Rant Skrevet 28. juli 2020 #41 Skrevet 28. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var læreren min i et år. Noe er det kanskje. Begynte å lese en del om dette etter det skjedde. Leste blant annet om personer som har levd før som hadde slike evner, blodstoppere og lesere. Har dessverre fått en diagnose når jeg har fortalt om dette på dps. Ble innlagt der fordi jeg var ganske sliten og utbrent. Hvilke varsler har de fått? Vil gjerne høre Anonymkode: 9ed15...642 Det er mange som har blitt forelsket i en lærer, fordi dem er så nærværende, og man føler seg spesiell. Du er nok forelsket. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #42 Skrevet 28. juli 2020 Hadde han bekreftet at han kjente det du påstår at du kjente så er der jo mulig. Men når du påstår at du kjenner til hva som skjer i hans kropp, og du ikke har fått det bekreftet, da fremstår du syk. Det er påståeligheten din som er mest avslørende, og mangelen på verifisering. Beklager. Anonymkode: 1c867...532 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #43 Skrevet 28. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, en fikk skikkelig gufs og kalde strømninger når de hilste første gang uten at hun forsto hvorfor. Viste seg at personen var en skikkelig mobber, og gjorde livet hennes til et h.. Anonymkode: 9c305...4db Okey Jeg har aldri vært forelsket i en lærer før, men han er bare 2 år eldre. Men første gangen jeg så han (på lang avstand) tenkte jeg: håper jeg får han som lærer. Skjønner ingenting av det. Får han ikke ut av hodet. Det var noe spesielt jeg følte med en gang jeg så han. Aldri tenkt dette om noen før. Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #44 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke irrelevant. En du har følelser for? Uansett, det er jo bare å spørre han neste gang du føler noe om det faktisk stemmer. Eller så får du spørre om han tenker på deg neste gang du får leamus Anonymkode: b58b3...427 Det er ikke bare å spørre da han uansett vil være for feig eller flau til å innrømme det. Tror ikke han ville innrømme at han har slike evner om han har det. Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #45 Skrevet 29. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare å spørre da han uansett vil være for feig eller flau til å innrømme det. Tror ikke han ville innrømme at han har slike evner om han har det. Anonymkode: 9ed15...642 Jeg mener ikke at han har evner, men hvis du mener at han tenker på deg og at dere har en forbindelse vil du jo sannsynligvis finne ut av det hvis du snakker med han. Du bør i alle fall få et inntrykk av om han er interessert i kontakt. Anonymkode: b58b3...427
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #46 Skrevet 29. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke irrelevant. En du har følelser for? Uansett, det er jo bare å spørre han neste gang du føler noe om det faktisk stemmer. Eller så får du spørre om han tenker på deg neste gang du får leamus Anonymkode: b58b3...427 Har tatt steget å spurt han. Men han nekter for alt. Vet ikke hva som er sant egentlig😔 Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #47 Skrevet 29. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde han bekreftet at han kjente det du påstår at du kjente så er der jo mulig. Men når du påstår at du kjenner til hva som skjer i hans kropp, og du ikke har fått det bekreftet, da fremstår du syk. Det er påståeligheten din som er mest avslørende, og mangelen på verifisering. Beklager. Anonymkode: 1c867...532 Er det så rart å kjenne hva en annen føler da? For meg er det helt normalt. Hos de aller fleste kjenner jeg bare sinnsstemning/nærvær og energi. Om de er sint eller lei seg. Men hos denne mannen kjente jeg det utrolig mye dypere. Kunne liksom kjenne hvis han hadde en «klump» i magen. Kjente alt mye sterkere ved han. Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #48 Skrevet 29. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har tatt steget å spurt han. Men han nekter for alt. Vet ikke hva som er sant egentlig😔 Anonymkode: 9ed15...642 Har han grunn til å lyve når han svarer deg? Anonymkode: 20e6b...6e6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #49 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har han grunn til å lyve når han svarer deg? Anonymkode: 20e6b...6e6 Det har jeg opplevd at personer har gjort før pga de ikke kan innrømme noe de vil holde hemmelig. Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #50 Skrevet 29. juli 2020 Fyren lyver ikke .. Han vil ikke ha noe med deg å gjøre fordi du er klin sprø. Ingen kan berører noen fra avstand . Telepati går ikke an . Anonymkode: 72464...f3e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #51 Skrevet 29. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fyren lyver ikke .. Han vil ikke ha noe med deg å gjøre fordi du er klin sprø. Ingen kan berører noen fra avstand . Telepati går ikke an . Anonymkode: 72464...f3e Telepati går an jo! Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #52 Skrevet 29. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Telepati går an jo! Anonymkode: 9ed15...642 Jøss! Virkelig? Da hadde man avslørt masse komplotter og hadde havnet på nyhetene . For en sensasjon! Anonymkode: 72464...f3e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #53 Skrevet 29. juli 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss! Virkelig? Da hadde man avslørt masse komplotter og hadde havnet på nyhetene . For en sensasjon! Anonymkode: 72464...f3e Stakkars deg Anonymkode: 9ed15...642
Anglofil Skrevet 29. juli 2020 #54 Skrevet 29. juli 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner, brukerdebatt og brukerangrep, samt svar til dette. Anglofil (teamleder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå