AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #21 Del Skrevet 28. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men går det mest sannsynlig bra? Anonymkode: 1aef0...0f3 Der jeg leste stod det at hvis en hund på 10 kg har fått i seg 150 gram løk, bør man kontakte veterinær. Hvor mye veier hunden din, og har du anelse om hvor mye den eventuelt kan ha fått i seg? Anonymkode: 9df02...f56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. juli 2020 #22 Del Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det gratis? Anonymkode: 1aef0...0f3 Selvsagt er det ikke gratis med mindre du har dyreforsikring i de selskapene som er listet opp. Dette hadde du lett sett om du trykket inn på linken. Men er det ikke verdt pengene om hunden er dødssyk? Vet ikke helt om jeg klarer å ta TS seriøst 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #23 Del Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det gratis? Anonymkode: 1aef0...0f3 Det er inkludert i forsikringen på en rekke forsikringsselskaper. Jeg vet ikke hvor du har forsikringen din hen, eller om du overhodet har en, ei heller vet vi hvor stor hunden din er eller hvor farlig dette konkrete tilfellet er. Men det du må gjøre nå, er å kontakte veterinær så fort som mulig, og om du får det gratis er det flott. Må du betale, så er det verdt prisen. Anonymkode: efa71...659 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #24 Del Skrevet 28. juli 2020 Og du, hundehold er ikke gratis. Tell minuttene til neste tilgjengelige time, ikke kronene det eventuelt koster. Anonymkode: efa71...659 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #25 Del Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Der jeg leste stod det at hvis en hund på 10 kg har fått i seg 150 gram løk, bør man kontakte veterinær. Hvor mye veier hunden din, og har du anelse om hvor mye den eventuelt kan ha fått i seg? Anonymkode: 9df02...f56 Hunden veier 5.4 kg, har fått i seg tilsvarende ca 6 små båter/skiver løk. - TS Anonymkode: 1aef0...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #26 Del Skrevet 28. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er inkludert i forsikringen på en rekke forsikringsselskaper. Jeg vet ikke hvor du har forsikringen din hen, eller om du overhodet har en, ei heller vet vi hvor stor hunden din er eller hvor farlig dette konkrete tilfellet er. Men det du må gjøre nå, er å kontakte veterinær så fort som mulig, og om du får det gratis er det flott. Må du betale, så er det verdt prisen. Anonymkode: efa71...659 Jeg snakker ikke om selve veterinærtimen, snakker om den linken vedkommende sendte. Er det ikke gratis å ringe da? Anonymkode: 1aef0...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. juli 2020 #27 Del Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker ikke om selve veterinærtimen, snakker om den linken vedkommende sendte. Er det ikke gratis å ringe da? Anonymkode: 1aef0...0f3 🤦♀️ nei. Veterinærtimen er online. Videokonultasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #28 Del Skrevet 28. juli 2020 Å kjære vene, går det an å BLI mer tafatt? Er du redd for at hunden dør eller lider, RING, drit i hvor mye det koster, det svarer de uansett på hvis du spør. Anonymkode: 9e840...abf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #29 Del Skrevet 28. juli 2020 Ærlig talt, du burde ikke hatt hund. Anonymkode: b72be...295 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellomtomater67 Skrevet 28. juli 2020 #30 Del Skrevet 28. juli 2020 vet dere, tror dette er troll 😂 ts virker så dum. ringer ikke veterinæren nei, da får hunden din dø når du ikke ringer ( hvis det er ekte) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. juli 2020 #31 Del Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, mellomtomater67 skrev: vet dere, tror dette er troll 😂 ts virker så dum. ringer ikke veterinæren nei, da får hunden din dø når du ikke ringer ( hvis det er ekte) Jeg blir virkelig overrasket hvis dette ikke er troll. Er det mulig liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #32 Del Skrevet 28. juli 2020 Det virker ikke engang som du har klikket deg inn på linken jeg tipset deg om, og det overrasker meg. Nettkonsultasjon er jo perfekt for tilfeller som dette. TS, jeg ville ikke tatt sjansen på at det skulle gå bra om jeg var deg. Hunden er liten, og har fått i seg ganske mye løk i forhold til kroppsvekt, når du ser på tallene som ble lagt ut tidligere i tråden. Anonymkode: efa71...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #33 Del Skrevet 28. juli 2020 La meg få ringt ferdig før dere halshugger meg da. Har ringt nå og det er i orden. TS Anonymkode: 1aef0...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. juli 2020 #34 Del Skrevet 28. juli 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg få ringt ferdig før dere halshugger meg da. Har ringt nå og det er i orden. TS Anonymkode: 1aef0...0f3 Ingen har halshugget deg, så bare slapp helt av Er derimot noe spesielt at du ikke engang gidder å sjekke ut hva folk sender deg før du stiller dumme spørsmål som du ville fått svar på om du bare brukte 0,2 sekunder av tiden din på å trykke på den linken. Endret 28. juli 2020 av duftlyset 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #35 Del Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, duftlyset skrev: Ingen har halshugget deg, så bare slapp helt av Er derimot noe spesielt at du ikke engang gidder å sjekke ut hva folk sender deg før du stiller dumme spørsmål. Du virker jo hyggelig Anonymkode: 1aef0...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 28. juli 2020 #36 Del Skrevet 28. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker jo hyggelig Anonymkode: 1aef0...0f3 Jeg er egentlig ganske hyggelig, men det får da være grenser på hvor lite man gidder å ta i mot hjelpen man får. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #37 Del Skrevet 30. juli 2020 On 7/28/2020 at 10:36 PM, AnonymBruker said: Er det gratis? Anonymkode: 1aef0...0f3 Hvis man ikke har råd til veterinær så har man ikke råd til å ha hund. Selvfølgelig koster det penger med konsultasjon (men det er med i prisen ved enkelte dyreforsikringer). Anonymkode: 08ab5...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #38 Del Skrevet 31. juli 2020 Leste nettopp gjennom hele tråden. Ts, grunnen til at folk reagerer er fordi du virker litt tafatt og mer opptatt av kostnadene. Jeg kan forstå at dårlig økonomi kan gjøre at man blir litt motvillig til å betale for ting som kanskje ville vært unødvendig. MEN, får man seg et dyr, så bør man ha råd til forsiktig, OG at man er villig til å ringe veterinær om man tror at dyret er forgiftet. Jeg har ikke god økonomi jeg heller, men jeg har forsikring, og jeg nøler ikke med å ta hunden med til veterinær om jeg er usikker på om hunden er dårlig eller ikke. Har jeg litt dårlig råd akkurat da til å betale veterinæren, så spør jeg om faktura. Da har jeg ca 2 uker på meg til å komme opp med pengene. Aldri i verden ville jeg ha spurt en gjeng med fremmede på KG om 'tror dere det vil gå bra?' etter at hunden min har fått i seg en dose med løk. Det kan selvfølgelig hende det vil gå bra, men det kan også gå skikkelig dårlig, og da dør hunden. Den sjansen tar man ikke. Da hører man med veterinær, eller ringer vakttelefon så man kan få ordentlig svar. Hunden er ditt ansvar. Den er avhengig av at du tar gode valg. Anonymkode: e423a...329 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå