Gå til innhold

Noen som jobber på Kiwi her? (Den nye uniformen)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 30.7.2020 den 0.38, AnonymBruker skrev:

Jeg, som kunde, har ikke behov for å se de ansatte i kondomdresser. Ikke noe galt med dagens uniformer, sett fra kundens synspunkt.

Aner ikke hvor komfortble de er, men jeg legger ikke merke til truser eller valker eller noe. Håper dere ansatte som ikke ønsker denne endringen står sammen og klager

Anonymkode: db153...11d

Uenig. Jeg som kunde liker godt å se de ansatte i dette.

Anonymkode: 6dd17...497

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uenig. Jeg som kunde liker godt å se de ansatte i dette.

:spy: :kvalm: 🤮🤢

Anonymkode: ab399...814

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:spy: :kvalm: 🤮🤢

Anonymkode: ab399...814

Hva er problemet?

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet?

Ikke meg du spør, men kan tenkes at man ikke går på butikken for å se på de ansatte og i hvertfall ikke på klærne de har på seg. See?

Anonymkode: 89116...b82

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
På 28.7.2020 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager skjer med de nye uniformene vi skal bruke fra 17 august?! Ser ut som vi skal på fjelltur. Og så slim fit, ikke noe greit for dem som er litt overvektige, eller oss som har litt mage igjen etter fødsel! Prøvde buksene og magen tøyt ut over kanten, og det er veldig synlig under den pinestramme toppen. Får veldig dårlig selvtillitt av dette, føler meg feit og fæl! Butikken får avvik om vi bestiller for store klær, det SKAL sitte stramt, buksene har ikke baklommer, så alle kan se om man går med blondetruse eller bomull under, det er helt merkelig!
"Vi er KIWI, kulest i gata" sa de på teaser videoen av de nye klærne. Herregud da, jeg vil jo bare gå på jobb og jobbe, ikke vise fram skavankene mine i et fashion show.

Måtte bare blåse ut. Alle de intervjuet i brosjyren var jo unge og tynne, ingen problem for dem. Jeg savner de rutete klovnebuksene allerede...

Anonymkode: 4b20b...6df

"Butikken får avvik om vi bestiller for store klær".... om det er slik at dere må gå i en klesstørrelse dere ikke er komfortable med så syntes jeg det er veldig trist på deres vegne, og utrolig dårlig at kjeden ikke kan bidra mer til ansattes trivsel. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du spør, men kan tenkes at man ikke går på butikken for å se på de ansatte og i hvertfall ikke på klærne de har på seg. See?

Anonymkode: 89116...b82

Jeg begriper ikke hva som er galt med det? Skal en snu seg vekk når en ansatt kommer?

AnonymBruker
Skrevet

Kjole?? Wtf? Hahaha 😂

Anonymkode: d3408...694

• Liker 6
  • 2 uker senere...
Skrevet

Spent på å høre hvordan det gikk med de nye uniformene første dagen. 

Jeg har en kiwi i nærheten og har planer om å stikke innom der i kveld og se. Det er 26 grader her i dag, så kanskje noen har på kjolen😅

Anonymkode: 8090a...48b

• Liker 3
Skrevet

Jeg var nettopp på kiwi, men glemte helt å se etter. Søren og.

27 grader her nå. Ser frem til oppdatering fra de ansatte her

Skrevet

😂😂 Jeg må visst handle på Kiwi i dag, jeg også 👍🏻

Skrevet

Jeg handlet på kiwi i dag, og la ikke merke til noe😆 må følge bedre med neste gang!

Skrevet

Eneste grunnen til å handle på kiwi, greit med noe pent å se på blant alt den kjedelige maten.

Skrevet

Ikke så ille likevel da når ingen la merke til noe 🥴

Anonymkode: 892ee...335

Skrevet

Hvordan har det gått?

Skrevet

Jeg har sett et par av plaggene på kiwi nå og jeg synes de ser fine ut jeg. :) 

Anonymkode: 03403...52b

Skrevet
På 30.7.2020 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Da vil buksen være for slakk på rumpe og lår, og butikksjefen vil få avvik på butikken, så det går ikke har jeg jo sagt!

Da tar du det opp med hovedtillitsvalgt! Evt tillitsvalgt i butikk eller vernebud! Jeg gikk ned i vekt og hadde bukse som var tre str for stor i en lang periode! Ikke noe avvik i Kiwi-cupen pga det 🤔

Nå ligger jeg forsovidt rett under BMI for fedme og er strålende fornøyd med den nye uniformen! Har tilogmed på meg kjolen akkurat nå på vakt 😉 Har flere kollegaer som er overvektige og de syntes alle den nye uniformen er bedre så her er vi ikke enige akkurat. Alt er stretch og str er greie. Selv tok jeg en større str på jakka så den ikke er ettersittende. Ikke en enedte kommentar fra noen sjefen eller distriktssjef!

Anonymkode: dc69d...9be

Skrevet

Så nettopp den lokale kiwien viste frem tøyet på Facebook. Synes det var riktig så flott. Synes buksene fremhevet rompa på en fin måten. Et stort steg i riktig retning spør du meg. 🎉

Skrevet

Jeg så dem også i dag, i ulltrøyer og turbukser. Det så veldig komfortabelt ut!

Skrevet

TS her, har ikke hatt tid til å komme med oppdatering før nå. Siden mandag har jeg og mine kvinnelige kollegaer opplevd sleske blikk, blunk og slibrige kommentarer fra kunder. Fikk beskjed om at disse nye klærne var mye bedre enn de gamle, de satt mye bedre på oss. Blir målt opp og ned bak kassen. Kollegan min sa trusekanten min var veldig synlig, enda jeg tok på meg en veldig tynn i stoffet som jeg ikke kunne se hjemme i speilet. 

Har alltid fått gå i fred på jobb uten dette tullet, så dette setter jeg som gift veldig liten pris på, liker ikke sånne kommentarer eller blikk fra andre eller mannen min. Blir bare brydd og forbanna.

Sjefen (hun) har bestilt seg guttebuksene, og kommenterte min kollega sin kropp var veldig på display, det hadde hun aldri klart selv. Jobben min er et galehus, er det avvik eller ikke liksom? Eller bare fordi hun er sjef har hun høyere rang og kunne velge selv?!

Dere som kaller det hysteri kan egentlig bare holde kjeft. Dere jobber ikke på Kiwi selv, det er virkelig ikke gøy å bli horet ut av arbeidsplassen som et forbanna first price kjøttstykke kunder skal glo på og kommentere.

• Liker 11
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her, har ikke hatt tid til å komme med oppdatering før nå. Siden mandag har jeg og mine kvinnelige kollegaer opplevd sleske blikk, blunk og slibrige kommentarer fra kunder. Fikk beskjed om at disse nye klærne var mye bedre enn de gamle, de satt mye bedre på oss. Blir målt opp og ned bak kassen. Kollegan min sa trusekanten min var veldig synlig, enda jeg tok på meg en veldig tynn i stoffet som jeg ikke kunne se hjemme i speilet. 

Har alltid fått gå i fred på jobb uten dette tullet, så dette setter jeg som gift veldig liten pris på, liker ikke sånne kommentarer eller blikk fra andre eller mannen min. Blir bare brydd og forbanna.

Sjefen (hun) har bestilt seg guttebuksene, og kommenterte min kollega sin kropp var veldig på display, det hadde hun aldri klart selv. Jobben min er et galehus, er det avvik eller ikke liksom? Eller bare fordi hun er sjef har hun høyere rang og kunne velge selv?!

Dere som kaller det hysteri kan egentlig bare holde kjeft. Dere jobber ikke på Kiwi selv, det er virkelig ikke gøy å bli horet ut av arbeidsplassen som et forbanna first price kjøttstykke kunder skal glo på og kommentere.

Jeg er ny i tråden, og har ikke fått lest hele. Men har du ingen dere kan kontakte? Er du organisert? Dette er helt uakseptabelt. I verste fall går du til media. Ingen skal plutselig tvinges inn i trange klær der man føler seg som et kjøttstykke. Det er Kiwi som er arbeidsplassen din. Ikke en strippeklubb.

Anonymkode: 1c7b3...c9f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...