AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Del Skrevet 28. juli 2020 Kjørte idag og fikk panikk for vurderingstimen. Han jeg kjørte med var veldig pirkete, og stilte spørsmpl mens jeg kjørte. Som «hvor skal bilen være hvis du skal til høyre». Mens jeg kjører. Bare for å vise eksempel av min forrige feil. fikk panikk og slutta å se forksjell mellom høyre og venstre. Jeg sa høyre, men mente venstre. Så høyre, men kjørte venstre. Og tilsutt så kjørte jeg i rødt lys. Da jeg følte meg så usikker. Var rød pil med grønn sirkel. Og jeg missforsto signal da jeg er vant med å kjøre med kun sirkel signaler og ikke piler. føler meg elendig og vet ikke om dette er en sykdom. men når jeg får panikk så mister jeg nesten alt kontroll. Og det skjedde for jeg ikke følte meg konfortabel tror jeg er dette vanlig? Anonymkode: 74cc0...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskinisten Skrevet 28. juli 2020 #2 Del Skrevet 28. juli 2020 Kvinner sliter generelt med høyre og venstre. Men hva i all verden er en vurderingstime? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 28. juli 2020 #3 Del Skrevet 28. juli 2020 Hvis dette er noe som skjer ofte, så bør du kanskje ikke ha førerkort? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Del Skrevet 28. juli 2020 Mange opplever lignende når de blir stresset og føler seg presset. Prøv å si i fra om at du opplever det stressende og spør om vedkommende kan gjøre ting på en annen måte. For.eks be deg stoppe og parkere et sted når det er spørsmål som skal besvares Anonymkode: a965f...ddc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Del Skrevet 28. juli 2020 Tror det er bra du mistet lappen ts. Bli frisk. Dette er ikke normalt. Anonymkode: 539cb...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Del Skrevet 28. juli 2020 5 minutter siden, maskinisten skrev: Kvinner sliter generelt med høyre og venstre. Men hva i all verden er en vurderingstime? Ts har mange innlegg om dette. Rykninger i kroppen og muntlig kjøreforbud fordi hun er syk. Anonymkode: 539cb...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Del Skrevet 28. juli 2020 Hvis du er fersk sjåfør så er det helt vanlig. Jeg hadde det sånn når jeg var fersk og gjorde mye rare ting når jeg ble stresset. Anonymkode: ec7ef...1ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #8 Del Skrevet 28. juli 2020 Helt vanlig tress og bekymringer i starten.... Jeg var likedan. Men har lappen og forstår lyskryss, alt bare flyter av seg selv. Lykke til. Anonymkode: f0d37...0dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #9 Del Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt vanlig tress og bekymringer i starten.... Jeg var likedan. Men har lappen og forstår lyskryss, alt bare flyter av seg selv. Lykke til. Anonymkode: f0d37...0dc Beklager men det er ikke normalt å kjøre på rødt lys selv om man er nervøs. Dette er ikke en fersk sjåfør. Det er en vurderingstime til å få tilbake førerkortet. Anonymkode: 539cb...c47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #10 Del Skrevet 28. juli 2020 5 minutter siden, Teatrica skrev: Hvis dette er noe som skjer ofte, så bør du kanskje ikke ha førerkort? Skjer ikke ofte, men skjer de gangene jeg får kjeft eller tar noe inn på meg. har skjedd sånn situasjone en gang før Tror jeg kan det være jeg ikke er egnet for førekort? Anonymkode: 74cc0...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #11 Del Skrevet 28. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er bra du mistet lappen ts. Bli frisk. Dette er ikke normalt. Anonymkode: 539cb...c47 Mistet ikke lappen? Har ikke fått førekort ennda Anonymkode: 74cc0...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #12 Del Skrevet 28. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er fersk sjåfør så er det helt vanlig. Jeg hadde det sånn når jeg var fersk og gjorde mye rare ting når jeg ble stresset. Anonymkode: ec7ef...1ce Ja. Jeg er ny i kjøring. kjørt en del, men med masse mellomrom. Anonymkode: 74cc0...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #13 Del Skrevet 28. juli 2020 Det å kjøre på rødt fordi du blir stresset og får panikk.. er ikke et godt tegn. Vanlig eller uvanlig vet jeg ikke, men bra er det ikke. Høyre og venstre er irrelevant så lenge du vet hvor du skal. Det er få som sitter å tenker igjennom høyre eller venstre mens man kjører. Eneste som er viktig er høyreregel og da bør du ha en elementær kunnskap om hva som er høyre. Og da på sekundet-vite hva som er høyre. Du skal ikke måtte stoppe og tenke i 50 sekunder for å komme på hvor høyre er i et kryss hvor det er høyreregel. Det er 50 sekunder for mye og da vil jeg si du ikke er oppegående nok til å kjøre bil. For det er direkte farlig. Men det at noen roper ut høyre og du kjører venstre er noe helt annet, og da OK-isj, vimsete og treg er mange folk uten at de er direkte farlige i trafikken. Det å kjøre på rødt er nok sidestilt med vikepliktsbrudd og det er alvorlig. Anonymkode: 1d6c5...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #14 Del Skrevet 28. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts har mange innlegg om dette. Rykninger i kroppen og muntlig kjøreforbud fordi hun er syk. Anonymkode: 539cb...c47 Hvis dette er samme person så må det være trolling med alle disse innleggene. Anonymkode: 0ba58...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #15 Del Skrevet 28. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjørte idag og fikk panikk for vurderingstimen. Han jeg kjørte med var veldig pirkete, og stilte spørsmpl mens jeg kjørte. Som «hvor skal bilen være hvis du skal til høyre». Mens jeg kjører. Bare for å vise eksempel av min forrige feil. fikk panikk og slutta å se forksjell mellom høyre og venstre. Jeg sa høyre, men mente venstre. Så høyre, men kjørte venstre. Og tilsutt så kjørte jeg i rødt lys. Da jeg følte meg så usikker. Var rød pil med grønn sirkel. Og jeg missforsto signal da jeg er vant med å kjøre med kun sirkel signaler og ikke piler. føler meg elendig og vet ikke om dette er en sykdom. men når jeg får panikk så mister jeg nesten alt kontroll. Og det skjedde for jeg ikke følte meg konfortabel tror jeg er dette vanlig? Anonymkode: 74cc0...bb0 Ikke uvanlig å ikke tenke klart når man blir stressa. Dette var noe oppkjøringssensoren min var klar over, da han spurte meg om jeg ville snakke mens vi kjørte eller om jeg bare ville fokusere på kjøringa. Anonymkode: 1029c...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 28. juli 2020 #16 Del Skrevet 28. juli 2020 Jeg sleit også med høgre/venstre helt i start fasen når jeg lære kjørte. Jeg var så nervøs i trafikken og glemte meg hele tiden, sa venstre og svingte til høgre 😂 kjørelæreren min sa at det var helt normalt når man var nervøs under opplæring. Jeg kjørte vel også på rødt en gang, men da sto jo kjørelærer på bremsen 😅 dette var som sagt i start fasen, og jeg ble bedre og bedre etter hver kjøretime. Tok en stund før jeg ble komfortabel i trafikken og med kjørelærer. Rett etter jeg hadde bestått oppkjøringen så slapp all nervøsiteten for min del. Ingen problemer med høgre/venstre nå i dag 😂 flere år siden jeg tok lappen nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #17 Del Skrevet 28. juli 2020 9 minutter siden, Forever22 skrev: Jeg sleit også med høgre/venstre helt i start fasen når jeg lære kjørte. Jeg var så nervøs i trafikken og glemte meg hele tiden, sa venstre og svingte til høgre 😂 kjørelæreren min sa at det var helt normalt når man var nervøs under opplæring. Jeg kjørte vel også på rødt en gang, men da sto jo kjørelærer på bremsen 😅 dette var som sagt i start fasen, og jeg ble bedre og bedre etter hver kjøretime. Tok en stund før jeg ble komfortabel i trafikken og med kjørelærer. Rett etter jeg hadde bestått oppkjøringen så slapp all nervøsiteten for min del. Ingen problemer med høgre/venstre nå i dag 😂 flere år siden jeg tok lappen nå da. Kjørelæreren min bremset faktis ikke når jeg kjørte på rødt og fikk heller ikke velge om jeg ville kjøre mens han snakket eller om jeg ville ha det rolig. For jeg liker å ha det rolig når jeg kjører Anonymkode: 74cc0...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 28. juli 2020 #18 Del Skrevet 28. juli 2020 34 minutter siden, maskinisten skrev: Kvinner sliter generelt med høyre og venstre. Det er det dummeste jeg har hørt ! Hvor i all verden får du sånne tåpelige ideer fra? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #19 Del Skrevet 29. juli 2020 Nei, det er ikke vanlig. Skjerp deg og begynn forfra. Hvis spørsmål under kjøring plager deg, si ifra: "Jeg vil helst konsentrere meg om å kjøre, værsåsnill". Anonymkode: ca418...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #20 Del Skrevet 29. juli 2020 Venstrehendte sliter også veldig med høyre å venstre. Jeg kan det ikke men ga beskjed om dette på oppkjøringen så jeg og sensor fant en fint måte og løse dette på. Anonymkode: d333b...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå