AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Ja, overskriften sier det meste. Jeg er adjunkt med opprykk. Tjener ca 560 000 i året. Er i midten av 30-årene og er begynt å gå lei av å undervise. Er det noen andre lærere her som har byttet jobb, og til hva? Vil helst ikke gå mye ned i lønn, da vi er avhengig av inntekten. Anonymkode: adb92...887
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, overskriften sier det meste. Jeg er adjunkt med opprykk. Tjener ca 560 000 i året. Er i midten av 30-årene og er begynt å gå lei av å undervise. Er det noen andre lærere her som har byttet jobb, og til hva? Vil helst ikke gå mye ned i lønn, da vi er avhengig av inntekten. Anonymkode: adb92...887 Jeg jobber idag som IT-konsulent. Anonymkode: 6fcb1...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber idag som IT-konsulent. Anonymkode: 6fcb1...a5c Studerte du på nytt da? Eller hvordan fikk du jobben? Jeg er ikke TS.... Anonymkode: b3e62...b03
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, overskriften sier det meste. Jeg er adjunkt med opprykk. Tjener ca 560 000 i året. Er i midten av 30-årene og er begynt å gå lei av å undervise. Er det noen andre lærere her som har byttet jobb, og til hva? Vil helst ikke gå mye ned i lønn, da vi er avhengig av inntekten. Anonymkode: adb92...887 Jobbe i ppt? Anonymkode: a7196...2c4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 Ts her. Skoleledelse frister iallefall IKKE! 😅 Ppt frister mer, men da må jeg ettertutdanne meg i spesialpedagogikk. Tenkte mer på om andre hadde skiftet jobb uten å ta mer utdanning. Da vi gikk studiet vart det sagt at lærere kan brukes til så mye. Men... hva da? Anonymkode: adb92...887
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Skoleledelse frister iallefall IKKE! 😅 Ppt frister mer, men da må jeg ettertutdanne meg i spesialpedagogikk. Tenkte mer på om andre hadde skiftet jobb uten å ta mer utdanning. Da vi gikk studiet vart det sagt at lærere kan brukes til så mye. Men... hva da? Anonymkode: adb92...887 Hvorfor frister det ikke? 😅 Tror ikke det er lett å bytte jobb og få den samme lønna, uten å ta mer utdanning. Jeg tror og vet lærere kan brukes til mye (de kan lede en forsamling, de kan motivere, de skriver som regel godt, de kan organisere, knytte gode relasjoner, ta ting på sparket.. etc. listen er lang), men det er ikke så lett å komme seg på et intervju for å få bevist dette.... Det er liksom der det stopper opp uten relevant utdanning/erfaring.. dessverre. Anonymkode: 75ac9...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå