AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 https://www.nrk.no/ytring/na-er-det-farlig-a-vaere-harry-1.15103126 Velskrevet innlegg med gode poenger. Hvorfor skal man på død og liv reise på harrytur nå? Jeg forstår at det er veldig bra for svenskene, men tviler sterkt på at økonomien til nabolandet vårt er motivasjonen til de som velger å reise. Anonymkode: 31fba...1be 7
Gjest Forumhei Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://www.nrk.no/ytring/na-er-det-farlig-a-vaere-harry-1.15103126 Velskrevet innlegg med gode poenger. Hvorfor skal man på død og liv reise på harrytur nå? Jeg forstår at det er veldig bra for svenskene, men tviler sterkt på at økonomien til nabolandet vårt er motivasjonen til de som velger å reise. Anonymkode: 31fba...1be Harry? hva har Sverige handel med Harry å gjøre?
skrue Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: https://www.nrk.no/ytring/na-er-det-farlig-a-vaere-harry-1.15103126 Velskrevet innlegg med gode poenger. Hvorfor skal man på død og liv reise på harrytur nå? Jeg forstår at det er veldig bra for svenskene, men tviler sterkt på at økonomien til nabolandet vårt er motivasjonen til de som velger å reise. Anonymkode: 31fba...1be I bunn og grunn fordi man kjeder seg tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Uff, stakkars Harry. Anonymkode: 286fd...407 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Å gud dette ble en pinlig start på tråden🙈 Anonymkode: 7aa22...aec 3
Gjest Forumhei Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å gud dette ble en pinlig start på tråden🙈 Anonymkode: 7aa22...aec Ja... ikke for sent å slette den?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Skrevet 28. juli 2020 Bra å få igang samfunnsmaskineriet igjen vel. Anonymkode: 9da98...b41
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #8 Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, Forumhei skrev: Ja... ikke for sent å slette den? Man kan ikke slette tråder på forumet her. Men TS kan endre på overskriften om h*n vil/gidder. Anonymkode: 7aa22...aec
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #9 Skrevet 28. juli 2020 Farlig å være i nærheten av en harry også, ser man. Men det er ikke lov å være sur på harry, for det er farlig sier Høye. Anonymkode: df6aa...50d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #10 Skrevet 28. juli 2020 I Sverige må en fortsatt holde 2 meters avstand, de slipper ikke inn alle i butikkene om det er mye mennesker, så jeg vet ikke om det er noe verre å handle i Sverige enn i Norge. Anonymkode: a70a0...b8c 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #11 Skrevet 28. juli 2020 Hvorfor skal man absolutt ditt, og hvorfor skal man absolutt datt. Er det i det hele tatt noen ting som er greit for koronapolitiet nå om dagen? Anonymkode: 69114...a20 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #12 Skrevet 28. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man absolutt ditt, og hvorfor skal man absolutt datt. Er det i det hele tatt noen ting som er greit for koronapolitiet nå om dagen? Anonymkode: 69114...a20 Hahaha, enig. Har en venninne som blir sur hvis folk hoster eller nyser offentlig. "Hva er det med folk? Kan dem ikke bare holde seg hjemme liksom", sier hun da. Ærlig talt, sier jeg det kan være allergi eller noe annet enn Corona som gjør at folk nyser og er tett. Dette covid-19 politiet har gått altfor langt når de reagerer sånn mot folk som kanskje bare har svelget feil eller fått støv i nesa! Anonymkode: c5fd2...6f4 8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #13 Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, enig. Har en venninne som blir sur hvis folk hoster eller nyser offentlig. "Hva er det med folk? Kan dem ikke bare holde seg hjemme liksom", sier hun da. Ærlig talt, sier jeg det kan være allergi eller noe annet enn Corona som gjør at folk nyser og er tett. Dette covid-19 politiet har gått altfor langt når de reagerer sånn mot folk som kanskje bare har svelget feil eller fått støv i nesa! Anonymkode: c5fd2...6f4 Å, herlighet! Tror ikke legen min hadde gått med på å sykemelde meg på ubestemt tid for å tilfredsstille sånne som venninnen min. Jeg har både allergi og astma, og småhoster og snufser i perioder daglig, hele året. Anonymkode: 92a3b...c5b 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #14 Skrevet 28. juli 2020 Jeg gruer meg ordentig til neste gang jeg blir forkjølet. Det er aldri moro, men jeg har symptomer i lang tid etterpå. Folk sier til meg oi, så forkjøla du er, når jeg selv regner meg som frisk. Anonymkode: 69114...a20
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #15 Skrevet 28. juli 2020 Ingen vet at Harry er død... Anonymkode: 485e8...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #16 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: https://www.nrk.no/ytring/na-er-det-farlig-a-vaere-harry-1.15103126 Velskrevet innlegg med gode poenger. Hvorfor skal man på død og liv reise på harrytur nå? Jeg forstår at det er veldig bra for svenskene, men tviler sterkt på at økonomien til nabolandet vårt er motivasjonen til de som velger å reise. Anonymkode: 31fba...1be Gjeeeeesp!!! Alle de pekefingerene som skal rettes alle veier. Hvorfor skal man på død og liv reise på norgesferie? Hvis man er så godhjertet at man liksom vil støtte reiselivet, så kan man gi de pengene og bli hjemme. Anonymkode: 1517e...c88 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #17 Skrevet 28. juli 2020 Lett for en overlege å snakke dritt om de som drar for å handle i Sverige. Lavtlønnede og trygda har fått svi på pungen de siste månedene. Matvareprisene har økt, og de var i utgangspunktet høye. Jeg har hatt et mye kjipere kosthold de siste månedene enn jeg har ellers. Når jeg handler i Sverige kan jeg kjøpe mer rene produkter, her hjemme koster jo selv kjøttdeig fra First Price 120 kroner kiloen... Så i morra skal jeg til Töckfors, har ikke vært utenfor Norge siden mars, og det er ekko i fryseboksen min... Og det er faktisk ikke en dritt koronapolitiet her på KG kan gjøre med det! Anonymkode: 7f1c0...c5e 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #18 Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lett for en overlege å snakke dritt om de som drar for å handle i Sverige. Lavtlønnede og trygda har fått svi på pungen de siste månedene. Matvareprisene har økt, og de var i utgangspunktet høye. Jeg har hatt et mye kjipere kosthold de siste månedene enn jeg har ellers. Når jeg handler i Sverige kan jeg kjøpe mer rene produkter, her hjemme koster jo selv kjøttdeig fra First Price 120 kroner kiloen... Så i morra skal jeg til Töckfors, har ikke vært utenfor Norge siden mars, og det er ekko i fryseboksen min... Og det er faktisk ikke en dritt koronapolitiet her på KG kan gjøre med det! Anonymkode: 7f1c0...c5e – Men en del av smittetilfellene er utenlandsreiser – bør man tenke seg godt om? – Ja, men det er ingen av oss som vet om disse utenlandsreisene har veldig gode begrunnelser. ***** Så du mener at det er en veldig god grunn til å ta en utenlandsk reise nå. At du skal spare penger. Det finnes lavtlønnede og trygdede over hele landet. Men klart, du er enestående og trenger ikke å bry deg om andre. Anonymkode: df6aa...50d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #19 Skrevet 28. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: – Men en del av smittetilfellene er utenlandsreiser – bør man tenke seg godt om? – Ja, men det er ingen av oss som vet om disse utenlandsreisene har veldig gode begrunnelser. ***** Så du mener at det er en veldig god grunn til å ta en utenlandsk reise nå. At du skal spare penger. Det finnes lavtlønnede og trygdede over hele landet. Men klart, du er enestående og trenger ikke å bry deg om andre. Anonymkode: df6aa...50d Så lenge jeg reiser til et grønt område, og følger alle retningslinjer, så drar jeg med god samvittighet. De jeg kommer til å møte i butikken der borte er stort sett bare nordmenn, de samme som har trykket seg sammen på den lokale Rema'n (Og der er det fullt!) Og selvfølgelig er jeg ikke enestående, hadde jeg vært det hadde det ikke vært så mange som har ventet på at Värmland skulle bli grønt Hadde ikke butikkene her hjemme økt prisene så jævlig, så kanskje jeg hadde ventet. Kjøpte kjøtt på lørdag, prisen var mer enn dobbel av hva den var før koronaen... Anonymkode: 7f1c0...c5e 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #20 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så lenge jeg reiser til et grønt område, og følger alle retningslinjer, så drar jeg med god samvittighet. De jeg kommer til å møte i butikken der borte er stort sett bare nordmenn, de samme som har trykket seg sammen på den lokale Rema'n (Og der er det fullt!) Og selvfølgelig er jeg ikke enestående, hadde jeg vært det hadde det ikke vært så mange som har ventet på at Värmland skulle bli grønt Hadde ikke butikkene her hjemme økt prisene så jævlig, så kanskje jeg hadde ventet. Kjøpte kjøtt på lørdag, prisen var mer enn dobbel av hva den var før koronaen... Anonymkode: 7f1c0...c5e Det er ikke innenfor retningslinjer, det er ikke nødvendig reise. Ta deg et vegetarmåltid, spis snop bare på lørdag, ta en hvit måned og slutt å røyke... Da sparer du både helse og penger. Anonymkode: df6aa...50d 3
Anbefalte innlegg