Gå til innhold

Beste sex du har hatt ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den beste sexøkten du har hatt i ditt liv? Beskriv det, Hva gjorde den så bra , hva gjorde HAN riktig før/under/etter akten ? 

Jeg treffer en del damer, men det blir som regel med one night stand, sjelden de gidder å treffe meg igjen. Så da tenker jeg det er noe som mangler med det seksuelle. Hvis det var en fantastisk opplevelse ville de fortsatt å komme(bokstavelig talt).
Føler meg ofte forvirret (hvordan føles dette for henne, trykker/slikker jeg for hardt på klitten,for kjapt, ikke rett sted. Fingrer jeg g-punktet riktig..har hørt det skal være skikkelig hardt og kjappt for å få squirting). HAr jeg gjort henne komfortabel nok , forstår hun at jeg ikke dømmer henne, er hu avslappet?

Jeg vet mye er kommunikasjon, men synes det er flaut å spørre henne under sexen hvordan hun liker det.

Anonymkode: 86a41...adb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig der du feiler, for det er nemlig viktig å spørre den partneren du har der og da om hva h*n liker. Ikke anta at siden den forrige likte det hardhendt så liker den nye det. 

Den beste sexen jeg har hatt er med kjæresten min. Jeg fikk til å komme allerede første kvelden fordi han tok seg tid og spurte hva jeg likte og tok ingenting for gitt. Jeg spurte også, samt vi avklarte allerede første kvelden ( og da visste vi virkelig ikke at det skulle bli oss) om det var innafor å bli vekt av den andre med suging/runking, slikking/fingring. Etter hvert som vi ble kjent har vi prøvd mye sammen, presset litt grenser ( spesielt han, da jeg var en del mer erfaren) og har det veldig gøy sammen, har rollespill, leker med tanken av å treffe andre, ulike stillinger osv. 

Anonymkode: 03890...190

AnonymBruker
Skrevet

Den beste sexen, den har jeg nå i voksen alder. Med en partner som hører etter, og snakker om seksuelle preferanser. 

Anonymkode: 4b869...65d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er den beste sexøkten du har hatt i ditt liv? Beskriv det, Hva gjorde den så bra , hva gjorde HAN riktig før/under/etter akten ? 

Jeg treffer en del damer, men det blir som regel med one night stand, sjelden de gidder å treffe meg igjen. Så da tenker jeg det er noe som mangler med det seksuelle. Hvis det var en fantastisk opplevelse ville de fortsatt å komme(bokstavelig talt).
Føler meg ofte forvirret (hvordan føles dette for henne, trykker/slikker jeg for hardt på klitten,for kjapt, ikke rett sted. Fingrer jeg g-punktet riktig..har hørt det skal være skikkelig hardt og kjappt for å få squirting). HAr jeg gjort henne komfortabel nok , forstår hun at jeg ikke dømmer henne, er hu avslappet?

Jeg vet mye er kommunikasjon, men synes det er flaut å spørre henne under sexen hvordan hun liker det.

Mann her, bli god med hånden, lær deg å "leke" (beføle uten å fokusere på orgasme) og tempo på ting. Lett å glemme hvor viktig det er å bygge opp spenningen. Får du henne til å slappe av er halve jobben gjort. Man kan gjøre mye med munnen også men det er lettere å bli skikkelig god på berøring. Rolig rolig, la henne vente og "be" om mer 😉

Forhåpentligvis finner du en fast partner du kan utforske med og føle mestring med. Jenter er selvfølgelig forskjellige, men etter min erfaring så er det mye som fungerer på alle.

Anonymkode: 25190...871

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste sexen jeg har hatt er med meg selv :danse:

Men om en mann finner ut av at fingring av klitoris er det som funker, kanskje det blir bedre med en mann. Men alle jeg har vært borti, behandler klitoris som om den er laget av glass og gir ikke nok trykk. 

Anonymkode: aab0a...7e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Nettopp fordi jeg har brukt tid på å finne ut hva jeg liker, men det har ikke mennene gjort. 

Tips:
- Ta deg tid. Kyss og ta på henne på andre steder før du beveger deg ned til underlivet. Frist henne så hun blir kåt. 
- Lær deg hva og hvor klitoris er. Den er ikke bare den "tuppen" øverst.
- Klipp neglene og unngå å bruke dem.
- Ikke penetrer før hun er skikkelig våt og gjerne ber deg om det.
- Stimuler henne gjerne nedentil mens dere har sex.
- Ikke fokuser for mye på at hun skal komme, mer at du føler hun responderer positivt på det du gjør.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beste sexen jeg har hatt er med meg selv :danse:

Men om en mann finner ut av at fingring av klitoris er det som funker, kanskje det blir bedre med en mann. Men alle jeg har vært borti, behandler klitoris som om den er laget av glass og gir ikke nok trykk. 

Anonymkode: aab0a...7e8

Anonymkode: 60254...c1b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...