AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Jeg liker å se på "Neste sommer" og synes det er en underholdende og artig serie, men jeg har reagert på at det er så mye alkohol med i serien. Det drikkes nesten til alle måltid og det er mye snakk om vin. Alle skal låne vin av Terje som alltid har noen dyre viner i kjøleskapet. Jeg drikker alkohol selv men har lagt merke til at det er mye alkohol med i handlingen og det synes jeg egentlig er en uting og sender ut feil signaler. Anonymkode: e8679...7c3 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Det er jo en serie der det er sommer hele tiden. Vi ser dem jo aldri forfyllede og det virker ikke som de drikker mye. Jeg tenker ikke spesielt over det. Anonymkode: 7f1bd...8b0 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Den gir et realistisk bilde på verden. Akkurat som at Anki er en golddigger, som aldri hadde blitt sammen med Terje hvis han ikke var rik. Anonymkode: 47390...9f8 10
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Er det normalt å drikke så ofte alkohol i løpet av en sommer, og hver gang man samles med familien som man ser flere ganger i løpet av dagen, så skal det drikkes? Jeg er ikke vant til at det er så mye drikking til alle måltid selv om det er sommer. Ts Anonymkode: e8679...7c3 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 Drekkapulespyogslåss! Anonymkode: d3658...a50 1
Lisa Rowe Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 Jeg tenker at man må lære å skille film og virkelighet, og at det er opp til oss selv å passe på at man ikke blir alt for påvirket av det. Finnes jo tonnevis av filmer og serier hvor handlingen baserer seg på narkotika og vold, mener du at slike filmer/serier ikke burde eksistere på grunn av signalene de kan sende? 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 Kjenner mange som tar et glass vin om dagen. Synes ikke det er rart. I hvert fall ikke rart ved siden av et måltid. Rosévin er herlig sommervin. Anonymkode: b8f97...076 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en serie der det er sommer hele tiden. Vi ser dem jo aldri forfyllede og det virker ikke som de drikker mye. Jeg tenker ikke spesielt over det. Anonymkode: 7f1bd...8b0 Har sett både Eva, Anki, Ingrid og mor til Per Ivar dritings. Og resten har vært godt sjenket de også. Men det gir jo et realistisk bilde på nordmenn. Sommerferie er kos og kos betyr alkohol. Anonymkode: 94c42...bc1 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett både Eva, Anki, Ingrid og mor til Per Ivar dritings. Og resten har vært godt sjenket de også. Men det gir jo et realistisk bilde på nordmenn. Sommerferie er kos og kos betyr alkohol. Anonymkode: 94c42...bc1 Per Ivar har jo vært dritings flere ganger, og Oddvar har vært ganske full en gang. Tror Terje er den eneste som ikke har vært ordentlig full i en episode. Anonymkode: e5995...734 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå