi brukte alle damene der jeg jobba herrebukse fordi de likte den best. Jeg liker den nye uniformen. Spesielt buksa som er som er som ei turbukse. På meg sitter den litt løst selv om jeg ikke er syltynn og jeg digger at det er strikk i livet. Hørte ikke noe om at det måtte være ettersittende da vi bestilte. Det enste som ble sagt var at det var fint hvis vi sjekket målene sånn at det var minst mulig som måtte byttes. Anonymkode: 2cacd...f7e Enig! Jeg eeelsker de nye buksene, de er så komfortable å gå i, spesielt i forhold til de pinnharde, knallgrønne dongribuksene vi har brukt frem til nå.. Anonymkode: 796c6...f0f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #75 Skrevet 29. juli 2020 Om det blir avvik eller ei av at de ansatte velger klær de trives i, avhenger altså av distriktssjefen og dennes personlige meninger? For her varierer det jo tydeligvis noe voldsomt. Anonymkode: c304e...d6c 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #76 Skrevet 29. juli 2020 Jeg har sett den, og er enig med deg TS. Ser ut som turklær, med inntilsittende superundertøy-genser.? Anonymkode: b8e16...5ca 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #77 Skrevet 29. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor ikke? Det er jo dette som er fakta! Ellers hadde jeg jo bare bestilt meg noen videre bukser og ikke laget denne tråden. Kjolen og shortsene er også ettersittende. Det er disse 3 vi kan velge mellom. De ser sikkert bra ut på de veltrente og tynne unge ansatte, men jeg kjenner flere kollegaer av meg på de andre kiwiene rundtforbi som har mer enn 30 kg over det man anser som "normalen" og det er ikke det minste morsomt for dem! Anonymkode: 4b20b...6df Ettersittende kjoler som kiwiuniform? Anonymkode: 29380...2b6 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #78 Skrevet 29. juli 2020 55 minutter siden, Beeblebrox skrev: For det ville være ekstremt rart om Kiwi ønsket at de ansatte skulle se jalla ut evt. at de skulle føle seg utilpass. "Slim-fit" passer jo knapt til "normalt" slanke mennesker... Skjønner ikke hva som hindrer deg i å bestille "videre bukser" uansett... Hva er dette "avviket" du snakker om? Helt sikker på at når disse uniformene kommer i bruk, så vil alle se at dette er en kjempestor "IKKE_SAK" evt.trolleri Ekstremt rart? Har du sett hvordan de ser ut dagen i dag? Om ikke det er jalla så vet ikke jeg. Anonymkode: d689b...ccc 9
Gjest Ishm Skrevet 29. juli 2020 #79 Skrevet 29. juli 2020 Gi deg ts! Du er anonym og mange tusen har fått tilsendt samme bildet som deg. vis oss bildet/video, så får su kanskje støtte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå