AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Det kan jo skje at man må holde seg hjemme uten å få handlet, fordi man er blitt syk, er mistenkt syk eller smitten øker i samfunnet og det frister mindre å måtte gå ut for å skaffe seg det man trenger. Eventuelt om samfunnet stenger ned eller det blir hamstring igjen. Da vil jeg heller kjøpe inn litt over tid, så jeg er sikret. Bor i by, men har ingen som kan handle for meg. Mat kan leveres. Så jeg lurer på hva jeg bør handle inn for å ha liggende bare for å være passe forberedt? Forslag: Smertestillende/febernedsettende Noe til å smøre halsen ved sår hals (Repsils, Doc, honning, te mm) Termometer Medisiner man går på Enkle munnbind Hjemmekontor-ting for å kunne jobbe hjemmefra Anonymkode: 1ab0c...bfb
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Det kan være greit å ha enkel mat hjemme også, i tilfelle sykdom. Jeg hadde i allefall noen måltider med mikromat og frossenpizza, så jeg slapp å stå på kjøkkenet. Mykt snytepapir er også kjekt. Pluss håndsprit og håndkrem. Anonymkode: 535be...9c2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være greit å ha enkel mat hjemme også, i tilfelle sykdom. Jeg hadde i allefall noen måltider med mikromat og frossenpizza, så jeg slapp å stå på kjøkkenet. Mykt snytepapir er også kjekt. Pluss håndsprit og håndkrem. Anonymkode: 535be...9c2 Gode tanker! Spesielt mykt snytepapir, der har jeg gått på vonde smeller før. Anonymkode: 1ab0c...bfb
Anbefalte innlegg