Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være. Og det hadde hjulpet veldig om jeg kunne fått et svar på at disse rykningene er koblet til noe som skjer i min egen kropp. Etter masse undersøkelser er det ingen som har gitt meg en forklaring eller funnet noe svar. 

Anonymkode: 9ed15...642

Det finnes ingen god forklaring på leamus annet enn at det er helt normalt og ufarlig. Det er knyttet opp mot psyken, jeg får det selv ved stress. Så det er vel grunnen til at det skjer når du tenker på eller møter denne personen (hvis det faktisk er en fysisk person). Ut i fra det du skriver får du jo tydeligvis en slags stressreaksjon. 

Anonymkode: b58b3...427

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å kaste bensin på bålet her. Jeg vet ikke hva du ser og føler, ei heller om du har noen evner. Men vi mennesker er energi, alt er energi. At energien som er i oss mennesker sender ut signaler og kan kommunisere med andre levende individers energi, tror jeg på. Det er mye vi ikke vet om dette ennå. Hjernen er kompleks, å det sies at vi kun klarer å bruke 15-30 % av kapasiteten hjernen faktisk har. Dyr er gode på å føle energier og vibrasjoner. De merker det lenge før en naturkatastrofe inntreffer. At vi mennesker har egenskaper som vi enn å ikke er klar over eller kan bevise med sikkerhet, men som likevel gir oss grunn til å tro at «noe» er det, som vi ennå ikke helt klarer forstå tror jeg på. Jeg kan bruke ett eksempel fra meg selv. Jeg og en mann har hatt ett nært forhold, jeg merket det var noe spesielt der fra start, uten at jeg klarte sette fingeren på det. Ettersom vi ble kjent fikk jeg bekreftet dette flere ganger. Jeg kunne tenke på han, som feks «Skulle ønske han kom å ga meg en klem» for så 20 minutter senere kom han innom meg på jobb og sa «Ville bare komme innom for å se deg, og gi deg en klem» Vi gjorde det slutt en periode, jeg lurte så fælt på om ham savnet meg eller tenkte på meg eller om han glemte meg nå som vi ikke traff hverandre. Googlet «ute av syne, ute av tankene» For å lese om det var sånn at menn flest glemmer ei dame når han ikke treffer eller ser hun. Lå og leste litt om det, og rett før jeg skulle legge meg for å sove, tikket det inn en melding. Jeg hadde ikke hørt fra han på lenge, og da jeg åpnet meldingen og det sto «Kanskje ute av synet, men du er ikke ute av tankene😢» Da gikk det frysninger nedover ryggen min. Har opplevd flere sånne hendelser, så at det er «noe» vi mennesker ikke vet eller forstår ennå, det er jeg sikker på. Bare ikke la det gå til hodet på deg, man kan fort bli gal om man går å leter etter tegn og bevis på at den andre prøver å kommunisere med deg eller føler dine tanker og følelser.

Anonymkode: 27378...347

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var så ekte. Kunne kjenne alt han følte og energien hans. En gang når jeg kom gående mot han smalt det i brystet hans, dette kunne jeg kjenne.

Har han bekreftet, muntlig eller skriftlig, at det smalt i brystet hans.

Anonymkode: 20e6b...6e6

• Liker 4
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig usikker på om jeg er syk eller kanskje litt synsk. 

Jeg opplever som sagt noe jeg mener er overnaturlig. Jeg opplever rykninger og fornemmelser. Dette har mine behandlere sett og er enig i. Dette skjer kun hvis jeg kommer i «kontakt» med en mann. Jeg kjenner energien hanes og han «svarer» meg med å prikke borti meg eller få muskler til å hoppe. Jeg trodde ikke på dette overhode før det hadde gått et halvt år. Da begynte jeg å undre på om det faktisk er slik at han har evner til å røre meg på avstand. 

Jeg er fortsatt usikker og mener ikke 100% sikkert det er han. Men jeg er litt overbevist når det skjer. Jeg kan nesten «se» han og kjenner følelsene hans når det skjer. 

Jeg er åpen for at dette er en vrangforestilling. Men så lurer jeg på om det kan være slik at jeg og han har noen evner som gjør dette mulig? 

Jeg er veldig følsom. Har sett ting før det skjer osv. Veldig vanskelig å innrømme at dette er noe jeg innbiller meg. Jeg ønsker egentlig å diskutere om det kan være slik at man kan oppleve uforklarlige hendelser som dette uten å være syk? Jeg ønsker ikke unødvendige kommentarer. Men seriøse kommentarer om hva det kan være :)  

Å ha rykninger og slikt i kroppen kan være helt normalt, men om du etr syk, kan barehelsepersonell svare deg på. Mitt syn er at ingen er synsk og at det å innbille seg det, er en vrangforestilling eller misforståelse av helt normale fenomener. Når det er sagt, er det sikkert mange som lever godt med nevnte vrangforestillinger uten å oppleve seg syke ellers...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er irrelevant. Det er en person jeg kjente før og hadde kontakt med. 

Det er jo ikke irrelevant. En du har følelser for? 

Uansett, det er jo bare å spørre han neste gang du føler noe om det faktisk stemmer. Eller så får du spørre om han tenker på deg neste gang du får leamus 

Anonymkode: b58b3...427

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var så ekte. Kunne kjenne alt han følte og energien hans. En gang når jeg kom gående mot han smalt det i brystet hans, dette kunne jeg kjenne.

Spurte du ham hva han følte? 

Er ikke det litt frekt å påstå at han føler noe han ikke føler? Det er du som projiserer dine følelser. DU følte det smalt i brystet, DU føler at det kiler i magen. 

• Liker 2
Skrevet

Det er nok snakk om fastlegen, stakkars man. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å kaste bensin på bålet her. Jeg vet ikke hva du ser og føler, ei heller om du har noen evner. Men vi mennesker er energi, alt er energi. At energien som er i oss mennesker sender ut signaler og kan kommunisere med andre levende individers energi, tror jeg på. Det er mye vi ikke vet om dette ennå. Hjernen er kompleks, å det sies at vi kun klarer å bruke 15-30 % av kapasiteten hjernen faktisk har. Dyr er gode på å føle energier og vibrasjoner. De merker det lenge før en naturkatastrofe inntreffer. At vi mennesker har egenskaper som vi enn å ikke er klar over eller kan bevise med sikkerhet, men som likevel gir oss grunn til å tro at «noe» er det, som vi ennå ikke helt klarer forstå tror jeg på. Jeg kan bruke ett eksempel fra meg selv. Jeg og en mann har hatt ett nært forhold, jeg merket det var noe spesielt der fra start, uten at jeg klarte sette fingeren på det. Ettersom vi ble kjent fikk jeg bekreftet dette flere ganger. Jeg kunne tenke på han, som feks «Skulle ønske han kom å ga meg en klem» for så 20 minutter senere kom han innom meg på jobb og sa «Ville bare komme innom for å se deg, og gi deg en klem» Vi gjorde det slutt en periode, jeg lurte så fælt på om ham savnet meg eller tenkte på meg eller om han glemte meg nå som vi ikke traff hverandre. Googlet «ute av syne, ute av tankene» For å lese om det var sånn at menn flest glemmer ei dame når han ikke treffer eller ser hun. Lå og leste litt om det, og rett før jeg skulle legge meg for å sove, tikket det inn en melding. Jeg hadde ikke hørt fra han på lenge, og da jeg åpnet meldingen og det sto «Kanskje ute av synet, men du er ikke ute av tankene😢» Da gikk det frysninger nedover ryggen min. Har opplevd flere sånne hendelser, så at det er «noe» vi mennesker ikke vet eller forstår ennå, det er jeg sikker på. Bare ikke la det gå til hodet på deg, man kan fort bli gal om man går å leter etter tegn og bevis på at den andre prøver å kommunisere med deg eller føler dine tanker og følelser.

Det er veldig vanskelig med slike forhold du beskriver der man blir trekt mot hverandre som magneter. Dette har jeg opplevd selv. Og det er veldig sterk og mektig kjærlighet. 
hm, mulig han også blir litt sprø av å kjenne tegn og signaler fra meg heletiden. Jeg har veldig mye negative tanker om denne mannen. Mulig han kjenner det. 
Han som jeg ble dratt mot som en magnet og han i innlegget mitt er 2 forskjellige personer.

ts

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dere ikke sammen? 
ts

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Rant skrev:

Det er nok snakk om fastlegen, stakkars man. 

Hvorfor tror du det er fastlegen?

Anonymkode: a3417...0c1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det er fastlegen?

Anonymkode: a3417...0c1

Skulle ikke forundre meg om TS er hun som er besatt av fastlegen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han bekreftet, muntlig eller skriftlig, at det smalt i brystet hans.

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rant skrev:

Skulle ikke forundre meg om TS er hun som er besatt av fastlegen. 

Nei fastlegen min er kvinne.

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg var i samme rom som han kjente jeg han veldig. Senset han på en måte som jeg ikke har gjort med andre tidligere. Kjente følelsene han hadde i magen. Sommerfugler i magen. Det var nesten umulig å konsentrere seg når han var i rommet. Føler jeg senser han på avstand også. Og det var akkurat som at magene våres var koblet. 

Det kan godt være. Og det hadde hjulpet veldig om jeg kunne fått et svar på at disse rykningene er koblet til noe som skjer i min egen kropp. Etter masse undersøkelser er det ingen som har gitt meg en forklaring eller funnet noe svar. 

det kan være noe så enkelt som forelskelse. Sommerfugler i magen, umulig å konsentrere seg, du er var på at han er i rommet osv. Tror ikke du skal tenke mer på dette. Jeg senser folks følelser, og har fått det bekreftet mange ganger. Men jeg gir det ikke særlig oppmerksomhet, og begynner ikke å analysere. Hvordan vet du forresten at han svarer deg med å prikke på deg når dere ikke er sammen?? Det høres spesielt ut.. Kan like gjerne være dine egne tanker. 

Anonymkode: b53e7...724

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Men da er det helt umulig for deg å vite. Liker du at andre sier hva du føler og opplever?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da er det helt umulig for deg å vite. Liker du at andre sier hva du føler og opplever?

Ser jeg virker litt krass i svaret mitt der. Beklager det. Det var mine tanker om hva som er mulig/umulig. Du har absolutt rett på dine egne meninger og opplevelser. Håper du tar i mot den hjelpen du tilbys og at du finner ut av hva dette er. Ønsker deg lykke til. Ta godt vare på deg selv!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jeg virker litt krass i svaret mitt der. Beklager det. Det var mine tanker om hva som er mulig/umulig. Du har absolutt rett på dine egne meninger og opplevelser. Håper du tar i mot den hjelpen du tilbys og at du finner ut av hva dette er. Ønsker deg lykke til. Ta godt vare på deg selv!

Går fint det. Takk :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig usikker på om jeg er syk eller kanskje litt synsk. 

Jeg opplever som sagt noe jeg mener er overnaturlig. Jeg opplever rykninger og fornemmelser. Dette har mine behandlere sett og er enig i. Dette skjer kun hvis jeg kommer i «kontakt» med en mann. Jeg kjenner energien hanes og han «svarer» meg med å prikke borti meg eller få muskler til å hoppe. Jeg trodde ikke på dette overhode før det hadde gått et halvt år. Da begynte jeg å undre på om det faktisk er slik at han har evner til å røre meg på avstand. 

Jeg er fortsatt usikker og mener ikke 100% sikkert det er han. Men jeg er litt overbevist når det skjer. Jeg kan nesten «se» han og kjenner følelsene hans når det skjer. 

Jeg er åpen for at dette er en vrangforestilling. Men så lurer jeg på om det kan være slik at jeg og han har noen evner som gjør dette mulig? 

Jeg er veldig følsom. Har sett ting før det skjer osv. Veldig vanskelig å innrømme at dette er noe jeg innbiller meg. Jeg ønsker egentlig å diskutere om det kan være slik at man kan oppleve uforklarlige hendelser som dette uten å være syk? Jeg ønsker ikke unødvendige kommentarer. Men seriøse kommentarer om hva det kan være :)  

Synes du skal stole på det du opplever. Så sant du ikke har alvorlige psykiske diagnoser, høres det helt ekte ut. Vet flere som har fått sånne «varsler», og det betyr kanskje at det er noe du skal få med deg om ham. Hvem er han? 

Anonymkode: 9c305...4db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal stole på det du opplever. Så sant du ikke har alvorlige psykiske diagnoser, høres det helt ekte ut. Vet flere som har fått sånne «varsler», og det betyr kanskje at det er noe du skal få med deg om ham. Hvem er han? 

Han var læreren min i et år. Noe er det kanskje. Begynte å lese en del om dette etter det skjedde. Leste blant annet om personer som har levd før som hadde slike evner, blodstoppere og lesere. 
Har dessverre fått en diagnose når jeg har fortalt om dette på dps. Ble innlagt der fordi jeg var ganske sliten og utbrent. 

Hvilke varsler har de fått? Vil gjerne høre :) 

AnonymBruker
Skrevet

Han var læreren min i et år. Noe er det kanskje. Begynte å lese en del om dette etter det skjedde. Leste blant annet om personer som har levd før som hadde slike evner, blodstoppere og lesere. 
Har dessverre fått en diagnose når jeg har fortalt om dette på dps. Ble innlagt der fordi jeg var ganske sliten og utbrent. 

Hvilke varsler har de fått? Vil gjerne høre :) 

Vel, en fikk skikkelig gufs og kalde strømninger når de hilste første gang uten at hun forsto hvorfor. Viste seg at personen var en skikkelig mobber, og gjorde livet hennes til et h..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...