AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Min lillesøster skal gifte seg snart og det er planlegging av utdrikningslaget. Forloveren arrangerer noe som jeg ikke forstår noen ting av, det passer ikke for min søster i det hele tatt og virker generelt dårlig planlagt. Redd hun vil bli ganske skuffet (men hun kommer aldri til å innrømme det) De har kommet ganske langt i planleggingsfasen dessverre, kan jeg si noe eller skal jeg la være å blande meg..? Anonymkode: 31516...3d7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 I alle fall ikke gi din søster forhåpninger om at det skal bli "utrolig gøy!". Hvis det er noe du vet søsteren din absolutt hater bør du si ifra. Meningen er at hun skal hygge seg. Hva de andre liker er irrelevant. Det er bruden som skal gjøres stas på. Planlegger de f.eks å kle henne ut og la henne kysse frosker eller hva det er man gjør, og det er noe av det verste hun ka tenke seg, så si ifra. Da får hun en kjip kveld og føler at venninnene ikke ønsker henne godt. Jeg hadde blitt kjempeskuffa og bare ønsket å dra hjem. Anonymkode: 315a9...56d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå